Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf het hier bijna niet te vragen maar doe het toch maar:Zijn er hier nog mensen die met dit weer zin hebben om naar De Brand te komen???(als je niks vraagt kom je niks te weten)
Dan zal ik mijn uiterste best doen om er dan ook te zijn met de motor :Y :Y :Y
Vanavond gaat mij niet meer lukken maar dan weet ik het voor de volgende keer dat er animo voor is :Y :Y :Y
 
Zaterdag in Waalwijk verzamelen :)
full
 
Durf het hier bijna niet te vragen maar doe het toch maar:Zijn er hier nog mensen die met dit weer zin hebben om naar De Brand te komen???(als je niks vraagt kom je niks te weten)
Dan zal ik mijn uiterste best doen om er dan ook te zijn met de motor :Y :Y :Y
Vanavond gaat mij niet meer lukken maar dan weet ik het voor de volgende keer dat er animo voor is :Y :Y :Y


donderdag avond niet? Hoezo nie? *O* hoe laat? nie veur 18:00 uureke of 19:00 :] ? of alleen vrijdag?
 
Laatst bewerkt:
Wimmus, was jij dat net op die R1 (mtdz06) bij de heihoek?

Want alsdat is, dan word het tijd dat je wat meer gaat oefenen ;)

Als je dan toch met een wheely voorbij wil, dan moet het wiel wel van de grond komen...... dit was meer 3 hupjes ook al werd er goed op het gas gehangen en aan het stuur getrokken _O-
 
Wimmus, was jij dat net op die R1 (mtdz06) bij de heihoek?

Want alsdat is, dan word het tijd dat je wat meer gaat oefenen ;)

Als je dan toch met een wheely voorbij wil, dan moet het wiel wel van de grond komen...... dit was meer 3 hupjes ook al werd er goed op het gas gehangen en aan het stuur getrokken _O-

:N :N

Nog steeds koos motorloos

Enne als wimmus voorbij komt met een wheely dan gaat het zo hè

 
Ik durf mezelf op een Italian day niet te laten zien op een jap :P

:^ ... of op een Duitser.

Daarnaast ben ik morgen verkeersregelaar tijdens een truckrun voor gehandicapten. Wel op de motor. Dus hopelijk valt het niet helemaal in het water. Niet alleen voor ons als motorrijders, maar zeker voor de deelnemers en organisatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan