*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Gaan er zondag nog mensen naar de Mega Meeting in Veenendaal?
Ik was van plan om iig de dijk Arnhem-Veenendaal te doen. Nog ff kijken hoe ik DTC-Arnhem rij.

10:00 vertrek MacD DTC
 
Laatst bewerkt:
Gaan er zondag nog mensen naar de Mega Meeting in Veenendaal?
Ik was van plan om iig de dijk Arnhem-Veenendaal te doen. Nog ff kijken hoe ik DTC-Arnhem rij.

10:00 vertrek MacD DTC
Let even op dat de route van de giro zondag ook door Arnhem komt.
Deze kan nog wel eens voor vertraging zorgen.
 
Laatst bewerkt:
De route kan niet overgestoken worden door gemotoriseerd verkeer, vanaf anderhalf uur voor de eerste doorkomsttijd tot een uur na de laatste renner.

Alleen de doorkomsttijden is dus niet voldoende.
 
Zo, ik ben ook weer van de partij :D.

Zondag MMFM lees ik? Helaas zit 'k dan in Den Haag, dagje Louwman museum, :)
 
*D
This news is worthless without pics!


Moest wel heeeeeeeeeeeel goed kijken. Maar ik zie het idd.. vreemd..



@ champshof.. fotooooooo!!!!

(ook al id het maar een honda :p )


Heeft even geduurd maar bij deze de foto!

full
 
In verband met n breakup heb ik twee kaarten voor de elfstedentocht voor motoren te koop.

Iemand interesse? :)
 
Veel plezier ervan!

Heb je gelijk in de OP gezet :)


Ga je deze ook op circuit inzetten of toch 1 erbij?

Deze wil ik ook op het circuit gaan inzetten. Niet zo vaak als jij, maar een 3 of 4 keer per jaar een dagje. Dat kan nog prima met een 'betaalbare' straatfiets. :)

Enige wat ik ga doen is rekening houden met banden, pirello rosso corsa of metzeler sportec m7rr ofzo.
 
Deze wil ik ook op het circuit gaan inzetten. Niet zo vaak als jij, maar een 3 of 4 keer per jaar een dagje. Dat kan nog prima met een 'betaalbare' straatfiets. :)

Enige wat ik ga doen is rekening houden met banden, pirello rosso corsa of metzeler sportec m7rr ofzo.

Hoor over beide veel positiefs!
Je kan natuurlijk ook nog sportiever gaan door voor en na elke dag te wisselen maar dat is meer afhankelijk van hoeveel straatkm's je maakt vs je circuit snelheid.
 
D'oh!
En ik denken dat het voor iemand anders was...

Sterkte!

snap ik! en thanks. :)
Het is even kut, maar er is altijd een toekomst.
Ga dinsdag gelukkig kijken naar een appartementje, zodat 'k zo snel mogelijk dit huis kan verlaten. Kut, maar is niet anders.

Dus mocht iemand nog een kleine koelkast, wasmachine, fornuis met oven en bank over hebben, ik hoor 't graag!
 
Thanks!

Ik heb vorige week ook een Garmin Zumo 340lm aangeschaft. Zijn er mensen hier die nog leuke bochtige GPS routes hebben die hier starten in de achterhoek?
 
Thanks!

Ik heb vorige week ook een Garmin Zumo 340lm aangeschaft. Zijn er mensen hier die nog leuke bochtige GPS routes hebben die hier starten in de achterhoek?

Vanuit de achterhoek achterop de aanhanger, afladen in zandvoort... Daar heb je prima baantje liggen 👌🏻👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan