Voorvork probleem srad

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoesAddict

Die hard MF'er
12 apr 2006
584
0
Den Haag
Hallo,

Bij mijn srad zit er verschil bij de stelschroef van de uitgaande demping.
Aan de linkerzijde zit het "huis" waar de stelschroef in zit ongeveer een halve cm
hoger dan aan de rechterzijde. Hierdoor is de demping per vorkpoot verschillend
en hij rijdt ook niet optimaal hierdoor.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen.?

Bij voorbaat dank,

Mathijs
full
 
Veervoorspanning en demping in en rebound is een 1-2-3 samenspel.

neen, goede wegligging is een 1-2-3-4-5-6-7 samenspel tussen rijstijl, gewicht, banden, veerconstante, veervoorspanning en in- en uitgaande demping (om maar de belangrijkste te noemen, kan gerust tot 10 en meer gaan)

maar dat wil nog steeds niet zeggen dat er een rechtstreeks verband is tussen veervoorspanning en demping.
 
nee nee nee zeker niet alleen hoor,

t is 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13 samenspel tussen rijstijl, gewicht, banden, veerconstante, veervoorspanning en in- en uitgaande demping, wat je gegeten hebt, het humeur van zowel bestuurder maar ook passagier, wegdek, bestemming en hoe vol de blaas is.
om maar het meest essentiele te noemen, ik kan wel doorgaan tot 312 en misschien nog wel meer ;)

Dat wil nog steeds niet zeggen dat willem gaat zeggen dat hij het anders bedoelde.
 
[afbeelding]

en aangezien je je slot heb gesloopt kan je gelijk een slot vragen voor het topic ;)
als je dit nog eens gaat doen zou ik echt even dat tooltje halen wat in het begin vd topic word getoont, veren kunnen gekke dingen doen.
[afbeelding]

Ik had ook een metalen staaf gebruikt waar ik een stuk uit heb geslepen om 'm te blokkeren. Maar idd staat er aardig wat kracht op. Ik hield mijn hoofd er niet boven in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan