*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Door de week rijden zit er voor mij niet in, maar wil binnenkort wel weer een poging tot bbq organiseren doen.

Ik ben alleen nog een andere aan het plannen en de data die overblijft zijn daarvoor.
 
Zo, weer helemaal gesetteld in mn nieuwe appartementje. Nu voor de motor op zoek naar n fijne navigatie. er zijn er alleen best n boel, heb goeie ervaringen met een zumo maar welke.. geen idee..
 
BBQ tijd!

Rit met aansluitend vlees cremeren :)
Rond 11:00 vertrek vanaf casa Roy "R"acing, rit van paar uur met pauze halverwege daarna rond 17-18:00 vlees verbranding.

Ik heb 4 mogelijke data, graag van elke dag aangeven of je kan en of je meerijd/eet, meeste stemmen gelden.
16 juli: Roy, Webster, bad habit, chielo, AKP, 4honderd,
23 juli: Roy, bad habit, 4honderd, misterIT,
13 aug: Roy, Webster ovb, bad habit, chielo, AKP, 4honderd,
(Voor nu 1e keuze) 20 aug: Roy, Webster, bad habit, chielo, AKP, 4honderd, misterIT,
 
Laatst bewerkt:
Forum al bijna vergeten sinds de app :-)

Nog steeds van de partij, helaas afgelopen jaar druk geweest dus weinig mee kunnen rijden, hopelijk dit jaar vaker aanwezig.

Plaatje voor topic.

full
 
BBQ tijd!

Rit met aansluitend vlees cremeren :)
Rond 11:00 vertrek vanaf casa Roy "R"acing, rit van paar uur met pauze halverwege daarna rond 17-18:00 vlees verbranding.

Ik heb 4 mogelijke data, graag van elke dag aangeven of je kan en of je meerijd/eet, meeste stemmen gelden.
16 juli: Roy, Webster, bad habit,
23 juli: Roy, bad habit,
13 aug: Roy, Webster ovb, bad habit,
20 aug: Roy, Webster, bad habit,

Eens kijken of er animo is...

Animo! :)

Alleen de 23e ook in lichtenvoorde op de cross, rest van de data kan ik ook.
 
Ha! Hier eveneens animo én deelnamemogelijkheden aanwezig.

16-7: check -> is nog vrij

23-7: nope -> Zwarte Cross
(óf je zou 't vleesch oxidatie -niet té geoxideerd- gebeuren dáár ter plekke moeten willen organiseren ;), óf 'n pendeldienst heen en terug verzorgen :P , de rit tevoren rijd ik dan niet mee, iets met teveel C2H5OH in m'n bloed vermoed ik)

13-8: check -> tot op heden ook nog vrij

20-8: check -> eveneens nog vrij in de madiwodo
 
BBQ tijd!

Rit met aansluitend vlees cremeren :)
Rond 11:00 vertrek vanaf casa Roy "R"acing, rit van paar uur met pauze halverwege daarna rond 17-18:00 vlees verbranding.

Ik heb 4 mogelijke data, graag van elke dag aangeven of je kan en of je meerijd/eet, meeste stemmen gelden.
16 juli: Roy, Webster, bad habit, chielo, AKP, 4honderd,
23 juli: Roy, bad habit, 4honderd,
13 aug: Roy, Webster ovb, bad habit, chielo, AKP, 4honderd,
20 aug: Roy, Webster, bad habit, chielo, AKP, 4honderd,

Eens kijken of er animo is...

Ik heb ook wel interesse:

16 juli: Festival in Tsjechië
23 juli: Kan ik wel
13 aug: Festival in Duitsland
20 aug: Kan ik wel
 
Geen idee of er veel deelnemers totaal waren, arriveerde zelf 'pas' om 9:45, in de veronderstelling obv de tekst in 't evenement dat de eerste groepen vanaf 10:00 zouden vertrekken.
Eh, nou, de laatste groep vertrok dus rond die tijd. O-)

Tegen de tijd dat we de ochtendrit klaar hadden was nagenoeg iedereen voor ons ook weer vertrokken.
Middagroute heb ik (niet de enige gebleken) maar ff overgeslagen, tuin heeft 't met de oplopende temperatuur uiteindelijk gewonnen qua aantrekkingskracht tov 't saunapak ;) 8-)

Niet veel deelnemers van hier geloof ik, al ken ik nog maar weinig gezichten/namen bij de profielnamen hier, combi met motorplaatjes maakt 't nu iets herkenbaarder, maar de gezichten/namen zitten op zo'n fiets meestal verstopt onder 'n helm. Stom, had natuurlijk ook gewoon zelf even rondje handen kunnen schudden in een van de pauzes, wie weet 'n volgende keer.

Mbt 'n evt volgende keer, zijn 'r vanuit dit draadje nog plannen te gaan rijden deze week 's avonds? Ik kan zelf dinsdag of woensdagavond wel, zelf voorrijden is echter even geen goede optie, laat ik graag over aan degenen hier die daarnaast ook de mooie weggetjes in de Achterhoek beter kennen :}

Wij hebben de ochtendrit ook gereden, de middagrit hebben we gisteravond gereden, en inderdaad, Roy, geen ZZR meer maar een Z1000SX
 
In totaal rond de 40 deelnemers geteld.
Dit was voor de ochtend rit.

De middag rit was wat rustiger.
Het was gezellig en afgezien van een kleine schuiver.
Geen problemen.

En de liefhebbers konden even pootjebaden in Bocholt.
:+
 
Ik pak de routes binnenkort maar even. Hopenlijk is het hoogwater weg dan :)

Kwa bbq kan ik waarschijnlijk elke datum. Alleen de 20e augustus ovb
 
Terug
Bovenaan Onderaan