XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een goeie drie weken

full
 
Gok van niet. Vind t zo wel mooi staan op zich. Ik had 1 zo een soort demper per kant maar zag er niet goed uit, tussenpijp had niet gewenste vorm. Nu ovale carbon Delkevic. Machtig geluid zonder db killer. Met db killer nog niet geprobeerd. Geen E keur, wel road legal in GB.
 
Na lang niet meer op de fora's geweest te zijn, toch weer mijn account afgestoft... Goed om te zien dat er nog een aantal XJR cafe rijders hun brommer zijn trouw gebleven :) .

Gelijk ook een vraag... Mijn brandstofmeter doet niets meer. Nu is ie niet heul betrouwbaar, maar vond het toch wel prettig om enig gevoel te houden. Suggesties? Betreft een 1999 exemplaar.
 
Opnemer in de tank misschien kaduuk ? Heb er eigenlijk weinig ervaring mee


Vandaag nieuwe achterband erop laten gooien en gelijk ff een rondje gedaan
Beetje inscrubben ,Kwam nog een stel collegas tegen Grijze uit La douce france

full
 
Laatst bewerkt:
Nog een weekje en dan op de brompet richting Tsjechie

Nieuwe Pneu achterop en gecleand ,
full
 
Na lang niet meer op de fora's geweest te zijn, toch weer mijn account afgestoft... Goed om te zien dat er nog een aantal XJR cafe rijders hun brommer zijn trouw gebleven :) .

Gelijk ook een vraag... Mijn brandstofmeter doet niets meer. Nu is ie niet heul betrouwbaar, maar vond het toch wel prettig om enig gevoel te houden. Suggesties? Betreft een 1999 exemplaar.
Sjeck je stekker onder de tank ff....

Edit: te laat :+
 
Laatst bewerkt:
Stonden met dat ritje en op Brno met zo'n 80 XJRren

En Cees Jol met z'n vrouw een een medeowner waren er ook
 
Dat haal ik niet ,Maar daarom zat ik ook in de slow group :+
Niet dat ik er minder om genoten heb ,Je kan met zo'n dikke fiets meer als je denkt

full
 
Hallo heren, zoo.....paar daagjes geleden Kenny maar eens even van stal gehaald. De nieuwe Bridgestone S20 banden kalm aan ingereden en de nikko 4 in 1open carbonuitlaat weer lekker laten grommen, heerlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan