Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen dat ik deze start ook niet verwacht had,hoe flikt hij dat telkens :?
Het is bijna gebruikelijk dat Jlo als eerste de bocht induikt,koude banden of niet.
 
Als een torpedo! Zat even verbaasd te kijken toen ik dat zag _O-
Was direct bang voor een saaie wedstrijd op dat moment, maar het was een race vol emotie en spanning :Y
 
Jammer van het gehuil over het sleepje weer dit weekend. Maar een goede start en een snaar strakke race verder. Daar valt niets op af te dingen.
Was het gehuild of gewoon een constatering over het sleepje?
Iedereen zag toch dat Rossi en Vinales lekker samen aan het sturen waren?
En Rossi had de meest ideale slipstream op het rechte stuk, dat is zijn verdienste. ;)

full


Elk woord wordt een weegschaal gelegd. :+
 
Laatst bewerkt:
Interview met de enthousiaste race winnaar:
Lorenzo: I proved I've got stomach for a fight

"The reigning world champion says he blocked out the intimidating atmosphere at Valentino Rossi's home circuit and added that although he will ride for Ducati at Mugello in 2017, he still expects the circuit to be 'mostly yellow'"

Nou, er is toch best een grote kans dat het Italiaanse publiek daar massaal met Lorenzo Merchandise gaat zitten... Ze laten hun meest geliefde volksheld van de afgelopen 30 jaar jaar toch zeker wel vallen voor zo'n sympathieke Spaanse jongeman omdat hij komend seizoen met Ducati gaat rijden? Komt best goed volgens mij :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan