Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heeft men het gewoon naar d'r zin ......en op MF maar huilen naar elkaar toe , althans de VR fans. :Y _O-

"It was an incredible Grand Prix for the whole team. We finished a perfect weekend in first and second place and led almost all the session. What we accomplished here is an important result, especially because of the significant gap to the other manufacturers at what is one of the home Grand Prixs of our title sponsor, Movistar. Now we have a few hours to enjoy today’s achievements and then we will focus on tomorrow’s MotoGP test."

full
 
Mooie foto, dat heeft lin Jarvis even mooi georganiseerd. ;) *O*
 
Hier heeft men het gewoon naar d'r zin ......en op MF maar huilen naar elkaar toe , althans de VR fans. :Y _O-

"It was an incredible Grand Prix for the whole team. We finished a perfect weekend in first and second place and led almost all the session. What we accomplished here is an important result, especially because of the significant gap to the other manufacturers at what is one of the home Grand Prixs of our title sponsor, Movistar. Now we have a few hours to enjoy today’s achievements and then we will focus on tomorrow’s MotoGP test."

[afbeelding]

Naast het feit dat je EN erg naïef bent als je dit soort PR-praat serieus neemt EN jezelf tegenspreekt t.a.v. de onderlinge verhoudingen ben jij werkelijk de aller-aller laatste die iets te zeggen heeft over het 'huilen naar elkaar toe' aangezien jij hier de enige bent die al scheldend, vloekend en verbaal agressief door de diverse topics heen denderde.

:W
 
Laatst bewerkt:
ooit was er een tijd dat we allemaal konden genieten van de sport.
En dat je mekaar kon dollen met geintjes over hun of mijn idool .
Jammer dat dat over is.
En iedereen mekaar nu voor rotte vis uit maakt als er iets gezegd wordt.
Ik was vorig jaar ook boos hoe het afliep .
Maar om daar nu de fans voor af te straffengaat mij een beetje te ver .
Dus laten we daar nu is even mee kappen.
;)
 
Laatst bewerkt:
ooit was er een tijd dat we allemaal konden genieten van de sport.
En dat je mekaar kon dollen met geintjes over hun of mijn idool .
Jammer dat dat over is.
En iedereen mekaar nu voor rotte vis uit maakt als er iets gezegd wordt.
Ik was vorig jaar ook boos hoe het afliep .
Maar om daar nu de fans voor af te straffengaat mij een beetje te ver .
Dus laten we daar nu is even mee kappen.
;)

:^

Ik wordt doodmoe van het gezeik in de diverse topics.

Ook dat kansloze gedoe om in het topic van de andere rijder te lopen stoken of te etteren als de ander een race gewonnen heeft slaat nergens op als je het mij vraagt.

Ik lees in zowel het Rossi als Lorenzo topic en daarbij ben ik absoluut meer fan van Rossi.
Echter heb ik niet de behoefte om in het Lorenzo topic te gaan roepen dat het "stil is aan de overkant" omdat Rossi gisteren de race heeft gewonnen.

Ook vindt ik het niet nodig om in het Lorenzo topic te gaan roepen dat Lorenzo zich kinderachtig gedraagt als hij een keer niet de race heeft gewonnen, juist omdat je dan de fans in dat topic tegen de schenen schopt, Als ik daar iets over kwijt wil doe ik dat wel in het andere topic waar waarschijnlijk meerdere mensen dezelfde mening hebben of in een neutraal topic zoals het topic over het race-weekend zelf.

Ik denk dat als iedereen zich eens niet zo uit de tent liet lokken en de eer aan zich zelf zou houden het hier in de diverse topics een stuk gezelliger zou zijn.

:W
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik wordt doodmoe van het gezeik in de diverse topics.

Ook dat kansloze gedoe om in het topic van de andere rijder te lopen stoken of te etteren als de ander een race gewonnen heeft slaat nergens op als je het mij vraagt.

Ik lees in zowel het Rossi als Lorenzo topic en daarbij ben ik absoluut meer fan van Rossi.
Echter heb ik niet de behoefte om in het Lorenzo topic te gaan roepen dat het "stil is aan de overkant" omdat Rossi gisteren de race heeft gewonnen.

Ook vindt ik het niet nodig om in het Lorenzo topic te gaan roepen dat Lorenzo zich kinderachtig gedraagt als hij een keer niet de race heeft gewonnen, juist omdat je dan de fans in dat topic tegen de schenen schopt, Als ik daar iets over kwijt wil doe ik dat wel in het andere topic waar waarschijnlijk meerdere mensen dezelfde mening hebben of in een neutraal topic zoals het topic over het race-weekend zelf.

Ik denk dat als iedereen zich eens niet zo uit de tent liet lokken en de eer aan zich zelf zou houden het hier in de diverse topics een stuk gezelliger zou zijn.

:W

Waarom zou er in een coureurs-topic enkel lof en adoratie uitgesproken mogen worden?

Het Rossi-topic is uitermate geschikt voor alles dat met Rossi te maken heeft: van aankondigingen en memorabilia te koop tot bewondering of kritiek en datzelfde geldt wat mij betreft tevens voor alle andere coureurs-topic.

Dat je daarmee fans tegen de schenen schopt...tja, er zitten naar ik aanneem enkel volwassenen op MF en geen kleine kinderen dus ik mag hopen dat niemand het zich persoonlijk aantrekt als er iets wordt gezegd van een coureur die men graag ziet...?

Daarnaast speelt actie-reactie uiteraard ook mee: als er op voorhand bijvoorbeeld her en der bijdehand wordt gedaan over de verwachte prestaties van Lorenzo moet men er niet raar van staan te kijken als je nadien opmerking terug krijgt als die resultaten tegenvallen.

En zoals alles in het leven geldt dat een gevoel voor humor de meeste zaken wel dragelijk maakt dus...!

:]
 
interessant topic dit, wel fijn dat de ducatisten hier nu komen kijken,
krikken we het niveau weer wat op ....

JL moet wel ff de waterpompjes controleren volgend jaar
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat 't zomaar eens tegen zou kunnen gaan vallen op de Duc...maar gelukkig maakt 25 miljoen veel goed!
 
Naast het feit dat je EN erg naïef bent als je dit soort PR-praat serieus neemt EN jezelf tegenspreekt t.a.v. de onderlinge verhoudingen ben jij werkelijk de aller-aller laatste die iets te zeggen heeft over het 'huilen naar elkaar toe' aangezien jij hier de enige bent die al scheldend, vloekend en verbaal agressief door de diverse topics heen denderde.

:W

Valt wel mee toch .....ow sorrie zie het al ...heen denderde, goed lezen Gerrit. |(
 
ooit was er een tijd dat we allemaal konden genieten van de sport.
En dat je mekaar kon dollen met geintjes over hun of mijn idool .

Ik hoor dat wel eens zeggen, maar wanneer was dat dan? :$ Er is altijd wel gezeurd over het chagrijn van Stoner en/of Lorenzo. Afgelopen jaar bereikte dat een begrijpelijk hoogtepunt, waar we nu wel overheen zijn maar nog niet helemaal van bijgekomen.

Voor de rust zou het fijn zijn als Rossi uit beeld was, alleen krijg je dan een soort WSBK-verhaal van een snel, goed kampioenschap... Zonder de intense emotie van de MotoGP.
 
25 miljoen?holy fuck,ff uitrekenen hoelang ik daarvoor moet werken.

Dat is het gerucht dat rond gaat, ik heb de overeenkomst niet gezien :+

Maar voor dat geld kun je wel een risico nemen denk ik...uiteindelijk zal hij langer niet op GP-niveau racen dan wel en dan is een flinke sloot geld wel handig om achter de hand te hebben.
 
Voor de rust zou het fijn zijn als Rossi uit beeld was, alleen krijg je dan een soort WSBK-verhaal van een snel, goed kampioenschap... Zonder de intense emotie van de MotoGP.

Want als Rossi weg is veranderd Lorenzo is een bescheiden en immer sympathieke jongen die ten alle tijden de fout bij zichzelf zoekt en zijn eigen prestaties relativeert terwijl hij die van anderen roemt?

:?
 
Want als Rossi weg is veranderd Lorenzo is een bescheiden en immer sympathieke jongen die ten alle tijden de fout bij zichzelf zoekt en zijn eigen prestaties relativeert terwijl hij die van anderen roemt?

:?

Nee, ik vermoed dat de gedachtengang hierachter is, dat als Rossi weg is, een deel van fans ook afhaakt.
 
Ik stel daarom voor de titel van dit topic te veranderen in:

Jorge Lorenzo deel 5; time to blame the Desmo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan