Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaatjes zijn dan weer wel mooi *D

[afbeelding]
Dat zeker. Ik zal stoppen met flauwe plaatjes plaatsen, wel erg makkelijk.

Kan alleen maar beter gaan lijkt me. Geen gladde, natte, stoffige circuits meer onder kunstlicht. Gewone traditionele circuits met natuurlijke (weers-)omstandigheden en publiek! :Y

Lorenzo moet het ook beter gaan doen nu, want ik heb Ducati als motor in mijn TT-teammanager team :P
 
Wel ff aardig zijn jongens... Als JL het wel goed doet en VR niet stellen wij (en daar schaar ik dan even voor het gemak alle VR fans onder :P ) het ook niet op prijs als de JL fans in het VR topic komen stoken.

Ach een plaagstootje zo nu en dan, zolang we elkaar de hersens niet inslaan zoals supporters van andere totaal niet interessante sporten is er niets aan de hand.

We houden allemaal van hetzelfde spelletje en ieder heeft zijn favoriete coureur en kunnen gewoon naast elkaar zitten op de tribune ondanks dat we elkaars favorieten dan wel eens wat afzeiken ;) En dat maakt motorsport zo mooi, we zien graag mooie spannende wedstrijden en als je favoriet niet gewonnen is dat jammer maar heb je ook waardering voor degene die gewonnen heeft.

Plaagstootjes ok maar wel respect voor elkaar :t althans, zo zie ik het.
 
Laatst bewerkt:
Ach een plaagstootje zo nu en dan, zolang we elkaar de hersens niet inslaan zoals supporters van andere totaal niet interessante sporten is er niets aan de hand.

We houden allemaal van hetzelfde spelletje en ieder heeft zijn favoriete coureur en kunnen gewoon naast elkaar zitten op de tribune ondanks dat we elkaars favorieten dan wel eens wat afzeiken ;) En dat maakt motorsport zo mooi, we zien graag mooie spannende wedstrijden en als je favoriet niet gewonnen is dat jammer maar heb je ook waardering voor degene die gewonnen heeft.

Plaagstootjes ok maar wel respect voor elkaar :t althans, zo zie ik het.
Mijn favoriet wordt dan wel zeer zelden afgezeken, maar dat is dan ook omdat hij zo vaak onzichtbaar is. En horen doe je hem al helemaal zelden......
Het gaat hier natuurlijk om Dani Pedrosa. :t
 
Laatst bewerkt:
Dat zeker. Ik zal stoppen met flauwe plaatjes plaatsen, wel erg makkelijk.

Kan alleen maar beter gaan lijkt me. Geen gladde, natte, stoffige circuits meer onder kunstlicht. Gewone traditionele circuits met natuurlijke (weers-)omstandigheden en publiek! :Y

Lorenzo moet het ook beter gaan doen nu, want ik heb Ducati als motor in mijn TT-teammanager team :P
Kunstlicht niet, maar Argentinië is zo mogelijk nog gladder dan Qatar, en zeker op de eerste dag. Wordt er in Qatar nog getest, vinden er volgens mij maar iets van drie evenementen per jaar plaats op het circuit van Arentinie, waaronder de MotoGP en het WTCC. Vooral de eerste dag zal het weer aanvoelen als rijden op ijs voor die mannen, en dat helpt Jorge Lorenzo zeker niet; als dan ook nog eens gevaar op regen bestaat en in het achterhoofd houdende dat hij hier vorig jaar op zijn geliefde Yamaha al onderuit ging, zijn de spoken in zijn hoofd weer compleet.

Ik houd mijn hart vast voor Lorenzon op de Ducati maar ben echt benieuwd uit welk een karakter hij bestaat. Kraakt hij de Ducati, of kraakt de Ducati hem? En indien hij Ducati verlaat, weet hij zich dan te herpakken en bij een ander topteam weer goede resultaten neer te zetten of is het dan echt finito met Lorenzo?

We zullen zien.
 
Helemaal in stijl terug naar yamaha als opvolger van Rossi
hahaha zie ik niet gebeuren,er zijn veel goede coureurs momenteel die een zitje bij een topteam verdienen zoals Rins en Zarco.
Als het bij Ducati niet lukt dan wordt het WSBK of rentenieren
 
Dat zeker. Ik zal stoppen met flauwe plaatjes plaatsen, wel erg makkelijk.

Kan alleen maar beter gaan lijkt me. Geen gladde, natte, stoffige circuits meer onder kunstlicht. Gewone traditionele circuits met natuurlijke (weers-)omstandigheden en publiek! :Y

Lorenzo moet het ook beter gaan doen nu, want ik heb Ducati als motor in mijn TT-teammanager team :P

:t
 
Ach een plaagstootje zo nu en dan, zolang we elkaar de hersens niet inslaan zoals supporters van andere totaal niet interessante sporten is er niets aan de hand.

We houden allemaal van hetzelfde spelletje en ieder heeft zijn favoriete coureur en kunnen gewoon naast elkaar zitten op de tribune ondanks dat we elkaars favorieten dan wel eens wat afzeiken ;) En dat maakt motorsport zo mooi, we zien graag mooie spannende wedstrijden en als je favoriet niet gewonnen is dat jammer maar heb je ook waardering voor degene die gewonnen heeft.

Plaagstootjes ok maar wel respect voor elkaar :t althans, zo zie ik het.


:t
 
Mijn favoriet wordt dan wel zeer zelden afgezeken, maar dat is dan ook omdat hij zo vaak onzichtbaar is. En horen doe je hem al helemaal zelden......
Het gaat hier natuurlijk om Dani Pedrosa. :t
Die zag ik even niet aankomen. :+
Helemaal in stijl terug naar yamaha als opvolger van Rossi
hahaha zie ik niet gebeuren,er zijn veel goede coureurs momenteel die een zitje bij een topteam verdienen zoals Rins en Zarco.
Als het bij Ducati niet lukt dan wordt het WSBK of rentenieren
Ik denk dat Suzuki hem dan nog wel wil voor half geld. :P
 
Laatst bewerkt:
GAsH7wJv.jpg
 
https://www.facebook.com/pg/deargeorge99/posts/?ref=page_internal



_O- _O- _O- _O-

"Jesus fucken Christ, George. Even Asparagus A managed to haul his shitty Aprilia into sixth, which you would not have seen because you were in 11th."

_O- _O- Collega's vragen me nu wat ik in godsnaam aan het doen ben :9
 
Kleuterhumor,in jouw jargon;luier verschonen
(en graag dit topic van jouw aanwezigheid)dank u.
Wie denk je wel niet dat je bent joh? Dat jij geen gevoel voor humor hebt is jouw probleem. Niet dat van mij.

Feit is dat Jorge een verdomd goede coureur is als alle condities optimaal zijn en hij met het goede been uit bed is gestapt.
Daar is niks negatiefs aan. Zo is hij nou eenmaal en daar heeft hij meerdere wereldkampioenschappen mee gewonnen.

Dat jij elke keer direct op je tenen bent getrapt als iemand hier iets anders zegt dan dat Jorge god is begint goed te vervelen. Dit topic gaat over Jorge. Niet over jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan