sproeiermaat XR600R "94

crazydata

MF'er
18 nov 2015
53
0
rotterdam
Hallo ik heb een Honda XR600R frame 1990 blok 1994 na lang gezoek heb ik hem aan de praat gekregen Maar nu dient zich het volgende probleem aan.
Hij loop veel te rijk en het verbruik is echt gigantisch hoog zo 1 liter op 7KM.
Als ik rij merk ik ook dat hij onderin niet echt lekker loopt en eenmaal op toeren gaat ie opeens los.
Hij start wel goed maar hem echt goed stationair te krijgen is ook een ramp koud loopt hij wel ok maar eenmaal warm weer veel te hoog stationair en stel je dit dan af loopt hij eenmaal koud niet lekker.
Nu zit er van sproeiers in stationair 62 en hoofdsproeier 165
Wat zit er standaard in ?
En tot hoever kan ik kleiner gaan met beide sproeiers ?
Mijn volgende vraag heeft iemand een URL waar ik sproeiers online kan bestellen.
alvast bedankt voor het antwoord
 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Wat heb je allemaal gedaan om de motor weer aan de praat te krijgen?
En sproeiers zou ik gewoon bij de lokale motorzaak bestellen, bespaard je verzendkosten en je hoeft niet te wachten want de meeste motorzaken hebben nog steeds sproeiers liggen.

Groeten en succes ermee.
 
deze topic geeft het hele verhaal weer wat ik er aan gedaan heb om hem weer aan de praat te krijgen Tvdh xr600r bougie vonkt niet


maar het ging me meer om is het normaal dat hij zo duur loop per KM en of iemand ervaring heeft met afstellen stationair


bedankt Martell heb wel paar url's gevonden met info

Jet Stock Mod
---------------------
Main 152 155
Pilot 62 68
Airscrew 2.5 turns out

dus hoofdsproeier die ik heb is al te groot
 
Terug
Bovenaan Onderaan