Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je voorstellen met 340+ B|
Ik rij wel eens 250 op der Autobahn en dan denk ik dat ik toch snel ga _O-

voel me met 250 op de motor toch meer in control dan 250 met de auto :+
Oke, mijn auto gaat maar 170 max _O- en dat wil je ook al niet

Ik kan me eerlijk weinig voorstellen bij 350kph en dan ook nog volle bak moeten remmen :X :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
voel me met 250 op de motor toch meer in control dan 250 met de auto :+
Oke, mijn auto gaat maar 170 max _O- en dat wil je ook al niet

Ik kan me eerlijk weinig voorstellen bij 350kph en dan ook nog volle bak moeten remmen :X :} :} :}


ja die GP mannen flappen er eventjes 100km bij :$

Mijn auto gaat wel bijna (teller) 250km zit daar dan toch wel liever in als met 250km op de motor _O-
 
Laatst bewerkt:
Weet ik maar vind het wel best zo ..... :t
Hij zuip al zo ....en dan looptie 1:1 :+


Begin ik toch wel benieuwd te raken wat jij rijdt ;) Ik dacht een Prius :+

Heb 285 gereden met de motor en heb eens 300 gereden in een auto, auto is toch comfortabeler *D
Als je dan bedenkt dat die Gp jongens 340 echte km's ervoor hebben en dan in iets van 288 meter / 5,2 sec dit afremmen naar 90 km/h denk ik dat het remmen nog angstiger is dan het harde rijden ;)
 
Begin ik toch wel benieuwd te raken wat jij rijdt ;) Ik dacht een Prius :+

Heb 285 gereden met de motor en heb eens 300 gereden in een auto, auto is toch comfortabeler *D
Als je dan bedenkt dat die Gp jongens 340 echte km's ervoor hebben en dan in iets van 288 meter / 5,2 sec dit afremmen naar 90 km/h denk ik dat het remmen nog angstiger is dan het harde rijden ;)
Precies, dat remmen is wel een dingetje.. het knapste! -O- *O*
 
Laatst bewerkt:
Begin ik toch wel benieuwd te raken wat jij rijdt ;) Ik dacht een Prius :+

Heb 285 gereden met de motor en heb eens 300 gereden in een auto, auto is toch comfortabeler *D
Als je dan bedenkt dat die Gp jongens 340 echte km's ervoor hebben en dan in iets van 288 meter / 5,2 sec dit afremmen naar 90 km/h denk ik dat het remmen nog angstiger is dan het harde rijden ;)

Ik rijd Cayenne....zuip met zo veel als 't baasje :+
 
Ik rijd Cayenne....zuip met zo veel als 't baasje :+


_O- zuipzak :+

De mijne loopt gelukkig 1 op 6 soms 8 *O* Groenlinks ook weer blij mee _O-

Schijthokken vond ik de Cayenne of de nieuwe modellen moeten beter en fijner rijden als het vorige model deed.

Een maat van mij had zo'n turbo S mocht er soms in rijden , vond het nix :N Daarna kocht hij die Mercedes 6.3 AMG ...... kijk en da's andere koek :t :9
 
_O- zuipzak :+

De mijne loopt gelukkig 1 op 6 soms 8 *O* Groenlinks ook weer blij mee _O-

Schijthokken vond ik de Cayenne of de nieuwe modellen moeten beter en fijner rijden als het vorige model deed.

Een maat van mij had zo'n turbo S mocht er soms in rijden , vond het nix :N Daarna kocht hij die Mercedes 6.3 AMG ...... kijk en da's andere koek :t :9

C63 AMG? :} da's geen 6.3 natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
C63 AMG? :} da's geen 6.3 natuurlijk :+


MERCEDES-BENZ ML63 AMG maar je mag hem ook 6.3 noemen dat stond ook op type aanduiding ;) Denk dat de nieuwe aanduiding 63 is en de oudere 6.3...denk ik ben geen Merc kenner.

hdleu3s5rcwe0.jpg
 
_O- zuipzak :+

De mijne loopt gelukkig 1 op 6 soms 8 *O* Groenlinks ook weer blij mee _O-

Schijthokken vond ik de Cayenne of de nieuwe modellen moeten beter en fijner rijden als het vorige model deed.

Een maat van mij had zo'n turbo S mocht er soms in rijden , vond het nix :N Daarna kocht hij die Mercedes 6.3 AMG ...... kijk en da's andere koek :t :9

Hij gaat er ook uit ...ben nml ook niet dik tevreden maar komt wel van zn plek zo'n 4.8 v8 ....volgende wordt een range rover .
 
Jorge Lorenzo: Ducati MotoGP bike demands 'illogical' riding style

Gevraagd wat hij kon leren van de data van Dovizioso die hij kon gebruiken in zijn eigen rijstijl, zei Lorenzo: “Geloof me, ik probeer alles om het maximale uit deze motor te halen. Ik verander mijn positie op de motor elke race, de handvaten, de achterrem en het zitje. Ik probeer om alle data van de Ducati-rijders te zien en te begrijpen waar ik verlies. Ik probeer alles.”

Het is echter niet zo eenvoudig als het lijkt, vertelde Lorenzo. “Na twintig jaar op dezelfde manier gereden te hebben, kun je het niet van de ene op de andere dag veranderen. Dat is gecompliceerd. Met deze motor is het wat onlogischer om competitief te zijn. Het is het tegenovergestelde van Yamaha. Mijn races zijn gemiddeld tot nu toe. Soms heb ik een goede race, maar nog geen excellente races. En die excellente races wil ik wel weer.”
 
Hij wil dus graag terug naar Yamaha :P

Nou ik denk dat ze hem daar NOOIT weer aan het werk willen hebben eigenlijk.

Vind het wel bijzonder dat hij in Jerez de achterrem uit had gevonden, ik dacht dat ie het lek boven had.
Nu blijkt dat het toch niet zo is.

Hoop dat hij er volgend seizoen gewoon weer vooraan bij staat, ookal hebben we over spannning dit seizoen nog niks te klagen
 
Met Jlo vooraan keert het vuur weer terug,let it be *D

Weet nog niet welk vuur je bedoeld maar heb met JLo aan kop nog maar weinig spannends gezien ;)
Vuur heb je met jongens als Zarco , Vinales , Rossi , iannone , marquez etc

owja en kom nou niet aan met catalunya (2009 ? ) want dat was een toeval :P
 
Weet nog niet welk vuur je bedoeld maar heb met JLo aan kop nog maar weinig spannends gezien ;)
Vuur heb je met jongens als Zarco , Vinales , Rossi , iannone , marquez etc

owja en kom nou niet aan met catalunya (2009 ? ) want dat was een toeval :P
Dat ligt mede aan welke bril je opzet. :+ (Die van het Lorenzo topic natuurlijk!)

Volgens mij was de laatste race van 2015(?) de mooiste die ik ooit gezien heb.
Lorenzo controleerde de plaatsen één t/m drie.

En strakker zie je ze niet rijden. :9~
 
Dat ligt mede aan welke bril je opzet. :+ (Die van het Lorenzo topic natuurlijk!)

Volgens mij was de laatste race van 2015(?) de mooiste die ik ooit gezien heb.
Lorenzo controleerde de plaatsen één t/m drie.

En strakker zie je ze niet rijden. :9~~

De dorna race bedoel je ?? Toen ze Rossi achteraan lieten starten en MM zogenaamd niet naar voren kon komen ??
Ja dat was inderdaad een denderende race :+

Lorenzo reed op de M1 altijd super strak, alleen vond / vind ik hem in duels gewoon minder goed/ spannend.
Zodra hij pole had en kopstart was die weg.. dat is saai !
Vind het dit seizoen aardig beter gaan, kop posities wijzigen veel en er word best wel hard gestreden.. maakt me ook niet uit wie er kampioen word zoalng het maar spannende races zijn !

Amen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan