Z1000 2004 ; hele grote beurt vraag aan kenners

blaasbeest

Die hard MF'er
31 mrt 2004
656
1
Den Haag
Ik ben momenteel in afronding van mijn 'grote beurt'. Motor is compleet uit elkaar geweest behalve het motorblok. Reden : poedercoaten van achterbrug, voorvork en nog meer delen.

Aangezien de motor vorig jaar rond Oktober uit elkaar ging en er wat dingen tussendoor kwamen loopt het wat uit met de opbouw maar ik nader het eind maar heb even wat vraagjes over dingen die ik tegen kwam en ik twijfels over heb.

1: De gaskabels ; de houder op het gasklephuis is een klein plaatje die beide kabels 'vergrendelt' nu valt mij op dat hier wel enige speling tussen zit en de kabels een mm of 2 a 3 ruimte hebben. Is dit normaal ?

2: In mijn schroevenbak kom ik nog een aantal bussen tegen waarvan ik nog even niet kan herinneren waar deze ook alweer van zijn. Ik ben ook lijkt nog niet het onderdeel tegen gekomen waar deze horen te komen of ik heb het niet gezien.
Het gaat om deze bussen van de foto.
full
 
Ah de bussen ben ik inmiddels achter die zijn voor de bout van de steun van de uitlaat. Die steun moet ik idd nog monteren.

Nu dus alleen nog even over die gaskabels ,dat ze iets speling hebben lijkt mij logisch maar het is best aardig wat naar mijn beleving en de kabel kan best op en neer tussen borgplaatje en gasklephuis.
 
stuur moet uiterst links en rechts kunnen zonder dat je gas geeft, dan de hoeveelheid speling die je zelf fijn vind.
vrijwel geen speling en bij elke zucht en hik geef je al gas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan