Topic "Treurenburg" Den Bosch

Je *.kml bestand met de route zet je toch gewoon in de route map?
En dan route laden bij route options.
 
Ik zou wel willen maar wij krijgen morgen bezoek over de vloer, en die zien we niet zo vaak. Als het nou in de avond was dan zou ik er zeker bij zijn. Kan ik gelijk een beetje aan de Duc wennen.


Ik weet niet of en hoe laat er mensen willen gaan rijden, maar mocht het niet storm lopen, dan kunnen we ( mits het weer het toelaat) ook tegen de avond een rit doen..
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag.. zijn er misschien mensen die iets zien in een groepsapp voor treurenburg? Dit om bijvoorbeeld op het laatste moment iets af te spreken, of om te melden dat je bijvoorbeeld wat later komt voor een rit..
 
Gisteren kreeg ik om half negen een berichtje dat de Duc klaar stond.
Ze hebben hem helemaal nagelopen en voorzien van verse olie + filter, ook bleek de tank helemaal vol te zijn ( bij de proefrit branden het benzinelamp en zat er maar een paar liter peut in).
Ik noem het netjes afgeleverd, daarnaast zit er een paar maanden garantie op en mag ik voor elk wissewasje langs komen.
Vanmorgen om iets over tienen waren we bij de motorzaak en stond deze ADHDer te stuiteren als eengek, bijna 15 jaar droom ik al van een 748/916. En nu werd hij voor mij klaar gezet.

De eerste kilometers waren even wat wennen (zitpositie, stuurgedrag enz) ten opzichten van mijn GSX750F uit '92. Maar eenmaal gewent kon ik echt gaan genieten. Nu alles bij elkaar zo'n 150 km gereden en hij voelt echt vertrouwd aan.

1d71918c-7791-4059-b83d-98e36cbe0d88_zpsahrzz9i6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren kreeg ik om half negen een berichtje dat de Duc klaar stond.
Ze hebben hem helemaal nagelopen en voorzien van verse olie + filter, ook bleek de tank helemaal vol te zijn ( bij de proefrit branden het benzinelamp en zat er maar een paar liter peut in).
Ik noem het netjes afgeleverd, daarnaast zit er een paar maanden garantie op en mag ik voor elk wissewasje langs komen.
Vanmorgen om iets over tienen waren we bij de motorzaak en stond deze ADHDer te stuiteren als eengek, bijna 15 jaar droom ik al van een 748/916. En nu werd hij voor mij klaar gezet.

De eerste kilometers waren even wat wennen (zitpositie, stuurgedrag enz) ten opzichten van mijn GSX750F uit '92. Maar eenmaal gewent kon ik echt gaan genieten. Nu alles bij elkaar zo'n 150 km gereden en hij voelt echt vertrouwd aan.

[afbeelding]


Veel succes en veilige kilometers met je nieuwe bike :]
 
Gisteren kreeg ik om half negen een berichtje dat de Duc klaar stond.
Ze hebben hem helemaal nagelopen en voorzien van verse olie + filter, ook bleek de tank helemaal vol te zijn ( bij de proefrit branden het benzinelamp en zat er maar een paar liter peut in).
Ik noem het netjes afgeleverd, daarnaast zit er een paar maanden garantie op en mag ik voor elk wissewasje langs komen.
Vanmorgen om iets over tienen waren we bij de motorzaak en stond deze ADHDer te stuiteren als eengek, bijna 15 jaar droom ik al van een 748/916. En nu werd hij voor mij klaar gezet.

De eerste kilometers waren even wat wennen (zitpositie, stuurgedrag enz) ten opzichten van mijn GSX750F uit '92. Maar eenmaal gewent kon ik echt gaan genieten. Nu alles bij elkaar zo'n 150 km gereden en hij voelt echt vertrouwd aan.

[afbeelding]




Mooie fiets heel veel plezier ermee.
Kan vnv helaas ook niet. Motor staat geblokkeerd in de garage, bus ervoor en spullen voor schade reparatie van mijn auto liggen er overheen, morgen motorkap monteren dan kunnen ze maandag frontbalk recht zetten en dan dinsdag of woensdag bumper en koplamp er weer in. Dan is de rotzooi weer weg en kan ik overal weer beter bij
 
Gisteren kreeg ik om half negen een berichtje dat de Duc klaar stond.
Ze hebben hem helemaal nagelopen en voorzien van verse olie + filter, ook bleek de tank helemaal vol te zijn ( bij de proefrit branden het benzinelamp en zat er maar een paar liter peut in).
Ik noem het netjes afgeleverd, daarnaast zit er een paar maanden garantie op en mag ik voor elk wissewasje langs komen.
Vanmorgen om iets over tienen waren we bij de motorzaak en stond deze ADHDer te stuiteren als eengek, bijna 15 jaar droom ik al van een 748/916. En nu werd hij voor mij klaar gezet.

De eerste kilometers waren even wat wennen (zitpositie, stuurgedrag enz) ten opzichten van mijn GSX750F uit '92. Maar eenmaal gewent kon ik echt gaan genieten. Nu alles bij elkaar zo'n 150 km gereden en hij voelt echt vertrouwd aan.

[afbeelding]

Heel gaaf! Veel plezier ermee!!
 
@servil, mooi ding! Als je hem vanmiddag nog wilt uitlaten, ben wel in voor een ritje.
@Ronald, whatsapp groep is wel handig zolang het niet een groep wordt waar de inhoud van goatse langs komt.
 
Helaas teveel 'verplichtingen' dit weekeinde, gister bij de desmo-ridig days de panigale 959 ff geprobeerd *O* was best gaaf.

Maybe vanavond nog ff met de vrouwe rondje doen.

Ben wel benieuwd naar die duc/augusta mix ;)
 
@servil, mooi ding! Als je hem vanmiddag nog wilt uitlaten, ben wel in voor een ritje.
@Ronald, whatsapp groep is wel handig zolang het niet een groep wordt waar de inhoud van goatse langs komt.


Jammer dat ik je berichtje nu pas zie, snap er ook even niets van want ik ben een paar keer wezen kijken vandaag en zag geen update nu blijkt er toch dat er mensen gereageerd hebben :?
 
ik baal zo, heb de Ducati hier staan en wil hem zo graag de sporen geven maar pfff wat een *&%#*@ weer zeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan