Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom geen racer?

Als het is om de snelheid eruit te halen, dan kom je bij een dikke naked ook van een koude kermis thuis... lopen ook ver over de 220 heen plat d'r op dan wel weer _O-


Heb het een beetje gehad met een racer
Met de Zx12r had ik al een beter zit als op de racer en dat beviel prima

Vandaar de overstap naar een naked
 
Heb het een beetje gehad met een racer
Met de Zx12r had ik al een beter zit als op de racer en dat beviel prima

Vandaar de overstap naar een naked

Hmmm... Qua zit is een naked wel beter, maar dan moet je niet harder rijden dan 110. Vind dat ren naked juist meer uitdagend is en zeker niet comfortabeler als je over het geheel kijkt. Voordeel is wel dat je eerder het gevoel hebt lekker bezig te zijn ;)
 
Hmmm... Qua zit is een naked wel beter, maar dan moet je niet harder rijden dan 110. Vind dat ren naked juist meer uitdagend is en zeker niet comfortabeler als je over het geheel kijkt. Voordeel is wel dat je eerder het gevoel hebt lekker bezig te zijn ;)


Dat laatste komt dan weer omdat je vol in de wind zit :+ :+ :+
 
Ik heb op deze toch ook echt wel een dag plezier gehad moet ik zeggen en met 7 graden buiten toch die dag ruim 600 kilometer gereden.

69kmsg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op deze toch ook echt wel een dag plezier gehad moet ik zeggen en met 7 graden buiten toch die dag ruim 600 kilometer gereden.

[afbeelding]

Zoals je kan zien, geen enkele slijtage op de voorband :+

Morgen is de brommer weer gefixed *O* Nieuwe luchtfiltertjes zijn binnen, remschijf was krom en een knippertlicht achter om legaal naar het bos te kunnen tuffen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan