XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fresh new rubber :} :] Nieuwe voorband besteld via OPONEO. Nooit van gehoord, schijnt Pools te zijn. €89,-. Prima prijs toch. Nu ff om laten zetten. Motor bij garage plaatsen of voorwiel zelf verwijderen en aanleveren? Next stop 36y's.
full
 
Oponeo heb ik ook wel eens n bandje van laten komen, idd een Pools bedrijf met vestigingen in heel Europa.
Ik moezt eens een keer Metzeler me 22 bandjes hebben, eentje kwam uit nederland en de andere werd een dag later bezorgt uit duitsland, maar wel snel en een goede prijs.
 
Maatje van me heeft een motorshop
Leverde zelf vroeger ook banden maar werkt tegenwoordig met motorbanden.nl
Banden werden zo goedkoop aangeleverd dat hijzelf niet meer concurrerend kon zijn
Jij besteld en betaald ,Geeft zijn adres als afleverpunt op en hij zet ze er voor een kleine vergoeding onder ,Alleen wielen aanleveren is bijv weer goedkoper als dat ie ze eruit moet halen :+ .
Wij zitten in het zuidwesten van het land en hebben ook nog zeelandbanden.nl
Leveren binnen 2 werkdagen en soms zelfs net wat goedkoper
 
Ik ken ze ook, Opeon. Had m'n laatste banden er ook bijna vandaan en wilde ze inderdaad, zoals Mogas hierboven beschrijft, elders laten monteren (ik lever dan zelf de wielen aan). Waarop de betreffende bandenzaak mij aanbood om dezelfde banden tegen Opeon prijs te leveren. Daar heb ik toen voor gekozen.

En ja, eens. Moeilijk concurreren tegen zulke Poolse leveranciers. Sterker, ik draag er zelf ook aan bij. Maar ja, wie shopt niet op AliExpress, eBay of op oost Europese sites. Als het goedkoper kan, voor min of meer dezelfde kwaliteit, dan kies ik daar toch wel vaak voor.
 
Iets met " de laatste rustplaats",
:+


_O- _O- Nee niet eens ,Is al weer een plaatje van 3 jaar terug
Oud Beijerland ,Is een fietspad dwars door de gemeente heen

Ik heb dat wel vaker ,Dan rij je ergens en zit een beetje in de rondte te kijken en denkt ...
Das een mooi achtergrondje ! ,ff omdraaien

full
 
Hier is het grote onderhoud begonnen hoor.
De nieuwe ketting is gemonteerd.
De carterpan net gedemonteerd.

De lekkage zat dus bij de carterplug. Nadere inspectie wijst uit dat de carterpan al eens gerepareerd is met een Helicoil.
Dus dit moet helaas nogmaals gebeuren -O-
Hierna een nieuwe koppeling monteren en de koppelingcilinder reviseren.
})
 
Laatst bewerkt:
Fresh new rubber #part2. :P 36y zijn binnen! Plug en play? Moet ik na de airbox aanpassing mog wat anders doen? Jetten bijv?!
full
 
Heey Boys.

Ik wil van de winter misschien een mooie undertray en hugger gaan monteren, maar kan niet echt vinden wat ik mooi vind. Iemand van jullie ideeën welke mooi zijn en een beetje fatsoenlijk te bestellen zijn. Mag ongespoten zijn.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Heey Boys.

Ik wil van de winter misschien een mooie undertray en hugger gaan monteren, maar kan niet echt vinden wat ik mooi vind. Iemand van jullie ideeën welke mooi zijn en een beetje fatsoenlijk te bestellen zijn. Mag ongespoten zijn.

Gr
Ik heb er een van Hesa onder, subtiel.
 
Blijft mooi. Ik vind die puntbak onder blok ook wel goed staan. Sta zelf nog in dubio of ik XJR zo laat als hij nu is of toch te gaan voor ingekorte achterkant. Heb tot nu toe volgehouden dat ik er niks aan wil veranderen wat niet makkelijk weer ongedaan te maken is en dan moet je toch gaan zagen.
 
Blijft mooi. Ik vind die puntbak onder blok ook wel goed staan. Sta zelf nog in dubio of ik XJR zo laat als hij nu is of toch te gaan voor ingekorte achterkant. Heb tot nu toe volgehouden dat ik er niks aan wil veranderen wat niet makkelijk weer ongedaan te maken is en dan moet je toch gaan zagen.

Oops ,te snel op enter getikt Kan tegenwoordig ook je eigen post niet meer deleten :?
 
Laatst bewerkt:
Blijft mooi. Ik vind die puntbak onder blok ook wel goed staan. Sta zelf nog in dubio of ik XJR zo laat als hij nu is of toch te gaan voor ingekorte achterkant. Heb tot nu toe volgehouden dat ik er niks aan wil veranderen wat niet makkelijk weer ongedaan te maken is en dan moet je toch gaan zagen.


Zoals deze ? Is ook van Hesa
full
 
Ik heb er deze bugspoiler onder zitten ,Verkopen ze volgens mij nog bij Klaus Goerz

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan