*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Heb ff een vraagje
Vandaag heb ik een zumo 340 gekocht maar wil ook graag de onroute motorkaart hebben voor de mooiere wegen, maar is best prijzig :(
Weet iemand hier of heeft iemand een download link of heb je er 1 op je computer?
 
Laatst bewerkt:
Even een mededeling,mochten er mensen zijn die zondag niet met de herdenkingsrit voor Gerrit Lankhof a.k.a De peppel mee kunnen,er is woensdagavond nog een gelegenheid om op de plek van het ongeval om gezamenlijk een bloemetje te leggen.

Tijdstip aanwezig zo rond 20.00 uur,heb van Diana Lankhof begrepen dat de familie tussen 19.15 en 19.30 uur daar aanwezig zullen zijn,en Diana vroeg me of we dat iets later wilde doen en dus uit respect voor de familie gaan we dat natuurlijk doen
 
Laatst bewerkt:
Lange%20rit%202016%20flyer.jpg


Ook dit jaar organiseert de zamc weer een lange rit naar het Bergisch gebied.
Vertrek om 8.00 uur bij de zamc.

We gaan de heenrit niet over de snelweg.
Maar bij Gendringen/Anholt de grens over.
En bij Rees de brug over.


Terug wel via de A3 naar Daddy`s Biketreff in Isselburg
Totale lengte ca 500 Km !
Het is een pittige rit! :Y
Zowel wat afstand als stuurwerk betreft.

Downloaden van de route;
04-09-16 langerit definitief.gdb
 
Laatst bewerkt:
Helaas, 5 september heb ik een 4u endurance op Assen dus dat word hem niet.


Voor de liefhebbers, we hebben een pitbox dus iemand die de avond ervoor ook mee wil maken je kan blijven slapen... :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon weer an die Arbeit!

Maar voor de liefhebbers, volgende week maandag rijden we de 4u endurance op Assen. Je kan zelf (geloof ik) 3 sessies vrij rijden voor 30 euro per sessie. Wij rijden in de middag de race. Veel actie in de pitstraat.
 
Vandaag precies een jaar geleden dat Gerrit Lankhof is overleden,tijdens zijn laatste rit zijn er foto's en films gemaakt waaruit deze korte film is gemaakt,in overleg met Diana Lankhof wordt deze film vandaag geplaatst.

Via onderstaande link is de laatste rit van Gerrit (met muziek) te zien,films gemaakt met helmcamera's,telefoons en een vaste camera bij zijn ouderlijk huis aan de Doetinchemseweg in Zelhem

 
Vandaag precies een jaar geleden dat Gerrit Lankhof is overleden,tijdens zijn laatste rit zijn er foto's en films gemaakt waaruit deze korte film is gemaakt,in overleg met Diana Lankhof wordt deze film vandaag geplaatst.

Via onderstaande link is de laatste rit van Gerrit (met muziek) te zien,films gemaakt met helmcamera's,telefoons en een vaste camera bij zijn ouderlijk huis aan de Doetinchemseweg in Zelhem


Dez video is niet beschikbaar...
 
Vandaag precies een jaar geleden dat Gerrit Lankhof is overleden,tijdens zijn laatste rit zijn er foto's en films gemaakt waaruit deze korte film is gemaakt,in overleg met Diana Lankhof wordt deze film vandaag geplaatst.

Via onderstaande link is de laatste rit van Gerrit (met muziek) te zien,films gemaakt met helmcamera's,telefoons en een vaste camera bij zijn ouderlijk huis aan de Doetinchemseweg in Zelhem


Kan de video niet afspelen, wellicht iets met rechten te maken? Of privé?
 
Ik open de link met de PC, maar krijg ook een foutmelding op youtube:

'Deze video is niet beschikbaar in jouw land omdat er muziek van UMG in kan voorkomen. We hebben geen overeenstemming bereikt met GEMA over de gebruiksvoorwaarden hiervoor. '
 
Ik open de link met de PC, maar krijg ook een foutmelding op youtube:

'Deze video is niet beschikbaar in jouw land omdat er muziek van UMG in kan voorkomen. We hebben geen overeenstemming bereikt met GEMA over de gebruiksvoorwaarden hiervoor. '

Das raar want anderen kunnen die wel via de pc en laptop zien en is al 49 x bekeken
 
:o een uur!!!
Nog geen idee hoe lang die word.
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik gewoon mijn "standaard" route rijden om weer eens een beetje in te komen. :]

Ja anderhalf uur dan? Rond kwart voor 9 word het schemerig/sneller donker.. Maar goed: Met jouw tempo komen we dan toch weer op een uur uit :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan