Plaats hier al je problemen met een GSX1100F

ik heb nog 1 staan voor een leuk prijssie...gehehehe...veel nwe onderdelen, alleen de primaire as is doormidden...of iemand moet een blokkie voor me weten, ik houd me aanbevolen :+
 
Speling is opgelost (andere poten en hoofdstandaard eraf en andere ppijpen
Koppeling van een gsxR1100 + veren
Duo passagier heeft nu vol wind (geen kuip meer)
Toerenteller wist ik niet geen last van gehad en heb er al 3 versleten
 
Simpel voorwiel laten balanceren had ik ook last van ...lagen me loodjes er af door het polijsten ;-)

Enne..carb synchro doet ook wonderen..

Enfin kan nog vele andere oorzaken verzinnen maar daar zou ik het eerst aan denken.

Het zijn fijne fietsen, jammer dat die fiets liet gaan

De mijne (mijn fiets) trilt totaal niet.
 
Simpel voorwiel laten balanceren had ik ook last van ...lagen me loodjes er af door het polijsten ;-)
Bekend verhaal (behalve het polijsten) Om de een of andere vage reden raak ik altijd de plakloodjes van mijn voorwiel kwijt. De motor gaat dan behoorlijk trillen in het stuur (en slaan als je je handjes los laat :X ). Tegenwoordig laat ik altijd van die klemloodjes monteren en heb ik meer nergens last van :) .
 
Kortom goeie bike jongens no problemo


full
 
Kijk dan mot je hem ook een beetje naar je eigen smaak maken.

En het is niet de mooiste maar hij rijd zo lekker. En kom zeg we hoeven toch niet de mooiste te hebben anders worden we van die verwijfde narcisten. Een motor moet vooral voor mij zwart eventueel zilver erbij, basic en meestal naked zijn. En ik wil gvd niet de hele tijd hoeven poetsen..zei hij die zijn gsx1100r achterwiel geploijst en wel had in zijn gsx1100f en genoeg pk's Ok het is geen supersport maar je kunt ze ook niet vergelijken.

En het hangt er sterk af van wie erop rijd en hoe..

Als ik soms zie hoe ze met die supersports rijden..Als ouwe wijven de bocht door oje oje me lease safe plan oje oje moet ik straks weer poetsen ojeoje als ik maar niet uitglij oje oje oje als die maar niet nat wordt oje oje het is nu toch wel wat frisjes buiten..

En waar zijn al die supersports nu dan? Die zitten allemaal te geilen op een bike die binnen staat. En begin nou niet over ombouw want de helft weet amper waar het luchtventiel zit..ik bedoel maar..

Ik heb er geen 1 gezien afgelopen week. Oje oje dit weer gaat ten koste van de marktwaarde.. Was dit nou de intentie van motorrijden..dacht het niet..Maar dat is persoonlijk en wat jij doet moet jij weten naturlijk.

Maarre.. ik zit te denken om dat gsx1100f blok in een gsx1100r frame te bouwen. Nu alleen zon frame met kenteken poten en tankie..de rest maak ik zelf wel heb nog een klein oud gsx1100r kuipie liggen en een 180 achterwiel gepolijst..lijkt me wel geinig

Dat koppel van die f komt wat eerder erin en vind ik erg prettig. Maar dat frame van die F is daarintegen weer retezwaar..

Maar je kunt ze ook niet vergelijken, evenals motorrijders onderling ;-)
 
Op zaterdag 01 november 2003 11:00 schreef MrHawkeye het volgende:
Demoraliserend SS-verhaal

Zo sprak ik laatst een SSer die vond dat-ie bepaalde evenementen maar niet of anders met de auto moest bezoeken. Om de waarde van zijn motor hoog te houden door een lage kilometerstand. :? :? :? :?

WAAR HEB JE DAT DING DAN VOOR
 
Op zaterdag 01 november 2003 11:51 schreef Rob RD het volgende:WAAR HEB JE DAT DING DAN VOOR

Gewoon om te hebben :)

zeg nou zelf, of je koopt een schilderij of je zet in mooie motor in de voorkamer.

en als het mooi weer is, rij je een rondje om bij anderen de ogen uit te steken O-)
Kijk, heb je een suzuki dan zou ik er ook gewoon mee rijden en dan vooral s'nachts. Maar dat is het idee van een vrij land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan