MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poeh, je leest ze vaker, de berichten dat een motorrijder is verongelukt.
Maar vanavond kreeg het bericht een gezicht. En dan hak het er toch wel even flink in.
Heb heel wat jaren fijn achter hem aan gereden in de Eiffel.
Het is mijn eerste bekende die zo in het harnas sterft, ik hoop gelijk de laatste...

Sterkte...
 
Sterkte :)

Lees net dat Lorenzo voor Ducati gaat rijden. Denk dat hij wil laten zien dat hij wel op een Ducati kan winnen :)

Dat las ik al maanden geleden. De vraag is, is het nou echt bevestigd? Ik zou het wel leuk vinden als het competitief zou zijn. Dus niet de power van de Ducati en het rijgedrag van Lorenzo, dat zou iets teveel geven. :P

~[edit]

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl

Grote stap... nu Vinales naar Yamaha I hope...
Ik vrees alleen het ergste voor iannone
 
Laatst bewerkt:
Poeh, je leest ze vaker, de berichten dat een motorrijder is verongelukt.
Maar vanavond kreeg het bericht een gezicht. En dan hak het er toch wel even flink in.
Heb heel wat jaren fijn achter hem aan gereden in de Eiffel.
Het is mijn eerste bekende die zo in het harnas sterft, ik hoop gelijk de laatste...
Ow bah :/ Sterkte, dit zijn vreselijke berichten -O-
 
De dood en geboorte liggen dicht tegen elkaar aan. Terwijl ik gisteren het treurige nieuws vernam lag mn schoonzusje te persen... mijn nichtje Mare is geboren *O*

Mandy en Plex, gefeliciteerd!
 
De dood en geboorte liggen dicht tegen elkaar aan. Terwijl ik gisteren het treurige nieuws vernam lag mn schoonzusje te persen... mijn nichtje Mare is geboren *O*

Mandy en Plex, gefeliciteerd!

Eh... gefeliciteerd dan ook! (tegenstrijdig)

@Mandy & Wil, gefeliciteerd!
 
Gelukkig overheerst vooral de vreugde van de geboorte, morgen ga ik er gelijk op visite :)

De beste man heb ik de afgelopen 4 jaar niet meer gezien. Daarvoor 5 jaar wel, maar het is vooral het feit dat het een bekende is wat me even extra stil maakte.
Tnx allemaal voor de reacties...
 
Soms "goed" weer even een signaal te krijgen zodat je weer extra scherp bent op de motor.

Blijven oppassen :Y
 
Onderuit Motorrijder gewond

Dan had je deze zeker ook wel gezien... hopelijk niemand van hier.

het Pan European-forum doorlezend kwam ik er achter dat dit (de motor van) een van mijn collega's is. vorig jaar in Utrecht was hij al eens met de Pan onderuit geschoffeld door een auto, motor en collega toen beide nogal in de kreukels. ze waren bij bovenstaand ongeval beide net weer 'opgelapt'. na bovenstaande aanrijding is de Pan TL. collega kwam bij vH. vandaan, op weg naar de busremise voor zijn werk.
 
Ik denk dat hij dan z'n rijstijl aan moet passen.



Koffie :z
 
denk dat zijn rijstijl nog wel zal meevallen, daar kunnen andere motorrijders nog wel wat van leren. bovendien waren beide ongevallen niet zijn schuld.
 
Yep... jij mist wel 's vaker mist wat er nou werkelijk bedoelt wordt.


Als je automobilisten de kans geeft, krijg je dit soort aanrijdingen.
Oplossing is die kans (proberen) niet weg te geven.
Of je het met je gas of met je rem oplost maakt geen zak uit > voorkomen dat je in de positie komt waar je niet wilt zijn.


Dus niet meteen piepen en denken dat die keurig rijdende buschauffeur echt wel kan rijden en dat vele anderen van hem kunnen leren.
Van deze willen we niet leren :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan