Motor-Forum

Select Forum

Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
:W :W :W
Imitatie KUBO!!!!!!!

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
quote:
littleloony schreef op 08 januari 2017 @ 21:17:

[...]

Was het maar weer zover

Nog ff geduld Jantje :Y :Y :Y
Imitatie KUBO!!!!!!!

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005
quote:

:^

Mogguh :W
If One Day Speed Kill"s Me Do Not Cry Or Be Sad Because I Was Smiling :)

een beetje anders

Reg. datum:
17 feb. 2009
quote:

Begint me nu toch te lang te duren hoor .
Die lange eenzame donkere dagen
R1100rs 94 motorisch TL R1100s 2003 TL intruder M800 2010 rustig an dan breekt de motor nie

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
quote:
littleloony schreef op 09 januari 2017 @ 15:22:

[...]

Begint me nu toch te lang te duren hoor .
Die lange eenzame donkere dagen

Er is eigenlijk niemand die jou tegenhoud om te gaan rijden :? :? :?
Dus wat let je :+ :+ :+
Imitatie KUBO!!!!!!!

Speed Triple 15th Anniversary

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
Ronald1971 schreef op 08 januari 2017 @ 13:36:

[...]

Rete druk in het werk, nu eindejaar balans opmaken.. zit ook heel wat werk aan :9
Vanaf volgend jaar geef ik alles uit handen, is bijna niet te doen.. :X |(
Laat mij maar lekker werken hoor, die cijfers laat ik vanaf volgend jaar achterwege :Y
Zal blij zijn als het weer het toelaat om s'avonds lekker een rondje op de brommer te doen. Dat is mijn vorm van ontspanning.. :]

Je moet je bezighouden met waar je goed in bent. Die papierhandel heb ik ook uit handen gegeven. Hun verdienen zich dubbel en dwars terug ;)

Weet nog wel een goed adres in Berlicum :Y

aprilia tuono RSV 1000 R

Reg. datum:
17 aug. 2013
quote:
dencoupe schreef op 09 januari 2017 @ 16:50:

[...]

Je moet je bezighouden met waar je goed in bent. Die papierhandel heb ik ook uit handen gegeven. Hun verdienen zich dubbel en dwars terug ;)

Ik had al een boekhouder, die had het rustig in de tijd van het uurgeld, dat is allemaal niet zo spannend. Maar ik fungeer inmiddels als aannemer, dan gaat er een andere papierwinkel open :X Daar ben je heel wat uurtjes zoet mee...
ik ben niet hard, ik zeg alleen wat anderen denken

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
Ronald1971 schreef op 09 januari 2017 @ 17:31:

[...]

Ik had al een boekhouder, die had het rustig in de tijd van het uurgeld, dat is allemaal niet zo spannend. Maar ik fungeer inmiddels als aannemer, dan gaat er een andere papierwinkel open :X Daar ben je heel wat uurtjes zoet mee...

Dat is inderdaad andere koek. Om dat helemaal uit handen te geven zou ik ook niet zo heel blij mee zijn.

een beetje anders

Reg. datum:
17 feb. 2009
quote:
No Brains schreef op 09 januari 2017 @ 16:42:

[...]

Er is eigenlijk niemand die jou tegenhoud om te gaan rijden :? :? :?
Dus wat let je :+ :+ :+

:? :/ :N
R1100rs 94 motorisch TL R1100s 2003 TL intruder M800 2010 rustig an dan breekt de motor nie

Reg. datum:
21 nov. 2004
quote:
dencoupe schreef op 09 januari 2017 @ 16:50:

[...]

Helemaal mee eens. Er is overigens wel een groot verschil tussen een boekhouder en accountant. Accountant werk heb ik al 10 jaar uit handen gegeven en hoewel deze personen geld kosten, kunnen ze zelfs geld opleveren door te weten waar belasting gedrukt kan worden.

Boekhouding is een ander verhaal, dat heb ik alleen een paar jaar geleden toen mijn bedrijf wat groter werd uit handen gegeven, omdat we toen mensen gingen aan nemen en ik op andere dingen moest focussen. Boekhouding is vrij eenvoudig, maar tijdrovend. Je moet je dan afvragen of jouw tijd meer waard is dan wat de boekhouder kost.
FOL!!! wijzigde dit bericht op dinsdag 10 januari 2017 04:48 (13%)
Jouw bedrijf hier?? Koop deze sponsorruimte met duizenden posts voor slechts E450 per maand!

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
Imitatie KUBO!!!!!!!

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
FOL!!! schreef op 10 januari 2017 @ 04:46:

[...]

Helemaal mee eens. Er is overigens wel een groot verschil tussen een boekhouder en accountant. Accountant werk heb ik al 10 jaar uit handen gegeven en hoewel deze personen geld kosten, kunnen ze zelfs geld opleveren door te weten waar belasting gedrukt kan worden.

Boekhouding is een ander verhaal, dat heb ik alleen een paar jaar geleden toen mijn bedrijf wat groter werd uit handen gegeven, omdat we toen mensen gingen aan nemen en ik op andere dingen moest focussen. Boekhouding is vrij eenvoudig, maar tijdrovend. Je moet je dan afvragen of jouw tijd meer waard is dan wat de boekhouder kost.

Die vraag is snel zat te beantwoorden :Y

aprilia tuono RSV 1000 R

Reg. datum:
17 aug. 2013
quote:
FOL!!! schreef op 10 januari 2017 @ 04:46:

[...]

Mijn tijd is inderdaad meer waard dan wat mijn boekhouder kost, mijn omzet is inmiddels het viervoudige geworden. Buiten dat vind ook ik boekhouding een tijdrovende zaak. Maar het is wel goed om te weten wat er financieel allemaal in je bedrijf speelt natuurlijk, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
ik ben niet hard, ik zeg alleen wat anderen denken

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
:W *O* :W *O* :W
Imitatie KUBO!!!!!!!

Reg. datum:
21 nov. 2004
quote:
Ronald1971 schreef op 10 januari 2017 @ 19:50:

[...]

Mijn tijd is inderdaad meer waard dan wat mijn boekhouder kost, mijn omzet is inmiddels het viervoudige geworden. Buiten dat vind ook ik boekhouding een tijdrovende zaak. Maar het is wel goed om te weten wat er financieel allemaal in je bedrijf speelt natuurlijk, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

Klopt. Je rapporten (P&L/balance sheets, etc) wekelijks bekijken is daarbij belangrijker dan zelf factuurtjes versturen, kosten invoeren en aan de juiste categorie toekennen etc. En daar zit de meeste tijd in.
Jouw bedrijf hier?? Koop deze sponsorruimte met duizenden posts voor slechts E450 per maand!

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005
Mogguh :W :W

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
Imitatie KUBO!!!!!!!

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
:W *O* :W *O* :W
Imitatie KUBO!!!!!!!

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005

:^

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007
Imitatie KUBO!!!!!!!

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005
quote:

:^ Mogguh

VTR-SP1 '04

Reg. datum:
02 jan. 2005
Mogguh in het witte Brabant

Breinloos!!!!!!

Reg. datum:
05 jan. 2007

In het wit gevroren Brabant :t :t :t
Imitatie KUBO!!!!!!!

Reg. datum:
21 nov. 2004
Het strand was ook mooi wit. Groeten uit het andere zuiden :W

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 1

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.