Triumph Tiger 800 en 800XC deel 4

Welke kat? We hebben het over de Tiger toch?
Ik bedoel dat de middenbok net achter de katalysator gemonteerd zit (niet technisch maar visueel gezien)
RRP300v2-500x500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor wie nog een (heel licht beschadigde) Arrow demper zoekt voor zijn/haar Tiger. Vraagprijs €235,-

http://link.marktplaats.nl/m1071368908

Lijkt mij een koopje
Met die linkpijp past dat toch nooit op een 800? Dan moet je ook de bochten aanpassen en ander bevestigingspunt regelen.
Deze lijkt me voor een ander model bedoelt, niet de Tiger 800. Eerder voor de 1200 of een lowmount voor de 1050.
 
Laatst bewerkt:
Zo! Motor maar even afgespoten na de grote regenbui. Zag er niet uit, allemaal zand! Dit is hem dan. Tiger 800 ABS 2015. Overjarig model 2014. Net 10k gelopen en ziet er echt als nieuw uit! Heb een 3-tal accessoires in bestelling staan:

- Originele valbeugels
- XC Snavel
- Shark Demper, volledig zwart

Vraagje, hebben jullie nog extra bescherming op de tank? Waar de knieën komen? Heb wel een soort van tankpad, maar tegen krassen?

2qnb2o9.jpg

20kzq1l.jpg

28k692r.jpg


Zit ook nog een grote topkoffer bij:

2ljnp12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Das wel duur plastic..voor 30,- meer heb je een bagster tankbescherming..
Even de afweging maken..
 
Das wel duur plastic..voor 30,- meer heb je een bagster tankbescherming..
Even de afweging maken..
Veeeel te duur als je het mij vraagt. Ik heb alleen de tankpad. Voor mij voldoende.
Misschien kun je zelf aan de slag met universele beschermfolie. Malletje maken met papier is zo gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Veeeel te duur als je het mij vraagt. Ik heb alleen de tankpad. Voor mij voldoende.
Misschien kun je zelf aan de slag met universele beschermfolie. Malletje maken met papier is zo gedaan.

Waarom zou je? Het is niet heel charmant zon dof stuk plastic aan je tank geplakt. En de volgende eigenaar heeft er profijt van.
 
Naja, puur voor krassen..Maar ik laat het eerst lekker zo...Valt mij ook op dat als ik het stuur helemaal naar rechts draai, de kabels over de plastic tankkap schuren, je ziet al lichte slijtage daar..Das toch ook niet de bedoeling?
 
Echt? Wel jammer idd..Ach als het echt erg wordt, kun je altijd dat betreffende kapje vervangen, zullen de kosten niet zijn.
 
Naja, puur voor krassen..Maar ik laat het eerst lekker zo...Valt mij ook op dat als ik het stuur helemaal naar rechts draai, de kabels over de plastic tankkap schuren, je ziet al lichte slijtage daar..Das toch ook niet de bedoeling?
 
Naja, puur voor krassen..Maar ik laat het eerst lekker zo...Valt mij ook op dat als ik het stuur helemaal naar rechts draai, de kabels over de plastic tankkap schuren, je ziet al lichte slijtage daar..Das toch ook niet de bedoeling?
Repost? _O-
 
Wat is de makkelijkste en voordeligste manier om de achterkant wat op te hogen? Dan kan ik wellicht die onderdelen nog bestellen, hij gaat volgende week donderdag naar de motorzaak voor valbeugels en XC spatbord en Navi (stroom op contact) inbouwen. Zou mooi zijn als ik dit kan meenemen dan..
 
Laatst bewerkt:
Wat is de makkelijkste en voordeligste manier om de achterkant wat op te hogen? Dan kan ik wellicht die onderdelen nog bestellen, hij gaat volgende week donderdag naar de motorzaak voor valbeugels en XC spatbord en Navi (stroom op contact) inbouwen. Zou mooi zijn als ik dit kan meenemen dan..

Kortere dogbones bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan