*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Als er nog liefhebbers zijn voor een herfstrit aanstaande zaterdag: Laat het even weten. Bij interesse start ik rond 10:00 uur-10:15 uur bij MacD DTC en anders ga ik mijn eigen weg.
 
's ochtends arbeid, 's middags wil ik eventueel wel.
Bij Motoport Zelhem zijn dit weekend ook nog die opendagen, misschien ook nog maar even langs gaan.
 
ik ben volgend jaar ook te bewonderen op het circuit met mijn nieuwe aanwinst *O*
[~[url="https://c5.staticflickr.com/9/8038/29191443484_bc876928f8_c.jpg"]afbeelding~][/url]

gefeli met je aanwinst! veel plezier er van!

wat is er trouwens met die aanhanger gebeurd? iemand hard tegen de dissel aangereden? :P



's ochtends arbeid, 's middags wil ik eventueel wel.
Bij Motoport Zelhem zijn dit weekend ook nog die opendagen, misschien ook nog maar even langs gaan.


ik ga daar morgen ff kijken, nog meer mensen? evt kunnen we nog een ritje doen smiddags?
 
Graag gedaan. 't Was voor mij m'n allereerste bezoek aan 't circuit maar jullie hebben er flink je best voor gedaan om er een zeer geslaagde dag van te maken ;). Sow, wát 'n spannende races! Supergaaf om 's real life te zien!
Op naar 10-10, kijken of 't dan ook zo'n feest gaat worden.
 
Graag gedaan. 't Was voor mij m'n allereerste bezoek aan 't circuit maar jullie hebben er flink je best voor gedaan om er een zeer geslaagde dag van te maken ;). Sow, wát 'n spannende races! Supergaaf om 's real life te zien!
Op naar 10-10, kijken of 't dan ook zo'n feest gaat worden.

Iets minder luxe (geen pitbox maar caravan) en 7 seconden langzamer per rondje ;)
 
Ben benieuwd, hoop dat 't zonnetje nét zo meewerkt als afgelopen zaterdag, hielp uiteraard óók bij 't kijkplezier op de tribune :D.
 
Dat sowieso. Wij rijden per klasse een training, kwali en 2x een race over 10 ronden :) OW heeft training, kwali en 1 race.

Afgelopen zaterdag waren het de laaste races van het seizoen.
Dus 1 quali en 2 races.
Normaalgesproken heb je ook 6 races als je alles kijkt.
 
Afgelopen zaterdag waren het de laaste races van het seizoen.
Dus 1 quali en 2 races.
Normaalgesproken heb je ook 6 races als je alles kijkt.

Geen training? Of gewoon over 2 dagen wel training?
Bij ons 8 races trouwens op een dag, maar ik doelde op als rijder heb je meer rijtijd.
 
Laatst bewerkt:
Geen training? Of gewoon over 2 dagen wel training?
Bij ons 8 races trouwens op een dag, maar ik doelde op als rijder heb je meer rijtijd.

Nee alleen één kwalificatie.
Maar normaal gesproken heb je inderdaad 2 kwalificaties.
 
Oh ja, OW mag je in 1 en 2 een tijd zetten. Bij ons is de eerste echt vrije training.
Maar dan moet je er wel snel inkomen als je gelijk de kwali voor je kiezen krijgt :X
 
Oh ja, OW mag je in 1 en 2 een tijd zetten. Bij ons is de eerste echt vrije training.
Maar dan moet je er wel snel inkomen als je gelijk de kwali voor je kiezen krijgt :X

Het is bij de OW echt beide een kwalificatie. :Y
Je zal maar net de pech hebben in de "training" de pole te pakken hebben en in de kwali een 10e tijd omdat het regent.
Of er een probleem met de motor is.

Ik vind het wel fijn zoals het geregeld is bij de OW.
Maarja, ik heb dan ook niet zoveel ervaring met de ZAC. ;)
 
Beide als kwali is wel ideaal. Maar is natuurlijk ook racen met 1 kwali. Pech, regen, minder snel zijn... Shit happens!

ZAC is wat losser, soms een voordeel soms een nadeel.
Maar zolang ik niet met 2 vingers in mijn neus voor iedereen uit rij heb ik liever de extra rij tijd. Als ik constant onder de 1:50 zit praten we verder maar dan heb ik nog 5 sec te gaan :P
 
Sow, wat 'n oorverdovende stilte hier ;)
Roy, m'n OVB plan om morgen ook ff naar Assen te komen om je ZAC kampioensrit te aanschouwen gaat uitgevoerd worden.
Zij 't weliswaar met 't koekblik ipv de VFR (ivm combi met bezoek aan vrienden).
Nog meer aanmoediging weten te ronselen? En waar kan ik jullie vinden op 't terrein?
 
Sow, wat 'n oorverdovende stilte hier ;)
Roy, m'n OVB plan om morgen ook ff naar Assen te komen om je ZAC kampioensrit te aanschouwen gaat uitgevoerd worden.
Zij 't weliswaar met 't koekblik ipv de VFR (ivm combi met bezoek aan vrienden).
Nog meer aanmoediging weten te ronselen? En waar kan ik jullie vinden op 't terrein?

Gezellig!

Ik geloof dat Martijn Duynstee (sponsor spuiter van de racer) ook wil/wou komen) verder weinig gehoord?

Komen wel nog meer mensen maar niet die jij kent ;)


We staan in het verlengde van box16 in de buurt van het toilet gebouw op het paddock.
 
Laatst bewerkt:
Zo weer een pekelfietsje erbij hier :P

xj600.jpg


Weet iemand trouwens nog een bedrijf ergens in de Achterhoek waar je kuipen kan laten maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan