Tuono Rit 2016

hornet46

MF veteraan
19 jul 2008
4.216
163
Wijchen
*O* *O* TUONORIT 2016 *O* *O*

Omgeving Nijmegen,
Datum: zaterdag 11 juni.

Verzamelen doen we hier:
ANAC Tankstation/Carwash
Energieweg 100
6451CZ Nijmegen.

Rond 10:00 verzamelen,
Dan kan iedereen tanken en een bakje koffie pakken of een broodje, en dan 10:30/10:45 beginnen we aan de rit.
Route lengte ben ik nog bezig maar het zal nooit meer worden als 180km ivm de tankproblemen die we dan allemaal gaan krijgen of dat sommige die al dat hebben ondertussen :+

ook ben ik nog aan het kijken waar we doen lunchen! voorkeuren tips? Mac/cafetaria/ restaurant? zeg maar.

We sluiten de rit af bij de waalkade in Nijmegen daar kan iedereen nog wat drinken, als we daar nog zin in hebben en van elkaar afscheid nemen met dikke knuffel en tranen :j en dan vanuit daar kun je alle kanten op richting huis of ik rij jullie weer naar het verzamelpunt.

Het rijden:
we rijden in een groep dus iedereen die een beetje ervaring heeft, Weet hoe die zich moet gedragen.
We rijden wel een beetje door maar niet overdreven hard en ga elkaar niet inhalen want ik win toch wel :9 want anders weten jullie de weg niet meer
We rijden allemaal een Tuono dus we kunnen stunten, maar als je dit doet breng dan niemand in gevaar.

ik ben voor niemand verantwoordelijk, ook niet voor mezelf want dat zijn mijn ouders :P
boetes kunnen niet bij mijn gedeclareerd worden :]


de Mannen die zo gek zijn om mee te gaan tot nu toe :X



btb :]
Donkeykong (komt graag kijken) :]
kneeslider :]
Ballbetween. :]
Smit - vertrek vanuit omgeving R'dam (Ridderkerk) :]
DYONn93 :]
R- Demuyt :]

laat even weten als je niet meer kunt dan haal ik je uit de lijst of juist wel mee kunt maar nog niet heeft aangemeld.

verder maken we er een mooie dag van want het mooie weer is al besteld :]

:W
 
Laatst bewerkt:
Shit ik ga dan naar italie....

Ik adviseer je om baksteengewijs te rijden..... Is het meest veilig in een groepje.
 
Datum staat in de agenda....mooi tussen de twee voor mij niet passende zaterdagen. Goed gedaan jochie!
Ben benieuwd wat dat voor zootje ongeregeld wordt onderweg....en Flitsmeister mee!
 
Laatst bewerkt:
top geregeld zo ver! Voor de geïnteresseerden in deze rit, er is een bestaande whatsapp groep destijds gemaakt voor tuono ritjes.
Er zitten ondertussen al een aantal in. Dus als, doe een pm dan voeg ik je toe
 
Top! Heb er nu al zin in. Alleen 10.00 in Nijmegen is f*cking vroeg weg (binnendoor) vanuit Rotterdam.

Ideetje :? Als er veel aanmeldingen zijn, is het dan handig om in groepjes van 6 te rijden met een paar minuutjes tijd er tussen? Enkele voorrijders met GPS en snelste groep vooraan?
 
Helaas vier ik de 11e mijn 30ste verjaardag en ik denk niet dat mijn vrouw het leuk gaat vinden om alleen de boel klaar te zetten.

(Altijd weer die keuze tussen de Tuono en de vrouw, blijft lastig :P )

Volgende rit beter.
 
Top! Heb er nu al zin in. Alleen 10.00 in Nijmegen is f*cking vroeg weg (binnendoor) vanuit Rotterdam.

Ideetje :? Als er veel aanmeldingen zijn, is het dan handig om in groepjes van 6 te rijden met een paar minuutjes tijd er tussen? Enkele voorrijders met GPS en snelste groep vooraan?

Follow up principe is ook een optie, ik heb een gps dus kan wel een rolletje vervullen mocht het nodig zijn :)
 
we zijn nu met 12man maar verwacht niet dat de groep veel groter gaat worden!
ik heb de Route niet op in GPS staan en ben daar ook niet heel handig in!
Tempo is sportief maar we gaan niet super hard rijden. en hopelijk bijft de groep netjes bij elkaar.
 
Geen probleem, overigens is het wél erg leuk om mee te spelen.
Ik gebruik nu nog "tyre to travel", feitelijk gewoon google maps en dan punten opslaan om je route snel bij-elkaar-te-klikken, echt een fijne uitbreiding van het rijden!
 
Nou ik heb al moeite om een route op de Garmin te zetten laat staan routes maken.
 
Ff posten om te volgen, ik kan waarschijnlijk pas de dag zelf bekijken of ik kom. Ik rij de rit dan wss ook niet mee maar vind het wel leuk om even kennis te komen maken.
 
Is het een idee dat we vrijdag avond 10 juni -bij goed weer- een BBQ bij iemand houden?? (uiteraard delen we de kosten). Lijkt me wel gezellig !! Eventueel iemand met een grote tuin? (tentje + overnachten) of hotelletje in de buurt. Dan kunnen we vrijdag Nijmegen nog onveilig maken (maar niet té laat hè :))
 
Is het een idee dat we vrijdag avond 10 juni -bij goed weer- een BBQ bij iemand houden?? (uiteraard delen we de kosten). Lijkt me wel gezellig !! Eventueel iemand met een grote tuin? (tentje + overnachten) of hotelletje in de buurt. Dan kunnen we vrijdag Nijmegen nog onveilig maken (maar niet té laat hè :))
Als meer mensen dit een goed idee vinden dan denk ik dat ik daar de ruimte wel voor heb. Barbecue en kampvuur bij de hand. Ik woon redelijk in de buurt, maar als je stappen in Arnhem ook ambieert, dan is dat korter bij....en station op 100 mtr...
Wat vind de initiatiefnemer er zelf van?
 
Hier de eerste officiële afmelding! Kak!

Net een nieuw team inclusief rooster, dus dat gaat hem niet worden... :'(


En 10 juni hoop ik met de brommer in Denemarken te zitten...
 
Laatst bewerkt:
Als meer mensen dit een goed idee vinden dan denk ik dat ik daar de ruimte wel voor heb. Barbecue en kampvuur bij de hand. Ik woon redelijk in de buurt, maar als je stappen in Arnhem ook ambieert, dan is dat korter bij....en station op 100 mtr...
Wat vind de initiatiefnemer er zelf van?


Lijkt me een strak plan als Arnhemmer. Ik ben voor!
 
Ik rij vrijdag eind van de middag/avond mooi naar Nijmegen en overnacht daar. Mocht er een bbq komen dan ben ik daar wel voor in :)
 
Dyon, waar kwam jij nou ook alweer vandaan? Meer het noorden toch?

Anders kunnen we samen er naartoe rijden.
Mocht de BBQ met slaapplek niet doorgaan, laat ff weten in welk hotel (oid) je zit ;)
 
ik vind alles prima heren. alleen ik kan zelf niet komen naar de BBQ

Pimmie en R- Demuyt heb ik toegevoegd aan de lijst.
 
Het blijft een beetje stil rond de campeer en BBQ plannen. Als daar nog animo voor is, heb ik mijn tuin beschikbaar gesteld. Ik kan zelfs een tent opzetten waar een stuk of 8 man makkelijk in kunnen slapen. Maar dan moet er wel actie komen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan