Arrow GP2 slip-on titanium GSX-R 1000 2012 L2 zgan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soekzoekie

MF veteraan
28 mei 2009
3.135
26
Overijssel
Wegens montage van nieuw volledig uitlaatsysteem te koop :

Zeer nette Arrow GP2 titanium slip-on demper voor een Suzuki GSX-R 1000 L2 2012.

- Vraagprijs €300,- > €275,- (bieden mag, met mate ;) )
- Passend op de modellen GSX-R 1000 L2 t/m L6, 2012 t/m 2016 (passend op modellen K9 t/m L1, 2009 t/m 2011 durf ik niet met zekerheid te zeggen?)
- Schadevrij, enkel wat kleine plekjes waar de dempersteun komt te zitten (logisch)
- Compleet met alle originele (montage)delen
- Met originele doos en handleiding
- Met DB-killer (los aangeschaft á €46,-)
- Binnendiameter linkpijp en demper is 54mm

nlz7di.jpg


2hphiqg.jpg


2jdnnr6.jpg


105a3ar.jpg


2c11cp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is het geluid wat hieruit komt nog een beetje te overzien kwa volume? Beetje vergelijkbaar met een akrapovic shorty of toch wel een stuk luider nog?
 
Is het geluid wat hieruit komt nog een beetje te overzien kwa volume? Beetje vergelijkbaar met een akrapovic shorty of toch wel een stuk luider nog?


Hier een filmpje van een Arrow GP2, het is niet dezelfde motor maar het geluid is nagenoeg hetzelfde. De db-killer is er hier uit en dan is het een best woest geluid. Met de killer erin is het gewoon netjes. Ik ben er ook mee in Duitsland geweest en verder geen problemen.

Vergelijking met een Akra Shorty durf ik niet te zeggen? Heb ik nog nooit gehoord.

Edit :

Toch 1 kunnen vinden met precies dezelfde motor. Beetje butt-filmpje, maar gaat om t geluid.

 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens even kijken of ik wat kan vinden.
Voor mezelf maakt het niet uit hoor ik vind mooi geluid en flink volume geweldig alleen ik heb nu een akrapovic demper op maat gemaakt met erg mooi geluid maar laag volume, hiervoor had ik een laser, zo'n dubbel pijpje, en die ging erg hard maar niet mooi. En van de politie zijn ze er geloof ik ook niet zo blij mee als het zo wild gaat..
 
Ik zal eens even kijken of ik wat kan vinden.
Voor mezelf maakt het niet uit hoor ik vind mooi geluid en flink volume geweldig alleen ik heb nu een akrapovic demper op maat gemaakt met erg mooi geluid maar laag volume, hiervoor had ik een laser, zo'n dubbel pijpje, en die ging erg hard maar niet mooi. En van de politie zijn ze er geloof ik ook niet zo blij mee als het zo wild gaat..

Ik denk inderdaad dat deze qua geluid precies tussen de Akra en de Laser in zit. Kijk maar eens of je wat kunt vinden, dan hoor ik t wel van je!
 
Zou het passen op een K6 GSX600R ? Maatje van mij zoekt iets, en als ik dit zo als ' leek' lijkt het niet heel anders?
 
Zou het passen op een K6 GSX600R ? Maatje van mij zoekt iets, en als ik dit zo als ' leek' lijkt het niet heel anders?

Het scheelt je in ieder geval de helft aan werk als de aansluitdiameter overeen komt.

Ik heb toendertijd een soort gelijke uitlaat op mijn 750K6 gehad, paste prima.

Edit ; correctie, ik was even vergeten dat bij de K6/K7 modellen de kat en demper 1 deel zijn. Je moet dus een óf een langere linkpijp óf een extra stukje linkpijp er tussen hebben
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan