Nieuw span gevonden

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.978
1.044
Sittard
Zo, de kogel is door de kerk, het span is verkocht :) voor een prijs waar zowel de koper als ikke tevreden mee zijn; ik zou zeggen, iedereen bedankt :} voor het meedenken mbt de prijs en de haalbaarheid van de verkoop!

Maar nu tijd voor een andere: ik zoek nu een lichter, simpel spannetje waarmee ik lekker rond kan toeren. Ik denk zelf aan een jap, zo eentje waarbij je op het knopje drukt en die het dan gewoon doet, bv een CX, Diversion of zoiets dergelijks. Moet qua prijs ook normaal zijn, wil er eigenlijk niet meer dan zo'n € 2500 aan uitgeven. Heb wel op Speurders weer een Guzzi gezien, een Florida deze keer; maar 15 jaren Guzzi hebben mij dermate innige vriendschappen met de ANWB opgeleverd dat ik toch eens een jap wil proberen.....
Kortom, weet je iets, laat maar weten!
 
Heb hier nog een oude suzuki GS850 staan met zijspan
Ding is van de eigenaar van de Brakke Zeeuw geweest die heeft nu een BMW met span
 
Ik heb mijn velorex bak met frame hier nog in de weg staan.

Is mooi laag, frame en wielophanging zijn dik voormekaar. 6spaaks 15" autovelg.
Bak is niet supernetjes meer qua lak en hier en daar een scheurtje ih polyester omdat hij in een heel ver verleden de neus iets opgehoogd is.

Moet er nog wel een motor naast komen, maar daar kan elke willekeurige jap wel naast.

Hoeft niet veel te kosten. €500,- zou ik een prima prijs vinden
 
Erwin,

mijn probleem is dat ik verder geen vervoer heb, anders dan het zijspan; moet regelmatig naar een revalidatiecentrum en da's wel bereikbaar met de bus, maar dat is 2 uur heen en 2 uur terug: met de motor 20 min heen..... Ik heb dus geen auto of zo. Daarom ben ik ook op zoek naar een complete combinatie, bij voorkeur aan iets als een Diversion.
 
Erwin,

mijn probleem is dat ik verder geen vervoer heb, anders dan het zijspan; moet regelmatig naar een revalidatiecentrum en da's wel bereikbaar met de bus, maar dat is 2 uur heen en 2 uur terug: met de motor 20 min heen..... Ik heb dus geen auto of zo. Daarom ben ik ook op zoek naar een complete combinatie, bij voorkeur aan iets als een Diversion.


oke, no problem uiteraard :)
 
Dan ben je er toch al bijna? Een Diversion kost geen duizend euro en wordt op iedere straathoek aangeboden. Komende week een kopen en administratief om laten zetten. omdat het een dubbel wiegframe is kan je er in een zaterdagmiddag een Velorex aanhangen, klaar!
 
Ik heb alleen niet de kennis om een span goed en veilig aan een span te zetten, en Sittard ligt voor de meesten die dat wél kunnen, ergens aan het einde van de regenboog!
 
Ik heb alleen niet de kennis om een span goed en veilig aan een span te zetten, en Sittard ligt voor de meesten die dat wél kunnen, ergens aan het einde van de regenboog!

Ik kan het dan weer wèl, maar voor de meesten ligt Den Helder aan de andere kant van de regenboog. En hier staat die pot goud ook niet....

:+
 
Totdat t nat wordt...

Ik rij alleen met de zon in de hoogste stand.

By the way, ff gekeken op de bekende verkoopsites maar nauwelijks een fatsoenlijke Diversion te bekennen daar bij jou in de buurt. En, dan moet het geheel er ook nog een beetje netjes bij staan!
 
Heb ik naar gekeken, ook contact gehad met de eigenaar, maar is niet helemaal mijn ding vrees ik.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan