Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even kort door de bocht:
Bla bla.. wat als.. en als Crutchlow erop was blijven zitten kon die ook voor het podium zei Poncheral nog.
Maar alleen de uitslagen tellen, de rest is excuses. (Wat Jorge volgens diverse racefans altijd doet :+ )

Alleen is het inderdaad wel veel te vroeg om te juichen voor de rest van het seizoen, deze blijft in de boeken. :Y
Bedoelde dat ik het ermee eens was dat het een a-typische race was. Ervan uitgaan dat Jorge nu iedereen de mond snoert is hetzelfde als Jack Miller als titelkandidaat zien na Assen 2016 ;)
 
Sterker nog; ik denk dat JL dit jaar gewoon weer kampioen wordt zoals het hoort!

Maar even serieus, ik vond het opvallend te zien dat Pedrosa emotioneel werd op het podium. Zo zie je maar hoe hard die jongen nog steeds knokt :Y
 
Sterker nog; ik denk dat JL dit jaar gewoon weer kampioen wordt zoals het hoort!

Maar even serieus, ik vond het opvallend te zien dat Pedrosa emotioneel werd op het podium. Zo zie je maar hoe hard die jongen nog steeds knokt :Y

Ik was ook heel erg in m'n nopjes met de overwinning van Dani , een jongen die doet waar hij voor wordt betaald, bemoeid zich niet of nauwelijks met anderen en is ook nooit betrokken bij onderlinge opstootjes.
 
Sterker nog; ik denk dat JL dit jaar gewoon weer kampioen wordt zoals het hoort!

Maar even serieus, ik vond het opvallend te zien dat Pedrosa emotioneel werd op het podium. Zo zie je maar hoe hard die jongen nog steeds knokt :Y
Ja, je laat er zoveel voor, kritiek en meningen (bij hem) van alle kanten, en dan wordt je emotioneel. :t

Heb ik wel eens gehad met marathon lopen en dan het Olympisch stadion binnenkomen na een lastig jaar.
Allemaal juichende mensen, en dan weet je weer welke weg je hebt afgelegd om daar te komen.
Je wordt er mee overvallen. :$

Maar met die gasten in de MotoGP hoeven we geen medelijden :+ te hebben.
Ze worden goed betaald.
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook heel erg in m'n nopjes met de overwinning van Dani , een jongen die doet waar hij voor wordt betaald, bemoeid zich niet of nauwelijks met anderen en is ook nooit betrokken bij onderlinge opstootjes.

Ik ook hoor Gerrit, gewoon een op en top prof, mag van mij dit jaar de titel pakken
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook heel erg in m'n nopjes met de overwinning van Dani , een jongen die doet waar hij voor wordt betaald, bemoeid zich niet of nauwelijks met anderen en is ook nooit betrokken bij onderlinge opstootjes.

Vergeten dat hij en Lorenzo nooit echt konden opschieten ? _O-
Dat de koning van spanje destijds erbij moest komen om hun handjes te laten schudden :X

Maar wel een goede gast en gun het hem meer dan alle anderen..
 
Laatst bewerkt:
Vergeten dat hij en Lorenzo nooit echt konden opschieten ? _O-
Dat de koning van spanje destijds erbij moest komen om hun handjes te laten schudden :X

Maar wel een goede gast en gun het hem meer dan alle anderen..

Dat ben ik zeker niet vergeten...de media pijpte dat meer op , maar toen werd er onderling niet met modder gegooid en dat is bij sommige jongens weleens anders en het rare is als je terug kijkt in het verleden....er zijn (is) altijd de zelfde man(nen) bij betrokken ...maar dat mag je zelf invullen, daar bemoei ik me verder niet meer mee :+
 
Laatst bewerkt:
Had veel te maken met verkeerde managers en te jonge gastjes,waren voornamelijk de managers die problemen hadden.


Deels waar ,het lag ook aan hun te grote teelballen. :P

Het werden geslachtsrijpe mannen die tegen elke paaltje aan wilden urineren.

Dat alles toen opgeteld en hun hormonen nu wat afnemen waardoor ze elkaar nu beter kunnen dulden luchten en zien :t
 
Laatst bewerkt:
Paul in almelooooo vandaag?

Iemand met een JLO helmpie op de knar.
zo vaak zie je dat niet.
 
Paul in almelooooo vandaag?

Iemand met een JLO helmpie op de knar.
zo vaak zie je dat niet.

Nee helaas,moest gewoon werken en dat doe ik zonder helm.
Hier in de achterhoek zie je wel veel Jlo replica's maar hier wonen ook meer boeren :P
 
Holy f@ck :P

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan