Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
de duc heeft ten opzichte van de yamaha een ander instuurkarakter onder remmen en hebben ze er niet uitgekregen dit is niet met afstellen goed te krijgen maar zit hem in de geometrie dus gaat hij een compromis moeten vinden dit jaar en daar word je niet veel sneller van en zeker Lorenzo niet die het vooral van een zekere motor moet hebben.
dus ik zie al een drama aankomen .
Is ook mijn idee hierbij. Misschien op circuits waar het wat minder op remmen aankomt zoals Qatar en Mugello dat het nog wel gaat maar verder wordt het een lastig verhaal.

Geluk voor Lorenzo dat ze zo stom zijn geweest om Iannone weg te sturen, anders had hij steevast achter zijn teamgenoot gestaan denk ik.
 
Geluk voor Lorenzo dat ze zo stom zijn geweest om Iannone weg te sturen, anders had hij steevast achter zijn teamgenoot gestaan denk ik.
Dat staat hij nu ook.. maar je bedoeld de rest van het seizoen? ;)

Qatar zal inderdaad wel meevallen qua resultaat en is niet de meetlat voor de rest van het seizoen..
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het wel meevalt.. Lorenzo zit gewoon in de 1.59ers zoals de rest.. Ligt opvallend dicht bij elkaar allemaal.
Is natuurlijk wel de vraag hoe de racepace is en hoe Lorenzo+Ducati omgaat met bandenslijtage etc tov de Yamaha.

C3kXNHyUYAAnLUt.jpg:small
 
Geluk voor Lorenzo dat ze zo stom zijn geweest om Iannone weg te sturen, anders had hij steevast achter zijn teamgenoot gestaan denk ik.

nope,Iannone is een ster in het zichzelf uitschakelen(met of zonder medecoureurs)dus geen serieuze bedreiging en niet te handhaven voor een team.
Eerst zadelvast worden,denk wel dat het goed gaat komen met iannone,althans dat hoop ik want ik vind het een sympathieke kerel.
 
Denk dat het wel meevalt.. Lorenzo zit gewoon in de 1.59ers zoals de rest.. Ligt opvallend dicht bij elkaar allemaal.
Is natuurlijk wel de vraag hoe de racepace is en hoe Lorenzo+Ducati omgaat met bandenslijtage etc tov de Yamaha.

[afbeelding]

Moet eerlijk zeggen dat ik wat meer verwacht had maar uiteindelijk ben ik niet ontevreden.
Zoals je zegt zit het allemaal heel dicht bij elkaar en in de race gaat het anders.
Ben idd wel benieuwd of Jlo in de robotmodus kan gaan op de duc of dat het een worsteling wordt welke je niet de hele race vol houdt.

Racewin Qatar zie ik nog altijd gebeuren
 
Moet eerlijk zeggen dat ik wat meer verwacht had maar uiteindelijk ben ik niet ontevreden.
Zoals je zegt zit het allemaal heel dicht bij elkaar en in de race gaat het anders.
Ben idd wel benieuwd of Jlo in de robotmodus kan gaan op de duc of dat het een worsteling wordt welke je niet de hele race vol houdt.

Racewin Qatar zie ik nog altijd gebeuren

Ik weet niet wat je meer had verwacht :?
 
nope,Iannone is een ster in het zichzelf uitschakelen(met of zonder medecoureurs)dus geen serieuze bedreiging en niet te handhaven voor een team.
Eerst zadelvast worden,denk wel dat het goed gaat komen met iannone,althans dat hoop ik want ik vind het een sympathieke kerel.

Je vind het een sympathieke kerel, maar hij is niet te handhaven voor een team ? omdat hij er zo nu en dan af gaat ?

Denk dat het crashen van Iannone vooral te maken heeft met zijn mentaliteit en dat ie daardoor vaker de grens van de Ducati vond dan hem lief was. Ik denk dat de Ducati afgelopen jaar gewoon minder snel was dan Iannone ermee dacht te kunnen en denk dat hij in de Suzuki een mooie strijdmakker heeft gevonden.

Natuurlijk de crashes waarmee hij Lorenzo en Dovi eraf reed zijn een ander verhaal.

Voor de racerij hoop ik dat Lorenzo de komende jaren lekker zijn ding kan doen op de Duc zonder heel vaak met een pestkop rond te lopen, echter denk ik niet dat het lukt zonder iets in zijn rijstijl aan te passen. Of dat nou rijstijl als in houding is of juist hoe je een wedstrijd aanpakt.

Ik ben benieuwd.
 
Dat staat hij nu ook.. maar je bedoeld de rest van het seizoen? ;)

Qatar zal inderdaad wel meevallen qua resultaat en is niet de meetlat voor de rest van het seizoen..
Ja Dovi is altijd goed op een paar stop en go circuits, verder komt hij tekort. In normale omstandigheden ook nog nooit een race kunnen winnen, terwijl hij daar het materiaal wel voor gehad heeft. Ook qua ontwikkeling voor Lorenzo voegt hij niks toe, want hij is precies het tegenovergestelde van Lorenzo met zijn stop-go manier van rijden.

Iannone heb je iig een rijder die het potentieel van de Ducati kan laten zien. Begin van het seizoen had hij veel valpartijen over de voorkant, maar was daarin niet de enige. Ene Rossi had daar ook last van.
 
Je vind het een sympathieke kerel, maar hij is niet te handhaven voor een team ? omdat hij er zo nu en dan af gaat?

Hij ging er te vaak af,kost het team veel geld,richt jij maar eens regelmatig schade aan op je werk...
Waarom zou ik hem niet sympathiek kunnen vinden?
 
Denk dat het wel meevalt.. Lorenzo zit gewoon in de 1.59ers zoals de rest.. Ligt opvallend dicht bij elkaar allemaal.
Is natuurlijk wel de vraag hoe de racepace is en hoe Lorenzo+Ducati omgaat met bandenslijtage etc tov de Yamaha.

[afbeelding]
Op de langere runs zat hij ong 1sec per ronde van de kop af.
 
Iannone is geweldig was wel mijn herinnering.
Die rijdt tenminste in de kijker en kan mooie dingen laten zien. :9~ :} (En Dovi is dan een beetje :z )
Maar ik zat vorige week even de statistieken te kijken en daarbij was het resultaat toch netto gezien over het seizoen wat negatief.
 
Hij ging er te vaak af,kost het team veel geld,richt jij maar eens regelmatig schade aan op je werk...
Waarom zou ik hem niet sympathiek kunnen vinden?

Ducati is een van de rijkste teams, als het team van Crutchlow nog niet failliet is, zal dat bij Ducati ook wel loslopen...
Dat hij uiteindelijk de gewenste resultaten niet haalt zullen ze erger vinden, maar denk dat hij door zijn rijstijl/imago ook veel fans en dus klanten trekt.. ik zou hem niet willen missen in de MotoGP.
 
Hij heeft de snelheid nog niet echt te pakken. Nog flink werk aan de winkel...


Morgen staat ie er waarschijnlijk gewoon weer net als bij de vorige test. Moet denk ik op elk circuit weer opnieuw beginnen om te zien hoe de motor daar gereden moet worden, kerel heeft 7 jaar op een yamaha gereden, krijg je er niet zo makkelijk uit.
 
Ducati is een van de rijkste teams, als het team van Crutchlow nog niet failliet is, zal dat bij Ducati ook wel loslopen...
Dat hij uiteindelijk de gewenste resultaten niet haalt zullen ze erger vinden, maar denk dat hij door zijn rijstijl/imago ook veel fans en dus klanten trekt.. ik zou hem niet willen missen in de MotoGP.
:^

Sam Lowes is ook gewoon gepromoveerd naar de GP.

Als crashes zoveel uit zouden maken wat betreft de financiën dan was hij nu werkloos. :')
 
Ducati is een van de rijkste teams, als het team van Crutchlow nog niet failliet is, zal dat bij Ducati ook wel loslopen...
Dat hij uiteindelijk de gewenste resultaten niet haalt zullen ze erger vinden, maar denk dat hij door zijn rijstijl/imago ook veel fans en dus klanten trekt.. ik zou hem niet willen missen in de MotoGP.

Gaat er niet alleen om of ze het kunnen betalen,geduld raakt op een gegeven moment op bij teambaas,moteurs en sponsors en ben je wieberen,aldus geschiedde.
De broertjes Lowes zal hetzelfde gebeuren als ze het nog mee mogen maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan