Pairen Sena 10U met Scala Rider G4

Titoturbo

Die hard MF'er
7 mrt 2003
364
0
De Meern
Hallo, ik heb vanwege een nieuwe helm (Schuberth C3 Pro) een andere intercom moeten kopen. Dit is de Sena 10U geworden. Hiervoor had ik een Scala Rider G4. Via Universal Pairing zouden beide intercoms met elkaar verbonden kunnen worden (vriendin gebruikt de G4 nog)...ik heb het boekje van beide apparaten geraadpleegd, maar ik kom er niet uit... Ik heb contact gezocht met Sena, maar zij geven aan dat de stappen gevolgd moeten worden van het boekje.

De dealer (Hans van Wij) gaf bij aanschaf aan dat het moet kunnen....maar tot dusver lukt het gewoon niet.
Nou zou het alleen kunnen liggen aan het HFP (Handsfree Profile) wat ondersteunt moet worden door de G4...en dat kan ik nou net niet terugvinden in het boekje...

Heeft iemand hier ervaring mee??
 
Sena heeft veel veranderd aan de menu structuren en waar welke functie zit, Zorg dat je de laatste update hebt geïnstalleerd. Via de website, en bekijk online de laatste handleiding. (hoofdstuk 11.1, universal intercom pairing)

http://www.sena.com/wp-content/uploads/2016/03/UsersGuide_10U_v1.2_en_160330.pdf


Het originele boekje, wat bij in de doos zat, klopte al niet eens meer met de versie van de firmware. oftewel een goede tip voor alle punten met de sena, nieuwste firmware er op en de nieuwste userguide downloaden.

10U - Motorcycle Bluetooth Helmet Communication Systems | Sena
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan