*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Shit, te laat gelezen, daar had ik wel heen gewild :P
Ik heb ondertussen weer een brommer, afgelopen zaterdag aangeschaft, een Fazer 600 (in nieuwstaat, in het rood, want die zijn het snelst). Niet mijn droommotor, maar deze was goedkoop en het rijdt eigenlijk best wel goed 8-) ik wil deze zomer ook een andere auto, en nog veel doen aan het huis, dat is allemaal niet gratis :')
[afbeelding]

[afbeelding]

Geloof niet dat het tegenwoordig hier zo actief is dat er nog afgesproken wordt om samen te rijden? :P

Prima motoren hoor zo'n Fazer :]

Ah dat is weer een tijdje geleden, ik zie dat mijn SV nog in de OP staat.. :+
Ondertussen sinds eind oktober alweer een nieuw beestje en afgelopen weken eindelijk weer een beetje fatsoenlijke ritjes mee kunnen maken.

[afbeelding]

Bakbeest van een fiets qua uiterlijk en rij ervaring maar waarschijnlijk toch iets te veel van het goede voor mij... :X
Dus binnenkort weer te koop en dan eventueel kijken naar een street triple ofzo, ben nog aan het oriënteren dus als iemand nog tips of iets leuks heeft staan?

Leuke bike hoor zo'n mille :t
Ooit eens op die van Sean gereden.
 
Prima motoren hoor zo'n Fazer :]Leuke bike hoor zo'n mille :t
Ooit eens op die van Sean gereden.
Ben er ook erg blij mee! Wss ga ik er morgen mee naar m'n werk (Arnhem), kan ik wat later vertrekken en mooi tussen de file bij Duiven/7-aars door knallen :]
Helaas wordt het weinig rijden voor mij dit weekend :( zaterdag stukje tuin afgraven en betegelen voor een tuinhuisje (voor alle tuinmeuk), kan de motor tenminste achter het huis fatsoenlijk onder het afdak staan. Het zal wel flink gaan kriebelen om te gaan rijden, de crossers goed horen bij ons in de tuin.. (volgens mij van De Schans)
 
Hier hetzelfde, vrijdag laat thuis (nu bij Koln, morgen lossen bij Leipzig, reinigen en naar huis)
Zaterdag op tijd op en met racer naar Hoegee om quickshifter af te stellen en vermogensmeting te doen, daarna wat dingen voor het huis.
Zondag op tijd op, oude racer word opgehaald en heb beloofd wat kleine zaken te regelen voor nieuwe eigenaar.
 
Ah dat is weer een tijdje geleden, ik zie dat mijn SV nog in de OP staat.. :+
Ondertussen sinds eind oktober alweer een nieuw beestje en afgelopen weken eindelijk weer een beetje fatsoenlijke ritjes mee kunnen maken.

[afbeelding]

Bakbeest van een fiets qua uiterlijk en rij ervaring maar waarschijnlijk toch iets te veel van het goede voor mij... :X
Dus binnenkort weer te koop en dan eventueel kijken naar een street triple ofzo, ben nog aan het oriënteren dus als iemand nog tips of iets leuks heeft staan?

6 jaar een Aprilia gereden, vond het een geweldig leuk ding. Stuurde erg goed! Uiteindelijk ingeruild op totaal iets anders. Mis soms de onvoorspelbaarheid een beetje, maar zeker tevreden over mijn nieuwe motor
 
6 jaar een Aprilia gereden, vond het een geweldig leuk ding. Stuurde erg goed! Uiteindelijk ingeruild op totaal iets anders. Mis soms de onvoorspelbaarheid een beetje, maar zeker tevreden over mijn nieuwe motor

Afgezien van de oude versleten banden op de mijne stuurt en rijd hij ook prima, alleen mis ik de speelsheid op lagere snelheden om hem even in de eerste 3 versnellingen door te trekken zonder meteen aan de 200+ te zitten... :W
Daarom liever weer terug naar iets rustigers en bruikbaarders
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van de oude versleten banden op de mijne stuurt en rijd hij ook prima, alleen mis ik de speelsheid op lagere snelheden om hem even in de eerste 3 versnellingen door te trekken zonder meteen aan de 200+ te zitten... :W
Daarom liever weer terug naar iets rustigers en bruikbaarders

Even spammen, mocht je nog een adresje zoeken om bandjes om te leggen... look no further!

8,50 wissel ik incl balanceren, 2,50 mag je de oude band achter laten.
 
Even spammen, mocht je nog een adresje zoeken om bandjes om te leggen... look no further!

8,50 wissel ik incl balanceren, 2,50 mag je de oude band achter laten.

Bedankt voor het aanbod maar heb mijn andere adresje al benaderd die aankomende week er een nieuw setje op legt. :)
 
Even spammen, mocht je nog een adresje zoeken om bandjes om te leggen... look no further!

8,50 wissel ik incl balanceren, 2,50 mag je de oude band achter laten.
Ah, dan ga ik wss deze zomer of volgend jaar gebruik maken van je service ;) Het setje banden op m'n Fazer gaan het geen 2 seizoenen meer uithouden!
 
De appie is vanmorgen opgehaald door de nieuwe eigenaar *O*
Nu het leukste en moeilijkste, een nieuwe fiets uitzoeken...
Vanmiddag bij Motoport Zelhem proef gereden op een Yamaha FZ8, opzich super fijne fiets alleen weet niet of zo'n 4 cilinder nou echt iets voor mij is...
Motor Centrum Eibergen had nog een leuke Triumph Tiger 1050 staan maar na een belletje bleek die helaas al verkocht te zijn.

Tot die tijd de trouwe Beluga nog maar gebruiken... :+
IMAG2059_zpsu0gl2ekb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dik hoor :P
Wilde morgen even in Vragender gaan kijken met de motor (tractorpulling), maar zo te zien gaat het regenen. Dan ga ik mooi met het autotje
 
Hoi allemaal ik wi me even voorstellen ondanks dat het alweer 14 dagen geleden is dat iemand überhaupt wat geschreven heeft op dit forum.

Ik ben coen woonachtig in lobith
Heb nu 6 jaar mijn rijbewijs min eerste motor Was een r6 en momenteel rij ik een r1. Reden dat ik me aanmeld Is omdat ik geen vrienden heb die motor rijden en het lijkt mij wel leuk om met meerdere mensen te gaan rijden

uvhpsqf0gir8t.jpg
 
Hoi allemaal ik wi me even voorstellen ondanks dat het alweer 14 dagen geleden is dat iemand überhaupt wat geschreven heeft op dit forum.

Ik ben coen woonachtig in lobith
Heb nu 6 jaar mijn rijbewijs min eerste motor Was een r6 en momenteel rij ik een r1. Reden dat ik me aanmeld Is omdat ik geen vrienden heb die motor rijden en het lijkt mij wel leuk om met meerdere mensen te gaan rijden

[afbeelding]

Welkom!

Stel een ritje voor en er zal vast iemand meerijden!
 
Ook dit jaar is er weer de jaarlijkse Achterhoek Forumtoer.
2 ritjes van ca 120 km.

De ochtendrit rondje Twente.
Middagrit stukje Duitsland richting Bocholt.

Routes komen ca 2 weken vóór de rit online beschikbaar.
of stuur even een mail naar:
toer@zamc.nl

full
 
Ik las hier ergens tussen neus en lippen door. dat er in Doetinchem mooie bochten zijn en die bekend zijn bij de locals zeg maar. ik ben niet zo local denk ik want ik ken hem niet zou iemand mij kunnen vertellen waar dat is via een pb aub
 
Er zijn wel een aantal mooie slingerweggetjes in de regio.
Maar je kan beter naar Duitsland gaan.
Is dichtbij en minder kans op torenhoge boetes.
Want de mooie slingerweggetjes hier zijn bijna allemaal 60 km zones.
 
Heb hier (tot nu toe) nog geen politie gezien, dus je kan aardig door rijden O-) (tenminste, hier rondom Lichtenvoorde)
Alleen is het soms wel erg verraderlijk, al die bomen, gelijkwaardige kruisingen en akkers met begroeiing :Y
 
Ze staan er anders vaak zat in die buurt :x

Corleseweg Winterswijk-Lichtenvoorde
Zieuwentseweh Lichtenvoorde-zieuwent
Eibergseweg meddo-Eibergen
Sondernweg Aalten-de heurne
En zo nog wel meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan