Het Groene Hart Motorrijders, verzamelen hier!?!

Welkom TdB(...)

naast t asfalt veel leuker ja...ik betrap mij erop dat ik die mening steeds vaker deel :X
Al heb ik gister toch een heerlijk rondje oudewater, zuilensering, de meern, houten, nieuwegein, ijsselstein, oudewater gehad op de gixxer.

wellicht vandaag nog een stukkie...

t ziet en voelt vooralsnog heerlijk buiten :Z
 
hallo allemaal..

Ik ben Melvincent
Woont: Vianen
Rijdt: een CBR 900RR uit 1993
Rijstijl: sportief

u6jnoydoeihvd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik moet om 15:00 werken vandaag... En ben net met mijn dochtertje naar Artis geweest. Maar ik ga lekker op de motor naar mijn werk. Morgenochtend rijden, opnieuw de groene hart tour, eindelijk de officiele met mijn mede GSX650F rijders van het forum, waarvan de helft trouwens al wat anders rijdt inmiddels. Het wordt lekkerder weer dan vorige week, toen het er zo uitzag (ik ben de voorste motor en die gele banaan 🍌😎):

full
 
Net even ene rondje gemaakt(zonder fotomateriaal :$ )
- Oudewater>Lekdijk-jaarsveld,schoonhoven,ijsselstein-vreeswijk-beatrixsluis nieuwegein-rondje afslag'vianen-'houten-'nieuwegein-tull en t waal- wijk bij duurstede-amerongen-doorn-zeist.
en weer terug:)Met ENORME plensbui op mn dak '(

Desalniettemin heerlijk gereden geen gekkigheid. De ferrari club kwam ik tegen op de lekdijk ri. wijk, waren er wel een paar bij die éven een stukje het gas intrapte, leuk!

tot later

@willem zal die gele banaan en gsx in de gaten houden, weet ik iig waar ik op moet letten;)
 
Laatst bewerkt:
Net even ene rondje gemaakt(zonder fotomateriaal :$ )
- Oudewater>Lekdijk-jaarsveld,schoonhoven,ijsselstein-vreeswijk-beatrixsluis nieuwegein-rondje afslag'vianen-'houten-'nieuwegein-tull en t waal- wijk bij duurstede-amerongen-doorn-zeist.
en weer terug:)Met ENORME plensbui op mn dak '(

Desalniettemin heerlijk gereden geen gekkigheid. De ferrari club kwam ik tegen op de lekdijk ri. wijk, waren er wel een paar bij die éven een stukje het gas intrapte, leuk!

tot later

@willem zal die gele banaan en gsx in de gaten houden, weet ik iig waar ik op moet letten;)

Je heb een lekker ritje gemaakt vandaag
 
Thnx@melvincent! dat dacht ik ook :]

Na 5 minuten op de motor zat ik lekker, daarvoor nog in zo'n lekker klam leren pak...
én wat meehelpt is op de juiste plekken een 'koffie-tosti-sappie'break houden, heb in de horeca gewerkt in vreeswijk,zeist en doorn...dus altijd wel een gezellig babbetje oid. ;)

Bij boer Bertus in vianen kan je ook wel lekker zitten eten en drinken imho,
bekend bij iemand?
 
Ik ben vroeger veel bij boer Bertus geweest,die vent is zo gek als een deur,vooral als ie een sappie op heeft.


hahaha, vooral als ie een sappie op heeft ja, hahaha

lekkere 'vreet' schuur! minimaal 20jaar(zolang als ik er kom ongeveer) dezelfde kaart :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan