Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een meervoudig kampioen het op jouw motor aflegt tegen "mindere"goden dan weet je dat de fiets niet klopt,kun je dus aan gaan werken.
Lorenzo laat al wat leuke dingen zien op de duc dus die komt er wel,hij rijdt ook nog maar net met die raket :P
 
Als een meervoudig kampioen het op jouw motor aflegt tegen "mindere"goden dan weet je dat de fiets niet klopt,kun je dus aan gaan werken.
Lorenzo laat al wat leuke dingen zien op de duc dus die komt er wel,hij rijdt ook nog maar net met die raket :P

En wat zegt het dan dat de mindere goden op dezelfde motor ruim voor de kampioen eindigen?
 
Ik had Lorenzo juist vandaag dichter bij het podium verwacht. 3 collega Ducatisten nog voor hem. Zelfs Bautista...
 
Hij zat er zelfs eens goed bij op het begin, hij had het tempo, hij had de motor die de race kon winnen, wat gaat er dan mis in zijn hoofd :?
Kom op jorge, je kan beter
 
Laatst bewerkt:
Hij zat er zelfs eens goed bij op het begin, hij had het tempo, hij had de motor die de race kon winnen, wat gaat er dan mis in zijn hoofd :?
Kom op jorge, je kan beter
Het ging zeker goed .
Tot dat die motor begon te bokken bij dat bekende hobbeltje.
Dovi had dat de ronde er voor ook.
Misschien dat er daarna iets met zijn zelf vertrouwen gebeurde.
Of met de motor
 
Laatst bewerkt:
Het ging zeker goed .
Tot dat die motor begon te bokken bij dat bekende hobbeltje.
Dovi had dat de ronde er voor ook.
Misschien dat er daarna iets met zijn zelf vertrouwen gebeurde.
Of met de motor

Of misschien is het te hard werken voor hem op de duc.
Dovi en ianone en petrucci hebben er meer het lichaam voor
 
Lorenzo: 'Brave but not fast enough'

Misschien is het het lichaam. Misschien het bokken. Misschien het zelfvertrouwen. Misschien de motor. Misschien... Zijn wij helemaal niet verstandig bezig door zo in het wilde weg te speculeren. Want wat zegt de man zelf? Dat hij zijn rijstijl nog helemaal niet goed aangepast heeft, en met de Ducati probeert te doen wat helemaal niet kan.

Een geloofwaardiger verhaal wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo: 'Brave but not fast enough'

Misschien is het het lichaam. Misschien het bokken. Misschien het zelfvertrouwen. Misschien de motor. Misschien... Zijn wij helemaal niet verstandig bezig door zo in het wilde weg te speculeren. Want wat zegt de man zelf? Dat hij zijn rijstijl nog helemaal niet goed aangepast heeft, en met de Ducati probeert te doen wat helemaal niet kan.

Een geloofwaardiger verhaal wat mij betreft.
Misschien heb jij wel gelijk
 
Lorenzo: 'Brave but not fast enough'

Misschien is het het lichaam. Misschien het bokken. Misschien het zelfvertrouwen. Misschien de motor. Misschien... Zijn wij helemaal niet verstandig bezig door zo in het wilde weg te speculeren. Want wat zegt de man zelf? Dat hij zijn rijstijl nog helemaal niet goed aangepast heeft, en met de Ducati probeert te doen wat helemaal niet kan.

Een geloofwaardiger verhaal wat mij betreft.

Vanaf zijn kant ja,maar kan me eigen voorstellen dat ze bij Ducati denken ga je eens aan je motor aanpassen zoals dovi rijd is het sneller. Dat zijn Lorenzo zijn eigen uitspraken. Maar dat is denk fysiek een beetje zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf zijn kant ja,maar kan me eigen voorstellen dat ze bij Ducati denken ga je eens aan je motor aanpassen zoals dovi rijd is het sneller. Dat zijn Lorenzo zijn eigen uitspraken. Maar dat is denk fysiek een beetje zwaarder.

Je hebt 't artikel niet gelezen denk ik? Lorenzo geeft helder aan dat-ie tijd nodig heeft om te wennen aan de Ducati. Meer tijd dan slechts vijf races...
 
Ducati zou 2 types motoren moeten bouwen die geschikt zijn voor Lorenzo en de nu beter presterende Dovi :} , dus alleen voor Lorenzo een hernieuwde Ducati.

Gaat niet gebeuren :N
 
Laatst bewerkt:
Je hebt 't artikel niet gelezen denk ik? Lorenzo geeft helder aan dat-ie tijd nodig heeft om te wennen aan de Ducati. Meer tijd dan slechts vijf races...

Nee ik heb inderdaad een ander stuk op motorsport.com gelezen waarin hij zegt dat de rijstijl van dovi beter bij de duc past. Dan denk ik voor dat geld en met dat talent kan je je eigen toch proberen aan te passen in plaats van te wachten tot de Ducati op jou rijstijl aangepast wordt.
 
Nee ik heb inderdaad een ander stuk op motorsport.com gelezen waarin hij zegt dat de rijstijl van dovi beter bij de duc past. Dan denk ik voor dat geld en met dat talent kan je je eigen toch proberen aan te passen in plaats van te wachten tot de Ducati op jou rijstijl aangepast wordt.
:Y net als rossi die deed dat ook,en werd er wereld kampioen mee..... *O*
 
Nee maar hij paste zich wel aan en haalde er het uiterste uit
wat een gelul in de ruimte. Lorenzo is gewoon goed bezig, de Duc is echt niet makkelijk en Dovi was ook niet gelijk snel.
Rossi is nooit snel geweest op de Duc..

De tijd zal het leren, ik ben in ieder geval positief gestemd!
 
Nee maar hij paste zich wel aan en haalde er het uiterste uit

Wie zegt dat lorenzo dat niet probeert :?
Nou dat uiterste van rossi was destijds indrukwekkend :+

Dom gelul allemaal :Z ,dit is iets tussen ducati en lorenzo :)
Als men het beu is zal er vast wel iets uit voortvloeien.
En dat ...is niet aan de motorsport fans hiero O-)
 
Ik denk niet dat de Duc van toen te vergelijken is met de Duc van nu.

En vergeet niet dat mede door Rossi, van de rampzalige Yamaha, een winnaarsfiets is gemaakt.
Een door Rossi ontwikkelde fiets, waar JL ook van heeft geprofiteerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan