Topic "Treurenburg" Den Bosch

Gelukkig nog 2 mensen actief op dit topic, jammer dat alles via de app moet blijkbaar :(

Dit topic is inderdaad niet erg actief daar heb je gelijk in. het topic is voornamelijk bedoeld om af te spreken voor ritten of een drankje met gezellige praat bij treuenburg. De app daarintegen is in het leven geroepen voor mensen die op het laatste moment voor een rit toch besluiten mee te gaan/ of nog even snel moeten tanken o.i.d. Of mocht je mekaar kwijt rijden ( zoals al eens is gebeurt ) bijvoorbeeld , je toch weer "aansluiting" kunt vinden in de groep.

Dus niet alles gaat via de app zoals jij suggereerd.
Helaas ben ik ook druk met mijn werk, en heb ook niet altijd tijd om te reageren. Ook daar zullen beslist meer mensen hier last van hebben. Vandaag bijvoorbeeld heb ik de turbo opgeblazen van mijn werkbus |( , dus zal er snel een nieuwe geregeld moeten worden. :X
Voor de rest probeer ik dit topic zo nu en dan toch weer wat leven in te blazen, maar kan en wil mensen niet verplichten om hier iets te plaatsen.
Ik hoop dat je hier begrip voor hebt
 
Ik wil best even bij de Treur langsrijden hoor.
Maar ik doe geen toerrit. Ik haat toerritten!!

Niemand verplicht je om een tourrit te doen, gewoon op het terras zitten onder het genot van een glas drinken kan ook... niks mis mee.. ;)
Daarvoor is dit topic ook destijds opgezet, zodat je op je gemak kunt "wachten" op het terras tot je mede motorrijder op komt dagen. Wil niet zeggen dat je een ronde MOET maken..
 
Bovendien kan ik op dit moment niet rijden, want ik mis een stukje tussen mijn uitlaat..
hOcxejA.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan