XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan op 2 punten zitten, of je cilinder, of je pomp. Als je (volgens de tips van mogas) niks merkt bij de cilinder, dan is de kans groot dat het in de pomp zit. Beide zijn (imho) met een handleiding goed zelf te vervangen, maar dat is moeilijk te bepalen voor een ander. Ontluchten kan wat moeite kosten, dat is een trucje wat je ff door moet hebben :)
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb eerder geen lekkage opgemerkt en gisteren nog even gevoeld en gekeken op de aangegeven plek maar lijkt droog en niet te lekken.
Reservoir zit bijna vol, kan iets bij maar niet veel. Misschien toch pomp dan?
 
Denk dat je het dan idd in je pomp moet zoeken
Kan je ook een revisie set voor kopen en is ook zelf te doen
Kijk alleen uit met hydr. olie ,Vreet je lak aan B|
 
Kwam deze week nog een ouwetje tegen ,Zo gekocht in 2005

full
 
Zit zelf regelmatig te fantaseren hoe ik een XJR er uit zou willen laten zien. Voorbeelden zat maar zelf meer fan van XJR cup look dan van alle caferacer varianten. Iets van de kont van deze maar dan de hele fiets natuurlijk in het geel zwart.
full
 
Ook allemaal de beste wensen voor 2018.
Mijn XJR is gisteren opgehaald door motorzaak. Krijgt zijn verdiende onderhoud. Naast olie inclusief filter ook gevraagd om zowel voor koppelingpomp als cylinder revisiesetje te monteren. En ook gelijk maar voor benzinekraan, ruik hem af en toe een beetje sinds tank er af is geweest, pakking tussen kraan en tank is verouderd. En keertje nieuwe bougies. En nog wat kleine dingen zodat hij weer helemaal klaar is als het mooie weer gaat komen (tenminste daar ga ik vanuit, je zou het nu niet zeggen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan