goedkoopste en betrouwbare banden online

13 jul 2009
57
1
Wie o wie weet de goedkoopste site waar je online banden kunt kopen. Wel een betrouwbare site die geen over datum banden levert. Ze monteren kan ik zelf alleen balanceren niet, iemand nog een tip voor balanceren regio Utrecht?
 
Stop aub met motorijden als je zo wanhopig bent om een topic te starten met de vraag naar de goedkoopste banden bla bla.

Geef geld uit aan een goede set! Tis net alsof je naar de hoeren gaat,wilt neuken zonder condoom maar ook geen aids oplopen
 
zeelandbanden.nl heb ik al een aantal sets banden gekocht, altijd snel binnen en met recente dot-code.

Anders een shop in duitsland zoeken, is nog wat goedkoper.
 
Ik bestel ze bij www.oponeo.nl

Snelle levering en nieuwe banden

Same here, twee keer een set banden besteld, twee keer goede, nieuwe banden en scherp geprijsd :Y


Stop aub met motorijden als je zo wanhopig bent om een topic te starten met de vraag naar de goedkoopste banden bla bla.

Geef geld uit aan een goede set! Tis net alsof je naar de hoeren gaat,wilt neuken zonder condoom maar ook geen aids oplopen

Volgens mij sta jij zelf ook nogal bekend als iemand die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten... :W
 
Hier ook bij Oponeo besteld. Maar toen ik ze liet monteren zag ik dat iemand hier lokaal ze eigenlijk voor bijna dezelfde prijs kon aanbieden. Tja had ik het eerder geweten dan was ik voor die paar euro lekker lokaal gaan bestellen ;).

Oponeo was iig de goedkoopste voor mijn Michelin Pilot Road 4.. 104 euro voor de voorband.
 
Ik bestel bij oponeo.nl, mopedreifen.de of motorbandenmarkt.nl, afhankelijk van wie op dat moment het goedkoopst is.

Dit is ook afhankelijk hoeveel banden je nodig hebt.
Bij 1 band is incl verzenden vaak goedkoper, terwijl bij meerdere banden, losse verzendkosten goedkoper kan uitvallen.

Heb met alle 3 goede ervaringen. vlotte levering en recente banden.

Als je regelmatig zelf monteert, is het aanschaffen van een balanceerbok de moeite waard.
Bij datona op het moment niet leverbaar zie ik.
Balanceerapparaten
 
Hier ook bij Oponeo besteld. Maar toen ik ze liet monteren zag ik dat iemand hier lokaal ze eigenlijk voor bijna dezelfde prijs kon aanbieden. Tja had ik het eerder geweten dan was ik voor die paar euro lekker lokaal gaan bestellen ;).

Oponeo was iig de goedkoopste voor mijn Michelin Pilot Road 4.. 104 euro voor de voorband.

Kost in Bleiswijk bij Quick Service €107.
 
Hier oa besteld bij Oponeo, Bandenleader en Reifen.com.

Eigenlijk nooit problemen gehad.

Alleen laast bij Reifen.com konden ze een band niet leveren en zouden ze die via een andere leverancier leveren voor een hogere prijs. Toen maar een ander setje besteld.

En een keer een verkeerde band besteld, gelijk daar achteraan gemaild dat ik een ander type nodig had en toen waren ze erg inflexibel, ik moest gewoon op de band wachten en hem terugsturen.
 
Ongevraagd mijn mening. Hoeveel bezuinig je door online te kopen en vervolgens nog geld uit te geven voor balanceren? Ook banden montage is een vak, als balanceren een probleem is laat dan voor 3 tientjes meer alles doen. Dan gebeurt het vakkundig en heb je tevens advies voor de juiste band voor de combinatie gebruik, soort fiets en rijstijl. Jij een goede set en de vakman een boterham
 
Gun je lokale middenstand ook eens een boterham. Soms kunnen zij ook scherpe prijzen hanteren. :Y

Ik heb zo'n 'mannetje' voor mijn autobanden. Die heeft letterlijk dezelfde of goedkopere prijzen dan ik kan vinden online. :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan