XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam nog een mooi kerstkaartje tegen
full
 
Mooi plaatje. Ik was gisteren even bij mijn buurman (pakketje bezorgd) en was iets voor motor dus ik zei dat is mijn kerstkadootje. Zei hij moet je even kijken wat er bij mij onder de kerstboom staat. Dus ik kijken, een prachtige R1 midden in de woonkamer. Supergaaf maar daar hoef ik thuis niet mee aan te komen.....
 
Dag allemaal,

De beste wensen nog he!

Mooi geluidje mogas! Je had toch al een Arka erop zitten? een 4 in1?


Die caferace is ook wel dik hoor. Die misstaat niet in de schuur.

@senna, je bent niet de enige die de motor niet in de woonkamer mag hebben... Scoor ik ook geen pluspunten mee...
 
Dag allemaal,

Mooi geluidje mogas! Je had toch al een Arka erop zitten? een 4 in1?
..


Klopt ,was een Carbon uitvoering ,Zag er niet echt netjes meer uit
Kon deze ineens voor een leuke prijs overnemen en past perfect op het bochten systeem :Y :t
 
full


Heren, gezien m'n ori Remschijven aan de minimale dikte komen heb ik weer de waveschijven met de ori remklauwen gemonteerd. Deze 6 zuiger remklauwen komen van een yzf 750r en remmen met de bijgeleverde sinterremblokken perfect.
Ik heb er ook nog zgan organische remblokken bij alleen zijn deze remklauwen alleen te gebruiken met de 320mm schijven, dus alleen de 1200. Klauwen zijn perfect gangbaar en in goede staat.
Prijsje voor dit alles 100€
 
Yep, past een op een.
Zelfs de remleidingen hoef je niks aan te doen, gaan er op dezelfde wijze op.
😊
 
mooie voorvork zou dat ook uitvoerbaar zijn voor mijn XJR 1300 uit 2010 ?
iemand die weet wat je allemaal nodig om het voor elkaar te krijgen.
en hoe xit het met de stuurslot met een USD vork

Ik heb een upsd van de fzr1000 ingebouwd. Dit was goed te doen.
Stuurslot is ook gewoon gangbaar. Het is wel even een klusje.
Maar als je een beetje handig bent is het te doen.

Het balhoofd van de FZR is zo in te passen. Je hoef alleen de lagers om te hangen.
Van Naaldlagers naar kogellagers. Met dit balhoofd kan je dan weer de nodige vorken gebruiken.
Ik zou er nog wel eens een Ohlins vork in willen hangen. Helaas heb ik dan ook een ander voorwiel nodig.
En ook gelijk een andere teller aangezien mijn 1200 gewoon nog een tellerkabel heeft.
Dus dat wordt een duurdere operatie.
Ik weet dat er meerdere xjr modellen rond rijden met een R1 vork.
Het nadeel hiervan is dat de balhoofd hoek dan gelijk veranderd. Dit heb je met de FZR vork weer niet.
Een MT01 vork zal qua lengte dan weer beter passen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan