Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Gisteren een nieuw stuurtje geplaatst.
Nu nog een paar stuurgewichten scoren en wachten op m'n rem en koppelingshendels.
En m'n schermpje weer vastzetten.

IMG_20170311_162735_zps2tr3pit5.jpg
 
Heeft iemand nog een rechter radiateurkappie en een demper met carbon voor een Hawk GT? :)
 
Hallo ik heb een vraagje, ik wil een windscherm kopen, iemand ervaring welke het meest comfortabel is, of nog beter heeft iemand er nog een liggen?
 
Hallo ik heb een vraagje, ik wil een windscherm kopen, iemand ervaring welke het meest comfortabel is, of nog beter heeft iemand er nog een liggen?

Een heel laag scherm gaat wel, dat houd je net genoeg uit de ergste wind. Zo gauw ze iets hoger komen heb je gauw last van gebulder in de helm. Ik ben 1.84 m lang. Zonder scherm en dan niet zo heel hard rijden(120) is het lekkerst vind ik toch.
 
Hallo ik heb een vraagje, ik wil een windscherm kopen, iemand ervaring welke het meest comfortabel is, of nog beter heeft iemand er nog een liggen?

Ik heb zelf dat windschermpje van Puig. Bevalt redelijk, maar verwacht geen spectaculaire resultaten. Ben zelf ook wel 1.93m, helpt ook niet echt... Als je in de buurt van Dordrecht woont mag je wel een keer komen proberen. Hij zit er in 3 minuten op.

Dit is trouwens mijn eerste reactie hier! Even voorstellen: Ferry uit Zuid-Holland, heb mijn motorrijbewijs sinds 6 weken en heb als eerste motor een Revere uit 1988 gekocht. Mede door alle positieve reacties van jullie... Dus bij deze: bedankt!
 
Ik heb een Givi A660 scherm. Met mijn 183cm eigenlijk nog net iets te laag om volledig uit de wind te zitten. Maar wel t hoogste ruitje dat ik kon vinden.

Je hebt trouwens wel adapters nodig als je een revere hebt (met stuur helften ipv doorlopend stuur).

Ik heb m zo hoog mogelijk gezet en nog een extra bevestiging onderop om te zorgen dat hij niet kan wiebelen.
 
Passen de veren uit een Hawk vork in een revere vork?

Edit: laat me de vraag anders stellen, als ik vork veren en een koplamp+montage van een hawk neem, passen die dingen dan op een Revere?
 
Laatst bewerkt:
Ja. Past 1:1 ( als je en later type NTV hebt past het niet ( vorkpoten komen dan te hoog).

Ik heb een andere uitdaging :-( .
Soms start de NTV even niet ( Lampjes blijven vol branden, hoor klik. Maar motor start niet ), Zit een nieuwe accu in en extra massa kabel.
Geen stroomverbruikers buiten contactslot om.
 
Ja. Past 1:1 ( als je en later type NTV hebt past het niet ( vorkpoten komen dan te hoog).

Ik heb een andere uitdaging :-( .
Soms start de NTV even niet ( Lampjes blijven vol branden, hoor klik. Maar motor start niet ), Zit een nieuwe accu in en extra massa kabel.
Geen stroomverbruikers buiten contactslot om.

Startmotor in orde? Startrelais klikt wel, maar werkt hij ook? (effe meten)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties op het scherm, ik had er een gezien op Ali babba, maar ga toch maar voor de puig, ziet er ook nog wel mooi uit!
 
Kommer heeft ze op voorraad.
Ik heb hem er ook op staan ( wel een extra bevestiging gemaakt naar de koplamporen, omdat de motor nog erg trilt ).


Van het weekeind eens even m'n relais meten.
Bedankt. Had zelf ook een idee in die richting, maar een beetje extra input is altijd welkom.
 
Vandaag even bij mijn Hawk gekeken. Stast al sinds november binnen maar nog steeds prik in de accu. Elektronica werkte nog gewoon. Heb helaas nog niet gestart, dus weet niet of dat dan ook gaat.

Helaas werkt mijn rechter achterknipper niet. Geen idee waarom niet, alle kabeltjes die er zitten geprobeerd maar niks. Misschien het lampje gewoon stuk. En ik heb nog iets geks. Mijn bar ends heb ik nu omgedraaid zodat ze onderop zitten. Nu lijkt het wel alsof de linkerkant minder stuuruitslag heeft want ik hoefde de spiegel niet zo gek veel naar voren te kantelen. Aan de rechter kant zat ie al snel tegen de tank. Alsof links langer is dan rechts. Ben vergeten foto's te maken, moet ik van de week even doen.
 
Laatst bewerkt:
@Londen

De vorkolie die ik gebruikt heb is SAE 15; 11,1 cm luchtkamer volgens Haynes.

Vorige week mijn vorkolie vervangen en keerringen/stofkappen. Kan nu weer makkelijker over drempels heen, de motor vangt de klap gewoon veel beter op; veert beter zogezegd. Niet stugger maar reageert sneller en minder klapperig.
 
Möge heren!

Ik ben inmiddels wat verder met de project hawk, alleen de verf voor de remklauwen is niet naar mijn smaak. Heeft er iemand een setje klauwen liggen voor de hawk toevallig? Zullen misschien ook nog wel klauwen van andere honda's in passen misschien?

plaatje!
 
was dat van marktplaats?

Ja dat klopt, ik dacht dat er 'progressieve' veren bij zaten, en ik zoek een koplamp + montage. Helaas bleken de veren standaard en dat geld voor alleen een koplamp vond ik een beetje veel geld. Want ik heb geen hawk maar een Revere, dus aan de rest heb jk niets.

En een andere vraag, ik weet dat kabels van eeen Deauville passen op een ntv, voor als je je stuur verhoogd. Maar passen die van een transalp ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan