Het Groene Hart Motorrijders, verzamelen hier!?!

Ketelbinkie

Die hard MF'er
13 mrt 2003
715
0
Zeist
Goedenmorgen,

Zijn er nog meer motorrijders in deze regio die zin hebben in een kort/lang ritje s'avonds na werk of in het weekend? Of haken die elders aan?

Zal mij even voorstellen:

Ketelbinkie,
Woont: Driebruggen HB
Rijdt: GSX-R 750 uit 2001 ((3de motor)nieuw gekocht en doe m nooit meer weg;)
Rijstijl: Sportief cruisen O-) (1 keer kwijt is meer dan genoeg)

ben benieuwd,

Grtz


full
 
Hallo

Ik kom uit Zoetermeer... mijn ritjes zijn vooral richting het Groene Hart... reeuwijk, bodegraven etc.
Mijn motor is een Suzuki V-Strom 650 nieuw gekocht juni 2015... 8-)


Ik ben op zich wel in voor een ritje in het weekend of een keer s'avonds na het werk... ik ben wel een doorrijder maar geen racer :]

gegroet
Erik
 
Aangenaam,
heb de motor vanmiddag achtergelaten...voor een beurtje en voorband.
Kunnen we weer veilig de weg op!
 
Ik ben wel in om af en toe een stuk te rijden:)

Ik kom trouwens uit woerden, dus niet ver weg...
Mijn motor: een kawasaki z1000 uit 2007
full
 
Laatst bewerkt:
full


Hier Reeuwijk Dorp.

Leuk idee, al rij ik meestal op zondagen met de Shadowmotorclub.

Ik rij ook niet zo'n sportieve fiets als jullie.

Oh VT1100C uit 1986
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heerlijk wezen toeren... Was wel frisjes maar droog en af en toe een lekker zonnetje.. Ff 140km erbij gezet!
 
Goedemorgen!

zal het topic een slinger geven.

Wie gaat er vanuit het groene hart naar de megameeting Zondag 8 mei as.?
Ik sta/rij om een uur of half elf (10:30) bij de jumbo in Oudewater, ga een paar maten halen in Nieuwegein en sluit al dan niet aan bij die groep die vanuit ngein vertrekt.
Ik lees het wel...

En ik ga straks nog even een stukkie :] wie nog meer, of wie weet er een leuke rit..?
rij zelf vaak ri. strand of Utrechtse heuvelrug
 
Hallo,
Ik woon in Amsterdam en ben geboren in Abcoude.
Ik heb een GSX650F en rijd veel in de noordelijke hoek van het groene hart, dus Ouderkerk, Abcoude, Weesp, Loenen, Vinkeveen, Mijdrecht etc. Rij ook regelmatig t/m de Meije, en soms Vlist en de Lekdijk Schoonhoven-Vianen.
Toevallig hebben we met het GSX650F / GSX1250FA topic een toerrit door het groene hart op 22 mei.
Ik ben altijd te vinden voor een ritje na het werk of in het weekend maar kan niet altijd even lang weg vanwege kind thuis.
Zondag kan ik niet naar de MF meeting maar ik rij graag een keer een rondje met jullie, ik zal dit topic in de gaten houden.

Dit is mijn motor
full


Oh ja vandaag ga ik al in Noord-Holland rijden met een paar GSX650F vrienden, en moet eerst ook nog langs verjaardag schoonmams :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe was het bij de MFMM? Was ff een brug te ver voor mij vandaag. Heb wel een klein rondje Gein gereden
full
 
Megameeting was leuk, er gingen een paar maten mee dat was vooral ook gezellig.
Aangezien ik al een paar keer was geweest weinig nieuws, kneiter veel blauw op straat dus weinig gekkigheid.
Lekker warm was het ook, dus al snel weer opgestapt en met een maatje binnendoor(utrechtse heuvelrug) tussen de bomen/bossen door terug ri. Zeist. Daar even een versnapering en nadat alles maar naar moeders op moederdag voor een lekker Entrecootje van de BBQ
 
goednmorgen...alles oké?!?!

nattigheid in het groene hart...hou ik niet van




doe mij maar meer van dit!
full
 
Wij zouden vandaag met de boys van het GSX 650 F topic onze jaarlijkse dagtoerrit gaan doen, in het groene hart. Hebben we maar verplaatst naar volgende week zondag, hoewel het dan ook nog niet fantastisch uitziet (en we dan dus de GP van Monaco weer moeten missen). Zo is het altijd wat...
 
Wij zouden vandaag met de boys van het GSX 650 F topic onze jaarlijkse dagtoerrit gaan doen, in het groene hart. Hebben we maar verplaatst naar volgende week zondag, hoewel het dan ook nog niet fantastisch uitziet (en we dan dus de GP van Monaco weer moeten missen). Zo is het altijd wat...

hou me maar op de hoogte...

In Oudewater kan je sws wel een lekker bakkie halen,
al is het ook vaak vergeven van de wielrenners en de oude vandalen uhm van dagen
 
Daar komen we idd doorheen, van Linschoten via Oudewater naar Hekendorp en dan Haastrecht en de Vlist. Eindigend in Vianen na Lekdijk vanaf Schoonhoven. Maar de koffiestop hebben we al eerder, halverwege de Meije. Start is in Abcoude, dan rondje Ronde Hoep, en dan afzakken langs Kromme Mijdrecht richting Noorden en Woerdense Verlaat.
Weersberichten blijven zozo trouwens voor a.s. zondag.
 
das een lekkere rit inderdaad. Dijkje,Dorpje,Stadje...

En dan die weersvoorspelling voor t weekend...pfff :(

Wilde de buitenboel schilderen maar met dit vooruitzicht...
 
We gaan het er toch op wagen zondag, we vertrekken vroeg, want 's ochtends zou het nog lekker moeten zijn. Dan om 14:00 eindigen in het cafe in Vianen voor de GP van Monaco.
 
Een topic over onze achtertuin, leuk. :)

Ik woon in Gouda maar rij in Nederland alleen af en toe nog een rondje in de buurt.
In het verleden wel heel veel uitgebreide ritten uitgezet en voorgereden door binnen- en buitenland, maar de laatste tijd komt het er om allerlei redenen niet meer van. Ik ga gelukkig nog wel ieder jaar een paar keer naar het buitenland.
Daarnaast is het naast het asfalt veel leuker. :P

De brommer:
20160413_155948_zpsm8wd3g0x.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan