*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Op dezelfde manier als vroegah ;)


:9 :9 :9

20160531_192251.jpg
 
Vader Kip rijd geen ZZR meer.
Maar tegenwoordig een Z1000sx.

Ik heb jou pa afgelopen week nog wel gesproken In Cuijck. *D
 

Fijne kleurstelling! :}


Nog veel mensen toertocht Achterhoek forumtoer gedaan?
De route liep nog langs m'n huis en zag vanochtend al aardig wat volk langs komen maar heb hem zelf niet gereden.
Had wel zin in een ritje iets verder van huis dus ik had een tocht rond het Teutoburgerwalt van internet geplukt en die gereden. :]

IMAG1167_zpsdnw5cr58.jpg

IMAG1175_zpsptu0i2kk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Chielo schreef op 05 juni 2016 @ 23:26:
Nog veel mensen toertocht Achterhoek forumtoer gedaan?
De route liep nog langs m'n huis en zag vanochtend al aardig wat volk langs komen maar heb hem zelf niet gereden.
Had wel zin in een ritje iets verder van huis dus ik had een tocht rond het Teutoburgerwalt van internet geplukt en die gereden. :]

Geen idee of er veel deelnemers totaal waren, arriveerde zelf 'pas' om 9:45, in de veronderstelling obv de tekst in 't evenement dat de eerste groepen vanaf 10:00 zouden vertrekken.
Eh, nou, de laatste groep vertrok dus rond die tijd. O-)

Tegen de tijd dat we de ochtendrit klaar hadden was nagenoeg iedereen voor ons ook weer vertrokken.
Middagroute heb ik (niet de enige gebleken) maar ff overgeslagen, tuin heeft 't met de oplopende temperatuur uiteindelijk gewonnen qua aantrekkingskracht tov 't saunapak ;) 8-)

Niet veel deelnemers van hier geloof ik, al ken ik nog maar weinig gezichten/namen bij de profielnamen hier, combi met motorplaatjes maakt 't nu iets herkenbaarder, maar de gezichten/namen zitten op zo'n fiets meestal verstopt onder 'n helm. Stom, had natuurlijk ook gewoon zelf even rondje handen kunnen schudden in een van de pauzes, wie weet 'n volgende keer.

Mbt 'n evt volgende keer, zijn 'r vanuit dit draadje nog plannen te gaan rijden deze week 's avonds? Ik kan zelf dinsdag of woensdagavond wel, zelf voorrijden is echter even geen goede optie, laat ik graag over aan degenen hier die daarnaast ook de mooie weggetjes in de Achterhoek beter kennen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan