Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ik heb ze al besteld bij roukema, maar bedankt voor de andere website, voor als het niet goed is inderdaad of een volgende keer.
 
F20C2F36-A714-47C2-9D8F-F9B2253552CF.jpg


Beetje borstelen, schuren.....spuiten.

Dennis nogmaals dank!
 
Ik heb mijn achterrem gereviseerd en alles ging redelijk goed totdat ik het een retegoed idee vond om met mijn deze zomer verworven momentsleutel te gaan gebruiken.
Ik las in het Haynes manual dat de rear brake calliper bracket bolt met 87 Nm vastgezet moest worden. Beetje veel dacht ik nog maar daar gaat ie.
Ja krak dus. Kloten om de klauw weer van de schijf af te krijgen, kloten om de afgebroken schroef uit de klauw te boren, kloten dus, maar gelukt.
Waar koop ik nu zo'n nieuwe schroef?
Het is een van de 2 schroeven waarmee je de klauw aan de achterbrug zeg maar vastzet. Die is van RVS zeker? En hij is 3,5 cm lang en je zet hem met sleutel 12 vast(als ie lang genoeg is)

Ik had natuurlijk in het Haynes boek moeten kijken bij de rear brake caliper mounting bolt met 27 Nm.
Wat is ie bracket schroef dan (88Nm)?
 
Ik heb mijn achterrem gereviseerd en alles ging redelijk goed totdat ik het een retegoed idee vond om met mijn deze zomer verworven momentsleutel te gaan gebruiken.
Ik las in het Haynes manual dat de rear brake calliper bracket bolt met 87 Nm vastgezet moest worden. Beetje veel dacht ik nog maar daar gaat ie.
Ja krak dus. Kloten om de klauw weer van de schijf af te krijgen, kloten om de afgebroken schroef uit de klauw te boren, kloten dus, maar gelukt.
Waar koop ik nu zo'n nieuwe schroef?
Het is een van de 2 schroeven waarmee je de klauw aan de achterbrug zeg maar vastzet. Die is van RVS zeker? En hij is 3,5 cm lang en je zet hem met sleutel 12 vast(als ie lang genoeg is)

Ik had natuurlijk in het Haynes boek moeten kijken bij de rear brake caliper mounting bolt met 27 Nm.
Wat is ie bracket schroef dan (88Nm)?

88nm is volgens mij al de moer om je achterwiel mee vast te zetten.

De boutjes om je remklauw mee vast te zetten zijn niet van RVS.
 
kijk wel even goed naar de sterkte klasse van de boutjes. op een plek waar origineel 8.8 klasse boutjes (of hoger) in zitten wil je geen 4.6 materiaal hebben ;) dan weet je zeker dat je problemen krijgt
 
Terug
Bovenaan Onderaan