XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah plug en play. Heb er nog een op reserve liggen mocht je Intresse hebben.

Waar ik dan even nieuwsgierig naar ben is hoe het evt. zit met het lichtbeeld.
Heb je veel strooilicht of is er een mooie scherpe lijn in de verlichting?

Zag laatst namelijk een motor met "anders dan originele" verlichting en daarbij was zoveel strooilicht te zien dat het absoluut niet mogelijk was om snelheid of afstand in te schatten.
 
Waar ik dan even nieuwsgierig naar ben is hoe het evt. zit met het lichtbeeld.
Heb je veel strooilicht of is er een mooie scherpe lijn in de verlichting?

Zag laatst namelijk een motor met "anders dan originele" verlichting en daarbij was zoveel strooilicht te zien dat het absoluut niet mogelijk was om snelheid of afstand in te schatten.
full
 
Me to. Alleen de superbike ga ik met de auto. De kleine smurf wil ook mee naar de sbk.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Oorkappen op en gaan. _O-
Dit jaar met mijn ouwe pa van 75 en de kleine van 5. Dat hoef je bij de voetbal niet te proberen 8-)



Haha ja vroeg beginnen. Ik stond met 6 jaar voor het eerst langs de baan. Gelijk verkocht. Toen was er nog de BMW boxer cup. Met de cilinders over het asfalt. Je komt er alleen zo slecht vanaf, die motorverslaving. Maar ja wil ik dat wel?? ;)
 
Altijd goed verse olie. Blijft mooi ding. Gisteren kwamen mijn uitlaten binnen. Had eigenlijk geen tijd maar toch even snel "gepast" maar ziet er niet echt uit. Komen te ver naar buiten naar mijn smaak. Misschien tussenpijp op maat laten maken. Tegenvallertje. Heb wel via via iemand die hobbymatig erg goed is geworden in uitdeuken dus daar maar eens kijken voor mijn tank.
 
Altijd goed verse olie. Blijft mooi ding. Gisteren kwamen mijn uitlaten binnen. Had eigenlijk geen tijd maar toch even snel "gepast" maar ziet er niet echt uit. Komen te ver naar buiten naar mijn smaak. Misschien tussenpijp op maat laten maken. Tegenvallertje. Heb wel via via iemand die hobbymatig erg goed is geworden in uitdeuken dus daar maar eens kijken voor mijn tank.


Wat voor pijpen heb je gekocht dan ?
Die Pro Dors die erop zaten zijn niet meer te krijgen :-(

Laser is op de fles gegaan en ze worden niet meer gemaakt
Ze hebben wel een doorstart gemaakt maar die pro dors maken ze niet meer heb ik gehoord
Blijven erg mooie pijpen ,schitterend geluid ook
 
Wat voor pijpen heb je gekocht dan ?
Die Pro Dors die erop zaten zijn niet meer te krijgen :-(

Laser is op de fles gegaan en ze worden niet meer gemaakt
Ze hebben wel een doorstart gemaakt maar die pro dors maken ze niet meer heb ik gehoord
Blijven erg mooie pijpen ,schitterend geluid ook


hmmmm....
ik heb nog een set knappe in de schuur liggen *D
 
Heb ook zitten kijken en nagevraagd bij mensen die beetje thuis zijn in t wereldje maar Lasers van dit type wordt inderdaad lastig. Vond ze mooi en zeker topgeluid.
Gezien andere aanpassingen richting oude "superbike stijl" dacht ik om er iets heel anders op te zetten en wilde wat betaalbaars hebben. Kwam toen bij Dominator uit. Dacht gaat wel staan. Uitlaat op zich is ook prima maar past niet mooi, stand van de uitlaten is niet mooi en plek waar ze zitten ook niet top. Goedkoop - duurkoop....
full
 
Heb ook zitten kijken en nagevraagd bij mensen die beetje thuis zijn in t wereldje maar Lasers van dit type wordt inderdaad lastig. Vond ze mooi en zeker topgeluid.
Gezien andere aanpassingen richting oude "superbike stijl" dacht ik om er iets heel anders op te zetten en wilde wat betaalbaars hebben. Kwam toen bij Dominator uit. Dacht gaat wel staan. Uitlaat op zich is ook prima maar past niet mooi, stand van de uitlaten is niet mooi en plek waar ze zitten ook niet top. Goedkoop - duurkoop....

Heb je hier een E-keurmerk op ? Anders sta je in de eifel zo aan de kant
Wil komende week wel eens vragen bij m'n maat wat ie voor die pijpen wil hebben ?
 
Zeker geen E-keur maar de Lasers waren ook niet geschikt om mee naar Duitsland te gaan, mooie ingeslagen teksten, op de ene "not for road use" en op de andere "for racing use only". Dat is ook duidelijk.

Vanavond weer aan het passen geweest maar ben niet tevreden. Dempers kan wel maar dan moet ik ander tussenstuk laten fabriceren zodat ze meer naar binnen en schuiner omhoog komen.
Ik ga kijken of ik ze kan retourneren denk ik, anders dus wat laten maken.
Als je kan informeren prima, geen haast, ik ga eerst op vakantie.
 
Ik heb vandaag ook een nieuw setje pijpjes binnen. Welliswaar van een onbekend merk maar voor het geld kijk ik wel hoe het klinkt.
Maar waar ik nu weer tegen aanloop, waarom hebben ze bij Yamaha toch van de pakkingbussen tussen de kat en de linkpijp zitten. Zo irritant!
Kan ik eerst naar de motor winkel om die bussen te regelen en daarna moet ik nog een ophangbeugel maken.

Dar is dan wel weer jammer....

Afijn, laat de zon maar schijnen dan ga ik is wat moois bedenken :)

Ik had even zitten google maar weet iemand wat de maat van die bus is? online vind ik een hoop maar niet specifiek voor de xjr1200.
 
inmiddels een pakking besteld. Origineel kost hij 26 euro.... Dus nu maar een imitatie besteld.

Vandaag ff het geluid getest en manmanman wat een geluid! zeker zonder dB killers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan