GSR 750 Led knipperlicht relais icm neutraal indicator

Real-One

MF'er
12 apr 2005
125
0
Leeuwarden
Hallo allemaal,

sinds kort heb ik mijn originele knippers vervangen door een led. Zoals altijd knipperen deze te snel. Daarvoor heb ik een led relais geplaats die de originele vervangt, en nu knipperen ze weer normaal. Echter werkt mijn neutraal indicator niet meer. Contact gehad met de verkoper, maar die wist het ook niet. Wellicht hebben jullie een idee hoe ik mijn neutraal indicator kan fixen icm de led relais? Alvast bedankt
 
??,
bedoel je echt je neutraal indicator of je raw indicator?
kijk eens hoeveel aansluitingen je oude clignateur heeft , 2 of 3.
Die electronische knipperrelais hebben meestal maar 2 aansluitingen.
 
Gaat bij dit type motor t neutraal lampje branden over de raw relais? zoek even een electrisch schema op.

Misschien is het wattage van het lampje in het dashboard voor neutraal te hoog voor je relais en zou je hem kunnen vervangen door een led insteek lampje. Normaal gesproken gaat je neutraal niet over de relais dus het is maar een theorie...
 
Ja volgens mij wel. Heb gelezen dat de standaard, knipperlichten en neutral indicator via deze relais gaat. Maar kan niet echt een tekening daarvan vinden.

Het vervangen van het lampje gaat denk ik niet werken, want is ook een display die de stand van de versnelling aangeeft. Versnellingen worden wel weer gegeven, maar ook hier geen N aanwezig.

gsr_750_ring_11.jpg
 
Mij GSR750 is nieuw door dealer al met LED knippers geleverd, maar weet eerlijk gezegd niet hoe ze zijn aangesloten. N lampje/display werkt uiteraard gewoon, en ze knipperen ook op normale snelheid. Voor mijn GSXR600 had ik ook een relais nodig en daar werkte het N-lampje nog wel, maar die had geen display indicatie.

Zoiets had ik voor de GSXR: P&W Knipperlicht Relais

Was gewoon plug-and-play, maar kan niks vinden i.v.m. N-indicator/lampje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan