Topic "Treurenburg" Den Bosch

06:30u op zondag is vroeg genoeg, echter gaat de crossbaan om12:00u. open.
Normaal gesproken als er iets speciaals is op de kartbaan, dan duurt dit de hele dag.
Ze wisselen dan steeds heats met de karts, 30 minuten er op en er af..........
Ging voor het gemak ervan uit dat dit hetzelfde zou zijn als bij brommer race trainingen.

2016_06_19_30_45_Motorpark_Nieuw_Zevenbergen.jpg


27009605903_f8521a9640_b.jpg

27530991546_6ea25e2ea7_h.jpg
 
Net weer een heerlijk vlotte ronde gemaakt met bas (btb) van zo'n 150 kilometer. Net voor thuiskomst begon het reserve lampje zich te melden, dus dat geeft aan dat de Tuono het naar zijn zin heeft gehad.

Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in een groeps app voor het afspreken van ritjes, graag ff een pb met naam en telefoonnummer naar mij. Er is wel een verzoek om de app ook daadwerkelijk motor gerelateerd te houden, en niet voor allerlei onzin dingen. Lijkt mij makkelijker dan over het forum, zo kunnen mensen die bijvoorbeeld op het laatste moment het forum lezen toch nog aansluiting vinden bij de groep.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden..
sent :W
 
Net weer een heerlijk vlotte ronde gemaakt met bas (btb) van zo'n 150 kilometer. Net voor thuiskomst begon het reserve lampje zich te melden, dus dat geeft aan dat de Tuono het naar zijn zin heeft gehad.

Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in een groeps app voor het afspreken van ritjes, graag ff een pb met naam en telefoonnummer naar mij. Er is wel een verzoek om de app ook daadwerkelijk motor gerelateerd te houden, en niet voor allerlei onzin dingen. Lijkt mij makkelijker dan over het forum, zo kunnen mensen die bijvoorbeeld op het laatste moment het forum lezen toch nog aansluiting vinden bij de groep.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden..

Er ligt een berichtje in je postvak.
 
06:30u op zondag is vroeg genoeg, echter gaat de crossbaan om12:00u. open.
Normaal gesproken als er iets speciaals is op de kartbaan, dan duurt dit de hele dag.
Ze wisselen dan steeds heats met de karts, 30 minuten er op en er af..........
Ging voor het gemak ervan uit dat dit hetzelfde zou zijn als bij brommer race trainingen.

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Sodemieters, dat zijn mooie foto's als ik dat geweten had, dan had ik je vroeger uit je bed gehaald ;)
 
Grappig, een Treurenburg topic.

Ik kijk ook mee.
Woon ook in de 073 regio en toevallig is mijn buurvrouw één van de vaste personeelsleden van het restaurant.
 
II1MQGu.jpg


A.s.zaterdag is er weer een meeting met Amerikaanse auto's , eten, muziek en drank bij treurenburg.
Het start vanaf 17:00 uur

Zijn er mensen die interesse hebben?
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

A.s.zaterdag is er weer een meeting met Amerikaanse auto's , eten, muziek en drank bij treurenburg.
Het start vanaf 17:00 uur

Zijn er mensen die interesse hebben?

Helaas, zaterdag loop ik mee met de cavemanrun in Limburg, daarna ben ik fysiek en geestelijk niets meer waard ;)
Waarschijnlijk de volgende dag ook niet, maar ja dan moeten we weer naar de TT. :]
 
Ik kom misschien wel effe kijken.
Kom ik op de Rebel. Past daar wel mooi tussen.
Ligt hier een beetje aan de tijd. Er komt een vriend het weekend over en dan wil ik niet een hele avond pleit zijn. Of hij moet zijn helm meenemen, kan hij de gsx pakken en ik de duc.

Maar de zit mijn vriendin weer alleen thuis en is het weer niet goed.
 
Vanaf morgenavond word er weer een motor 4 daagse georganiseerd. Er worden 4 avonden diverse routes gereden, iedere avond een andere windrichting van uit Oss.
De routes zijn zo'n 130 kilometer lang, en ik rijd ze iedere keer nog met plezier.
2 jaar geleden hadden ze een opkomst van zo'n 300 man per avond bij goede temperaturen. Gemiddeld ligt de opkomst bij zo'n 150 man. Er word d.m.v. voorgeprogrammeerde navigatie gereden.
Zijn er mensen die interesse hebben?
Mochten er geen gekke dingen gebeuren, rij ik alle avonden.

Voor meer info en prijzen klikkerdeklik ---> 34 Avond-4-daagse 2019 |
 
Laatst bewerkt:
Vanaf morgenavond word er weer een motor 4 daagse georganiseerd. Er worden 4 avonden diverse routes gereden, iedere avond een andere windrichting van uit Oss.
De routes zijn zo'n 130 kilometer lang, en ik rijd ze iedere keer nog met plezier.
2 jaar geleden hadden ze een opkomst van zo'n 300 man per avond bij goede temperaturen. Gemiddeld ligt de opkomst bij zo'n 150 man. Er word d.m.v. voorgeprogrammeerde navigatie gereden.
Zijn er mensen die interesse hebben?
Mochten er geen gekke dingen gebeuren, rij ik alle avonden.

Voor meer info en prijzen klikkerdeklik ---> 34 Avond-4-daagse 2019 |

Was misschien wel iets geweest om in de "Waar is Wat te Doen" sectie van MF te zetten (dóór / vanuit de organisatie)... Ik reed volgens mij een groepje van een man of 10 wat deelnam aan die 4-Daagse achterop tussen Esch en Boxtel ter hoogte van "de Langspier". Ben ze daar ook maar meteen voorbij gestoken ter hoogte van de spoorweg overgang waar ze stonden te wachten.

Was wel leuk geweest om er een paar dagen mee mee te rijden zodat de éérste 1000 Km's wat sneller op het blok gezet konden worden :P

Kán het overigens zijn dat ik een aantal van jullie (man of 3) tegen kwam op het stukje bij "Kasteeltje Meerwijk" ronde de klok van acht'en? (Wat een klote weggetje is dat qua overzicht, overigens.... :o ).
 
Laatst bewerkt:
Was misschien wel iets geweest om in de "Waar is Wat te Doen" sectie van MF te zetten (dóór / vanuit de organisatie)... Ik reed volgens mij een groepje van een man of 10 wat deelnam aan die 4-Daagse achterop tussen Esch en Boxtel ter hoogte van "de Langspier". Ben ze daar ook maar meteen voorbij gestoken ter hoogte van de spoorweg overgang waar ze stonden te wachten.

Was wel leuk geweest om er een paar dagen mee mee te rijden zodat de éérste 1000 Km's wat sneller op het blok gezet konden worden :P

Kán het overigens zijn dat ik een aantal van jullie (man of 3) tegen kwam op het stukje bij "Kasteeltje Meerwijk" ronde de klok van acht'en? (Wat een klote weggetje is dat qua overzicht, overigens.... :o ).

Ik was vanavond de enige van "topic treurenburg" die mee heeft gereden. Volgens de laatste berichten gaan er donderdag waarschijnlijk meer mensen mee. Iedereen kan zich gewoon aanmelden en mee rijden, geen probleem. Vanavond hadden we route "West" ( 155 km lang ) , alles rondom Boxtel/ Schijndel / Sint michielsgestel / heesch / Oss gehad. Dus het zou zomaar kunnen kloppen dat je enkele deelnemers tegen bent gekomen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan