Motor-Forum

Select Forum

XJR topic #9

Yamaha XJR verslaafd?

Reg. datum:
14 jul. 2003
Afgelopen zondag een heerlijk ritje door NH gereden... kleine 150km, prachtig weer maar wel helaas een stuk weg moeten doorkruizen met blubber.... motor daarna maar ff gewassen....
voor alle XJR liefhebbers: het XJRCafe | als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat ...

Audio-Video Technicus

Reg. datum:
15 apr. 2007
Zijn er nog mensen de naar bsb gaan?
Als het niet de hele dag met bakken uit de lucht kom ga ik ook weer die kant op.

Reg. datum:
06 feb. 2007
Heren, ik ben toch benieuwd. Ik heb nu goldspots op mijn XJR1200 zitten. Nu kwamen de 6pots remklauwen (sumitomo) voorbij van een YZF750. Iemand ervaring met de 6 pots klauwen op de XJR? Remt het harder dan de goldspots?
XJR 1200 ...klapperdeklapperr

Yamaha XJR verslaafd?

Reg. datum:
14 jul. 2003
quote:
xjr13001963 schreef op 13 september 2017 @ 13:48:
Ben benieuwd naar je ervaring als het is ingebouwd

Net ingebouwd, ook meteen een K&N filter, helaas nog geen tijd om te rijden vanavond. Hij lijkt wel beter te starten...morgen denk ik erover op de motor naar het werk te gaan....ik laat eventueel nieuws wel weten hier.

quote:
Juliett Whiskey schreef op 26 september 2017 @ 17:16:
Heren, ik ben toch benieuwd. Ik heb nu goldspots op mijn XJR1200 zitten. Nu kwamen de 6pots remklauwen (sumitomo) voorbij van een YZfF750. Iemand ervaring met de 6 pots klauwen op de XJR? Remt het harder dan de goldspots?

Maakt niet heel veel uit naar wat ik heb gehoord, stalen remleidingen en eventueel een radiale rempomp heeft veel meer effect!

quote:
technieker schreef op 26 september 2017 @ 15:25:
Zijn er nog mensen de naar bsb gaan?
Als het niet de hele dag met bakken uit de lucht kom ga ik ook weer die kant op.

Helaas geen tijd -O-
Roadrad wijzigde dit bericht op dinsdag 26 september 2017 18:07 (51%)
voor alle XJR liefhebbers: het XJRCafe | als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat ...

Tax Free

Reg. datum:
31 okt. 2005
Ik heb ze erop gehad ,niks mis mee.
Omdat ik de schijven ophad (ori) moest ik terug naar m'n waves met de ori remklauwen
.
Kzieditnoupas.

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
Brrrrr :N :X B| |(

39b11ec53b184d966166811871fd3221869e4ae3.jpg
XJR Cafe ook op Facebook

Reg. datum:
05 mei. 2012
Wie weet wel type fzr 1000 voorvork je moet hebben voor in de xjr. Er zou een type moeten zijn waar de bluespots klauwen zo op passen.

Gr

Yamaha XJR verslaafd?

Reg. datum:
14 jul. 2003
quote:
mark schoof schreef op 14 oktober 2017 @ 18:33:
Wie weet wel type fzr 1000 voorvork je moet hebben voor in de xjr. Er zou een type moeten zijn waar de bluespots klauwen zo op passen.

Gr

Had ‘m ooit ook op het XJR Cafe gepost maar die kan ik ff niet zo snel vinden: http://xtremebikez.nl/for...usd-voorvork-in-mijn-xjr/

Groet Rob

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.