Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D
full
 
Alleen maar podiums behaald met Yamaha in de MotoGP! _O-

Zal best wel lachen zijn als er straks ook rode pakken toegevoegd wordt aan het lijstje!
 
Laatst bewerkt:
Hey! Da's grappig! Ik ken iemand waar ook zo'n soort plaatje van is, maar dan zijn het overwinningen? ;)

Jawel maar dat was in een tijd dat er nog geen Stoner en Lorenzo rondreden en Gibernau en Melandri als concurrent beschouwd konden worden _O-
Beetje Agostini stijl zeg maar ;)
 
Jawel maar dat was in een tijd dat er nog geen Stoner en Lorenzo rondreden en Gibernau en Melandri als concurrent beschouwd konden worden _O-
Beetje Agostini stijl zeg maar ;)

Ga je huiswerk doen. Er reed genoeg kwalitiet rond in al die jaren. Volgens mij heeft ie lolliepop,afgelopen week nog geklopt op zijn eigen klwaiteit: vanaf start snelle ronden draaien. En lolliepop maar janken over wielspin. Hij had verdorie bijna iedere ronde een hogere top dan rossi. Maak eerst maar eens plaatsje met alleen maar overwinningen. Wordt de compilatie plots veel kleiner. Second place is first loser
 
Ga je huiswerk doen. Er reed genoeg kwalitiet rond in al die jaren.

Op Capirossi na valt me er zo geen binnen,ik zie een Gibernau,Melandri,Checa,Bayliss,Hopkins,Vermeulen,Baros,Elias,De Pineut en natuurlijk Jose Luis Cardoso.
Nagenoeg allemaal rijders die uiteindelijk afdropen naar de WSBK
 
Op Capirossi na valt me er zo geen binnen,ik zie een Gibernau,Melandri,Checa,Bayliss,Hopkins,Vermeulen,Baros,Elias,De Pineut en natuurlijk Jose Luis Cardoso.
Nagenoeg allemaal rijders die uiteindelijk afdropen naar de WSBK

Uhhh kuch Biaggi :P
 
Jawel maar dat was in een tijd dat er nog geen Stoner en Lorenzo rondreden en Gibernau en Melandri als concurrent beschouwd konden worden _O-
Beetje Agostini stijl zeg maar ;)

Zullen we een poll maken wie het verste kan plassen:Lorenzo of Rossi?

Ik denk dat Rossi wint want die is langer :+
 
Wel niet op z'n plaats dit bericht hier , maar wat had ik die graag willen zien knallen in het huidige circus ,......dan had daar zeker een wereldkampioen in geschuild .
waarom niet, toen die verongelukte erfde de gib die fabrieksfiets toch, dacht ik
Verongelukte in 2003, het eerste jaar van Ducati in de motogp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan