Alle onderdelen van een SV650

latm

MF veteraan
7 mrt 2007
1.101
1
Na een ongelukje in Duitsland niet meer interessant om hem op te knappen. Afgelopen zaterdag een Thundercat gekocht dus nu moet hij echt weg.

e8x26x.jpg


Zo zag hij eruit:

latmOP3-1.jpg


Zoals op onderstaande foto te zien is er van de achterkant niet veel over:

2expmqg.jpg


De valdoppen hebben hun werk goed gedaan dus aan de voorkant geen schade (geen nieuwe althans ;)). Alles kan op verzoek worden gedemonteerd en ik hoef er geen hoofdprijzen voor te hebben. De motor is ooit begonnen als een S dus ook daar heb ik nog onderdelen van liggen. Nog wat details:

- Voorvork en wiel is van een R6 03-04;
- Koso RX1N teller;
- Originele voorvork ook aanwezig;
- Ook nog een SRAD USD voorvork inclusief wiel en remklauwen;
- Schokbreker is van een ZX6-R
- Seatcover inclusief stukken folie en 3 lagen lak die los laten. Echt een opknappertje.

Verder heb ik nog vanalles liggen dus roep maar. Ook een bod op de gehele motor is mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Aiaiai, wat zonde van de motor. Maar mooi dat je weer een nieuw speeltje hebt!

(En wat een uitgesproken kans voor onderdelenaasgieren zoals ik) Aangezien ik binnenkort van plan ben een motor om te bouwen ben ik geïnteresseerd in de koplamp + beugels, knipperlichten (voor) en bar-end spiegeltjes (mits nog ok van het asfalt knuffelen)
 
Ik maak vanavond even foto's van de koplamp. Deze heeft namelijk wat roestplekjes.
 
Schop!

Verkochte onderdelen
Koplamp
Achterschokbreker

Gereserveerd
Blok
SRAD voorvork
 
Is de linker schakelset/schetsplaat/voetsteun nog enigszins OK? Die wil ik dan wel hebben.
 
Schop!

Verkochte onderdelen
Koplamp
Achterschokbreker
Koppelingshendel
Linker schetsplaat inclusief schakelpookje
SRAD voorvork

Gereserveerd
Blok
 
Het is een poosje dat je de boel te koop hebt gezet, maar ik ben nog op zoek naar een teller set voor mijn sv650. Heb je deze toevallig nog liggen?
 
Laatst bewerkt:
Het is een poosje dat je de boel te koop hebt gezet, maar ik ben nog op zoek naar een teller set voor mijn sv650. Heb je deze toevallig nog liggen?

Ik heb volgens mij nog een tellerset liggen. Moet ik morgen even kijken.
 
De volgende onderdelen zijn nog aanwezig:

- Voorvork en wiel is van een R6 03-04;
- Koso RX1N teller;
- Originele voorvork;
- Ook nog een SRAD USD voorvork inclusief wiel en remklauwen;
- Schokbreker is van een ZX6-R
- Seatcover inclusief stukken folie en 3 lagen lak die los laten. Echt een opknappertje.
- Set velgen zonder schijven van het voorwiel, verder compleet;
- Clip ons 43 en 41 mm;

Mocht iemand nog iets nodig hebben, gewoon hier reageren want ik heb de e-mailnotificatie aanstaan. Ongeacht hoe oud het topic is.
 
Ik zie dat er een niet originele einddemper op zat. Heb je misschien nog de originele uitlaat? Heb er nu een opzitten zonder e-keur en wil binnenkort naar her buitenland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan