Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Sjors, alweer 30 jaar. Hij wordt ook oud :9

18301537_10155647331880769_3611652209764353939_n.jpg
 
Natuurlijk wil Lorenzo proberen de Desmo naar zijn hand te zetten. Maar Ducati heeft kort geleden het roer al flink om gegooid met een compleet ander frame en krachtbron etc. Dit lijkt me overduidelijk dat het 1 groot drama is en blijft met Jorge en Ducati. Capirossi heeft hier ook zijn mening over...
Lorenzo ontbeert benodigde 'wilde' karakter voor Ducati, zegt Capirossi - MotoGP nieuws

"Volgens Capirossi, een van de Ducati-rijders toen het Italiaanse team in 2003 de MotoGP instapte, past Lorenzo's vloeiende rijstijl niet bij de Desmosedici-motor, die een 'wilde' rijder nodig zou hebben om zijn potentieel waar te maken."

M.a.w. Marquez moet naar Ducati ;)
 
Ik zou zeggen Ianonne terug naar Ducati, hij had dat ding wel aardig aan de gang in 2016... Lorenzo dan maar naar Suzuki. Ik denk dat die motor beter bij m past...
 
"Volgens Capirossi, een van de Ducati-rijders toen het Italiaanse team in 2003 de MotoGP instapte, past Lorenzo's vloeiende rijstijl niet bij de Desmosedici-motor, die een 'wilde' rijder nodig zou hebben om zijn potentieel waar te maken."

M.a.w. Marquez moet naar Ducati ;)


Miller op die Duc aub ! En laat lorenzo dan maar rond martelen op de VDS honda

Ianonne terug naar ducati gaat never nooit gebeuren en ik denk dat ze bij Suzuki Lorenzo niet hebben willen / niet kunnen betalen
 
Jorge vanmiddag tijdens de perconferentie zelfs een beetje zelfspot over dat ie niet vooraan mee doet.. ik vond het grappig
 
VW is de eigenaar en Seat is Spaans.. en waar komt Jorge vandaan.. :t
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat sjors er nog wel gaat komen.
Kan ff duren maar uiteindelijk!
Hij is geen opgever, wel een doorbijter denk ik.

Zet 'm op sjors en hou vol!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan