The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je nu mijn foto, of mijn opdracht? Heb jij onlangs net dezelfde geplaatst misschien? Dan is mij dat ontgaan :$

Ik weet wel dat dat mag volgens de regels, en dat er dan wel een nieuwe foto gemaakt moet worden, maar ik probeer toch een beetje op te letten niet te kort op elkaar een zelfde opdracht te plaatsen.

Ik bedoelde hoe jij mijn opdracht hebt uitgevoerd ;p
 
9eTLwES.jpg
 
Moest voor de opdracht even stoppen langs de weg, stopte er gelijk een motorrijder om te vragen of ik hulp nodig had. Blijft iets moois die community :)
 
Slechts twee gemeenten (dorpen) in heel Vlaanderen die eindigen op "dorp" :P
Gelukkig eentje daarvan niet zo ver *O*
(Op Wallonië en Brussels Gewest heb ik niet gezogd)

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een verkeersbord dat aanduid dat je een dorp/gemeente inrijdt dat eindigt op "beek"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slimme jongen die DKP ...beek dorpjes liggen in Noord-Brabant, Limburg, Gelderland, Drenthe en Flevoland. En dat is ey-dzeej denk ik net te ver. Zou dat toeval zijn?

Ik probeer alleen maar te plagen :+
 
Laatst bewerkt:
Slimme jongen die DKP ...beek dorpjes liggen in Noord-Brabant, Limburg, Gelderland, Drenthe en Flevoland. En dat is ey-dzeej denk ik net te ver. Zou dat toeval zijn?

Ik probeer alleen maar te plagen :+

Slimme jongen die DKP ...beek dorpjes liggen in Noord-Brabant, Limburg, Gelderland, Drenthe en Flevoland. En dat is ey-dzeej denk ik net te ver. Zou dat toeval zijn?

Ik probeer alleen maar te plagen :+
Neen, eerlijk waar, dat wist ik niet!

uh huh :P .. Wellicht gewoon ommetje maken dan :+
 
Laatst bewerkt:
Slechts twee gemeenten (dorpen) in heel Vlaanderen die eindigen op "dorp" :P
Gelukkig eentje daarvan niet zo ver *O*
(Op Wallonië en Brussels Gewest heb ik niet gezogd)

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een verkeersbord dat aanduid dat je een dorp/gemeente inrijdt dat eindigt op "beek"
Damn,dat ik nu moet werken,ik woon vlakbij een dorp beek genaamd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan