Ervaring met KSR

Desavux

Rookie
20 apr 2016
10
0
Hey allemaal

Ik ben al een tijdje opzoek naar een supermotard van 125cc. Na even zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voor de yamaha wr125x zou gaan. Maar in zag vandaag dat er een merk uit oosterijk KSR ook supermotards maken. Zoals de TR 125 sm ik heb al eventjes gegoogled maar vind nergens echt een duidelijke beoordeling over deze brommer of het merk. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is het grote verschil dan met de wr125x aangezien deze 4750 kost en de KSR TR 125 SM maar 3200? Ze zijn allebei 125cc , 11kw , vloeistof gekoeld etc.. Is het dan een beetje een goed merk?

Alvast bedankt :}
 
Heb even hun site bekeken. Ze hebben wel mooi spul evengoed, ziet er niet verkeerd uit.
Jammer dat het niet gewoon in NL verkocht wordt, maar dan had het ook geen 3200 euro gekost vermoed ik :p Maar ik gok dat het wel redelijk spul is als het uit Oostenrijk komt.
 
Het design is gedaan door KISKA industrial design. Zelfde bedrijf die al meer dan 20 jaar samenwerkt met o.a. KTM, en die dus ook alle KTM modellen ontwerpt.

Wat ik verder nog vond is dat de motoren (motorblok) in Japan worden geproduceerd.

Uiteindelijk worden ze geproduceerd in een fabriek in China.. Het is gewoon erg lastig dat er weinig reviews van te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal

Ik ben al een tijdje opzoek naar een supermotard van 125cc. Na even zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voor de yamaha wr125x zou gaan. Maar in zag vandaag dat er een merk uit oosterijk KSR ook supermotards maken. Zoals de TR 125 sm ik heb al eventjes gegoogled maar vind nergens echt een duidelijke beoordeling over deze brommer of het merk. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is het grote verschil dan met de wr125x aangezien deze 4750 kost en de KSR TR 125 SM maar 3200? Ze zijn allebei 125cc , 11kw , vloeistof gekoeld etc.. Is het dan een beetje een goed merk?

Alvast bedankt :}
niet rechtstreeks in NL te koop? Dan tel er nog maar een leuk bedrag aan bpm (en btw???K bij op. Dan wordt het verschil met de WR al veeeeel kleiner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan