Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

Het mooie van zo'n vrije dag is, dat ik niet te moe ben 's avonds van het werken. :+
Dus net na het eten even een rondje van 75 km gereden; het eerste 'echte' ritje op de BMW.


Van het niet werken en dan niet moe zijn heb ik geen last van -O- -O- -O-
Hier is het niet werken en toch erg moe zijn :r :r :r
 
En bevalt ie????

Het rijdt heel soepel. Als je van een vermomd rodeo-stier af komt, is dat wel even wennen. Het gaat allemaal lief en het is een heel stuk comfortabeler. Gewoon 50 in zijn vijf, in z'n drie over een rotonde, maar ook lekker gas geven... het kan allemaal.
Wel wennen aan de richtingaanwijzer... ik wil nog alles met links doen.

Het dijkje bij Empel ging niet slecht, maar de laagstaande zon, werkte niet in mijn voordeel. En ik moet even de goede stand van de ruit vinden om goed door de bocht te kunnen kijken.
Met strakjes een setje andere banden en wat meer oefenen (vertrouwen), gaan we wel vriendjes worden.
 
Het rijdt heel soepel. Als je van een vermomd rodeo-stier af komt, is dat wel even wennen. Het gaat allemaal lief en het is een heel stuk comfortabeler. Gewoon 50 in zijn vijf, in z'n drie over een rotonde, maar ook lekker gas geven... het kan allemaal.
Wel wennen aan de richtingaanwijzer... ik wil nog alles met links doen.

Het dijkje bij Empel ging niet slecht, maar de laagstaande zon, werkte niet in mijn voordeel. En ik moet even de goede stand van de ruit vinden om goed door de bocht te kunnen kijken.
Met strakjes een setje andere banden en wat meer oefenen (vertrouwen), gaan we wel vriendjes worden.


mooi , gaat vast goed komen
 
:Y
buiten bij schoonmoeder
buiten bij moeder .
buiten op de lounge bank .


buiten motor wassen.
buiten motor zemen .
buiten motor poetsen .
 
Maar wel lekker voor de buitenactiviteiten....
:Y
buiten bij schoonmoeder
buiten bij moeder .
buiten op de lounge bank .


buiten motor wassen.
buiten motor zemen .
buiten motor poetsen .
xqqs14rua1vae.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan