Mijn kettingset is erg versleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamaha-xtx

Rookie
14 feb 2016
19
0
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag wat geks meegemaakt, toen ik op wou trekken bij het stoplicht hoorde ik de motor wel toeren maken, maar kwam ik bijna niet vooruit en hoorde tegelijkertijd ook iets slippen. Dacht eerst dat het mn ketting was omdat hij er nogal slapjes bijhangt maar les net in een andere topic dat je het heel bont moet maken wil je je ketting laten slippen.

Zou dit dan mijn koppelingsplaat kunnen zijn? en dit van de ene op de andere dag gebeuren? Gister trok ik nog hard op, reed in hoge toeren maar merkte ik er nog niks van? :?

Wie o wie kan mij verlossen :}
 
Als andere forumleden je op zo'n manier benaderen via priveberichten, dan is dat niet erg netjes en tegen de regels. Je weet dat de crew deze berichten altijd kan inzien en in dat geval op kan treden tegen die users?

:^ Dat soort opmerkingen kunnen idd echt absoluut niet.


IK zal eens kijken wie 'm dan allemaal een beledigende PM hebben gestuurd, ik vind dat ZO laag, ik ga een ieder die lelijke dingen heeft gePMt naar TS een flinke uitbrander geven en desnoods bannen.

En ja, ik zal alle namen van gebruikers die PM misbruiken ook hier melden zodat iedereen daar rekening mee kan houden en weten dat zo een publieke schandpaal gehanteerd word !!!
 
Zo, bij deze de hele lijst van alle PM die TS heeft gekregen.

IK zal eerst alleen de initialen vermelden, dan heb je bij deze nog de kans je excuus te maken aan TS, als dat gebeurd haal ik de gegevens weer weg.

Mocht dat niet gebeuren maak ik alle gebruikersnamen voluit bekend en ook de inhoud van het bericht !!!


Lijst:
 
:^ Dat soort opmerkingen kunnen idd echt absoluut niet.


IK zal eens kijken wie 'm dan allemaal een beledigende PM hebben gestuurd, ik vind dat ZO laag, ik ga een ieder die lelijke dingen heeft gePMt naar TS een flinke uitbrander geven en desnoods bannen.
Oh shit
Kan ik je omkopen :+
En ja, ik zal alle namen van gebruikers die PM misbruiken ook hier melden zodat iedereen daar rekening mee kan houden en weten dat zo een publieke schandpaal gehanteerd word !!!


heb gelukkig onzichtbare inkt gebruikt })
 
Jazeker is dat lekker,ik had zoveel dagen meegenomen van vorig jaar dat ik maar een weekje heb opgenomen. :)
Dat had ik ook gedaan heb over 2 weken 1 weekje vrijaf *O* *O*
Beetje hetzelfde als jij gedaan dus,maar morgen ga ik bij een Kawa ZX9 kijken,staat al een tijdje stil,bij een collega die er niks meedoet meer,wil eigenlijk dat ding klaar maken voor het circuit,ik meen ergens gezien te hebben dat je een SRAD had gebouwd daarvoor,klopt dat? Zal wel eventjes duren,maar tijd zat. :W

Een ZX9 is een hele leuke motor voor ook het circuit die heb ik ook willen aanschaffen maar kwam niks leuks tegen.

Toen idd een circuit SRAD gekocht en die aangepast en opgebouwd weer.Heb er nog eentje staan en een wat jongere K4 750.Ben elke week wel wat aan het sleutelen aan de motors of ik doe ze in bad :+

Komt tijd komt raad is het advies als jij met de ZX9 aan de gang gaat is het leuker om het goed te doen als te haasten.Het moet een hobby blijven en geen moetje ;)
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat MBM wat duidelijkheid heeft gebracht.
De beweringen van TS begonnen nu toch wel een "vreemde" wending te krijgen.
Met het beschuldigen van MF-ers (de zogenaamde onheuse privé-mailtjes, die dus niet bestaan) zal TS zich op dit forum niet populair hebben gemaakt.

TS zou er best nog eens over na kunnen denken hoe dit (alsnog) "slimmer" is op te lossen.
(damage control)
 
potverdikkie, kan ik tegenwoordig niet eens eventjes staan liegen zonder gescreend te worden? Waar is mijn privacy gebleven? '(

ben benieuwd hoe ik mezelf hier uit ga lullen...
 
rTRnvOT.png
 
Recht op privacy? Als je leden hier die je proberen te helpen belachelijk maakt,en ze vals beschuldigt,(wat ik meteen al niet als waarheid geloofde),tast je HUN privacy aan.Kijk dan niet raar op als iedereen over je heen valt,we zitten hier niet op Facebook of Twitter hoor. Welkom in de echte wereld,TS. @Willem,ik ben zelf al sinds 82 met oude rommel bezig,een virus wat nooit over gaat, :P .Die ZX9 kan ik voor 900 overnemen,staat al 4 jaar stil met carburatie probleempjes,is wel mooi schadevrij,dus die ga ik lekker rustig opbouwen,kenteken inleveren. Rustig aan,het is inderdaad een hobby. Fijne dag allen,en Mod's,bedankt om klaarheid te brengen hierin. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan