XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker mooi ook zo'n Nikko 4 in 1 met carbon demper. Eerst maar weer mijn eigen dempers terugplaatsen en doorsparen. Gelukkig geven die ook een mooi geluid, zeker ook bij gas afsluiten.
Gisteren ander stuur gemonteerd. Zwarte streetbar van LSL. Echter bij monteren al snel laklaag beschadigd dus nu al kale plekken. Kan ik toch zo van balen. En moet nog nieuw schroeven hebben voor deel op linkerstuurhelft waar choke etc op zit.
 
Hadden op Eurofest zo'n 110 XJRren en heb er eigenlijk maar 1 Kenny gezien
full
 
Kenny wordt en blijft dus geld waard

Mmmmm Ze worden voor rond de 3000 verhandeld ,Staan er voor rond de 4 a 5000 maar of je ze er voor kwijt raakt ? ,Op het duitse XJR forum is iemand al een half jaar bezig met een vraagprijs van 4500 ,Raakt hem er niet voor kwijt...
Voor de eigenaar is ie goud waard (is de mijne ook :+ ) maar of je het er voor krijgt is een tweede
Zijn er in het kringetje de afgelopen jaren een stuk of 5 verkocht waar er geen een boven de 3000 is weg gegaan ,Gewoon houden en vertroetelen

Als ik er de plek voor zou hebben zou ik er wel een Sarron en een Kenny bij willen hebben maar ja... Schuurtje is te klein .... FF kijken of iemand hier z'n eigen bike herkent :+ :+


full
 
Laatst bewerkt:
is ook allemaal persoonlijk ik ben toen ook op zoek gegaan naar de kleurstelling die ik nu heb maar elke XJR heeft zijn charmes
 
is ook allemaal persoonlijk ik ben toen ook op zoek gegaan naar de kleurstelling die ik nu heb maar elke XJR heeft zijn charmes


Klopt ! Ben zelf begonnen op een klein Kawa Zephyrtje ,Daarna een nieuwe CB sevenfifty ,Daar kreeg ik een prima inruilbod voor bij Hans v Wijk 11 jaar geleden alleen.... Ik wachte iets te lang met ja zeggen ,Twee dagen later was ie weg ,Ben toen naar dezelfde motor in dezelfde kleurstelling gaan zoeken en kwam in Nieuwkoop bij Domburg terecht ,Beetje dezelfde deal kunnen sluiten en na een 11 jaar en een vermogen aan verbouwen (volgens m'n vrouw _O- ) rij ik er nog steeds naar alle tevredenheid mee rond ,Wat mij betreft hoeft ie niet weg ,Ga er toch niet veel voor krijgen ben ik bang

full
 
Laatst bewerkt:
daarom koesteren en niet verkopen, type 2015 is ook leuk maar bewust op zoek gegaan naar het oudere type en deze nieuw gekocht helemaal blij ermee
 
Je ziet al meer en meer om bouwprojecten met het nieuwe zadel erop
Deze kwamen we tegen in Italie ,De eigenaar zei dat het "sits like crap !" _O- _O-

full
 
Terwijl in Duitsland al mensen bezig zijn met een 2014 Tank op een 2015 model
Veelgehoorde klacht is dat er nu een 14 liter plastic tank op de nieuwe zit

full
 
Ja hoor herkend. Mooi he. Moeten we zeker zuinig op zijn. Duurt denk ik nog wel even voor ze meer waard worden. Rond de 3000 is nu ongeveer wel de prijs. Maar is niet belangrijk wat mij betreft. Zelf weer wat kleine aanpassingen op de foto gezet. ABM schakelset, motorblokcover en LSL crashpad.
full
 
Mooi ding hoor ,Heb nog wel eens met je collega staan praten erover ,Als ik plek had gehad had ik hem graag overgenomen ,Ding heeft bijna niks gelopen en ziet er erg netjes uit ! :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Heey

Ik wil graag zo'n tuningsetje bestellen voor de motor.

De grotere en kortere inlaatrubbers, onstekingsvervoeger, en plaatjes voor de airbox aantepassen. Nu zag ik dat er bij Klaus Goerz een complete set te koop is. Iemand ervaring met daar spullen bestellen.

Hoor graag jullie ervaringen.

Gr
 
Klaus werkt vanuit huis bij zijn ouders
Communicatie wil wel eens wat langzamer lopen maar hoor voor de rest weinig problemen

full


Hij staat ieder jaar op de Zweirad Messe in Dortmund
Heb hem daar dit jaar ook weer gezien ,Heeft mooie spullen
 
Laatst bewerkt:
Korte inlaat rubbers zitten er bij mij ook op



Was een manko bij de RP06 ,Rubbers werden al snel erg droog en begonnen te barsten



Ze zijn iets korter en meer open van binnen (komen eigenlijk van de ouwe FJ types)
Door de jaren heen eiste de milieu wetgeving dat deze fietsen lager uitstoot waardes zouden krijgen en dat probeerden ze hier mee te bewerkstelligen



Je kan er natuurlijk nieuwe beugeltjes bij kopen maar een vijl doet ook wonderen :+

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan