Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is even wennen om een ander er op zien weg te rijden en zeker omdat ik hem zelf heb opgebouwd. Voor degene die het niet weten, ik heb de Moto Guzzi verkocht en iemand anders hier erg blij mee gemaakt en dat is ook wat waard.
 
:W

Jammer van de Moto Guzzi; zag er op de foto's mooi uit in ieder geval. Het is inderdaad niet leuk om 'm weg te zien gaan. Ik had hetzelfde bij de SuperDuke ookal had ik die niet zelf gebouwd.
Waarom heb je 'm weg gedaan? Leuk om te bouwen, niet om te rijden? Ik kan me voorstellen dat je liever wat meer doorrijdt op de Kawa.
 
Het was ook leuk om te rijden en hij zag er inderdaad goed uit, iets wat ik ook wel terug zag in de reacties van mensen als ik er mee reed. Kreeg elke rit wel een paar duimen, en dat kreeg diegene die hem kocht ook met de proefrit. Maar ik wil inderdaad me weer wat meer focussen op de Kawasaki, en ik kon er nu een prijs voor krijgen waarmee ik tevreden ben (en ik ben er niet op achteruit gegaan). Maar ik denk dat er in de nabije toekomst wel weer een ander project komt om om te bouwen, zodra ik een plek heb met eigen garage.
 
Het was ook leuk om te rijden en hij zag er inderdaad goed uit, iets wat ik ook wel terug zag in de reacties van mensen als ik er mee reed. Kreeg elke rit wel een paar duimen, en dat kreeg diegene die hem kocht ook met de proefrit. Maar ik wil inderdaad me weer wat meer focussen op de Kawasaki, en ik kon er nu een prijs voor krijgen waarmee ik tevreden ben (en ik ben er niet op achteruit gegaan). Maar ik denk dat er in de nabije toekomst wel weer een ander project komt om om te bouwen, zodra ik een plek heb met eigen garage.


Eigen garage klinkt goed :Y :Y :Y
Heb ik nu ook *O* *O* *O*
Is echt geweldig hoeveel tering zooi je daar in kwijt kunt :X :X :X
Dus mijn motor staat bij moeders in de garage _O- _O- _O-
 
Het was ook leuk om te rijden en hij zag er inderdaad goed uit, iets wat ik ook wel terug zag in de reacties van mensen als ik er mee reed. Kreeg elke rit wel een paar duimen, en dat kreeg diegene die hem kocht ook met de proefrit. Maar ik wil inderdaad me weer wat meer focussen op de Kawasaki, en ik kon er nu een prijs voor krijgen waarmee ik tevreden ben (en ik ben er niet op achteruit gegaan). Maar ik denk dat er in de nabije toekomst wel weer een ander project komt om om te bouwen, zodra ik een plek heb met eigen garage.


Dat is een unicum... een project verkopen en er geen geld op toe leggen. :)
En een garage is inderdaad wel een must voor zoiets. Succes met vinden van een leuk plekje. Een nadeel is trouwens wel dat ze zo snel volstaan als je niet uitkijkt.... hahaha.
Ik heb nog een leuk project staan waar ik zelf niet aan toe kom.... O-)
 
Ik wilde eind van de middag/begin avond er nog even op stappen.
 
Geen tijd om zelf te gaan rijden
Heb nu plaats gemaakt in de garage zodat ze weer naar huis toe kan komen
Accu nog ff opladen en dan naar moeders toe om haar op te halen
Hoop dat dat morgen gaat lukken
 
ik heb het er weer op zitten .
samen met me zoon .
en mijn oudste broer samen met zijn zoon .

tramadoleke erin en 150 km.s erbij getikt vandaag .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan